چگونه اکانت گوگل ادوردز بسازیم؟

در مرحله بعد، تبلیغکننده مکانی را تنظیم کرده و محصول یا خدمات را تعریف میکند و توضیحی در مورد محصول مینویسد و یک تصویر با کیفیت بالا را اضافه کرده و سپس صفحه فرود را به عنوان پیوند اضافه میکند. به صورت مداوم کلمات کلیدی را مرور کنید؛ یعنی کدام کلمات کلیدی کلیک ایجاد میکنند و آنها را به گونه ای تنظیم کنید که تبلیغات خود را با مخاطب هدف شما مطابقت دهد. اسکریپتها تبلیغات را حرفه ای و برای مخاطبان جذاب تر میکنند. در این مقاله بیان کردیم که برای تاثیرگذاری تبلیغات گوگل ابتدا باید بر سئو سایت خود کار کنید و محتوای مناسب ارائه دهید و برای استفاده از تبلیغات کوگل باید کلمات کلیدی مناسب و مختص به سایت خود را انتخاب نمایید و روی آن ها سئو را پیاده سازی کنید.

تبلیغات گوگل ادز چیست

به طور ساده اکانت گوگل ادز به شما کمک می کند که مشتریان هدف خود را به سمت سایت خود و صفحات فرود تعیین شده هدایت کنید و با استفاده از تمهیداتی آن ها را ترغیب به خرید کنید. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوط به مشاغل خود را شناسایی می کنند – و جستجوگرها احتمالاً هنگام تلاش برای یافتن چیزی از آنها استفاده می کنند و برای آنها پیشنهاداتی ارائه می دهند و می گویند هر بار که کاربر گوگل روی تبلیغ خود کلیک می کند مبلغی را برای پرداخت آن می پردازند. مزایده های گوگل چند بار در ماه برگزار می شود؟ سپس این تبلیغ در نتایج جستجوی گوگل و همچنین در سایت های مرتبط ظاهر میشود. در نهایت، محدوده بودجه ای را برای تبلیغ تعیین میکند. خوب است این نکته را یادآور شویم که تحقق اهداف ذکر شده با سئو، نسبت به روش های تبلیغاتی زمان بیشتری نیاز دارد و شاید ماه ها طول بکشد، اما اگر بصورت تخصصی بهینه سازی موتور های جستجو را انجام دهید، یکی از تضمینی ترین روش ها را برای داشتن وب سایتی با ترافیک بالا خواهید داشت.

سایت گوگل ادز

بعضی مواقع افراد با انجام کارهایی که از آن اطلاع ندارند توسط گوگل ادز بن یا مسدود میشوند. در این کمپین تبلیغکنندگان مجبور نیستند اطلاعات زیادی در مورد استفاده از Google Ads داشته باشند و گوگل بسیاری از تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را در یک کمپین انجام میدهد. احتمالاً بار اول ترکیب کلمات کلیدی را به درستی دریافت نخواهید کرد اما باید به افزودن، حذف و اصلاح کلمات کلیدی تا زمانی که به درک درستی از شیوه درست استفاده از آن پی برد، ادامه دهید.

اما به شما این اطمینان را میدهیم که این تصور صد در صد اشتباه است . اگر کلمات کلیدی شما بیش از حد گسترده باشند، گوگل تبلیغ شما را در مقابل مخاطبان اشتباه قرار میدهد که به معنای کلیک کمتر و هزینه تبلیغات بیشتر است. بنابراین حتی اگر رقبای شما پیشنهادات بالاتری نسبت به شما داشته باشند، همچنان میتوانید با استفاده از کلمات کلیدی، تبلیغات و برنامههای افزودنی بسیار مرتبط، موقعیت بالاتری را با قیمت پایینتر کسب کنید. درنتیجه می توان گفت به روشی هدفمند مشتری های موردنظر را پیدا می کنید؛ در حالیکه در تبلیغات همگانی که مخاطبان شما از همه سنین و جوامع هستند، میزان بازدهی قطعاً کمتر از تبلیغات هدفمند است.در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ در آمد گوگل از تبلیغات بوده است. Google Ads تنها دو سال پس از محبوبترین وبسایت یعنی گوگل در جهان راهاندازی شده است.

سایت اصلی گوگل ادز

توجه داشته باشید تبلیغات این پلتفرم میتواند در کانالهای دیگر از جمله YouTube، Blogger و Google Display Network نیز پخش شود. دیجیتال مارکترها معمولا وقتی تبلیغات در مدل جستجوی کلمات را مدیریت می کنند از گوگل ادوردز یا گوگل ادز نام می برند اما اصولا هر دو مدل تبلیغات از یک پنل مدیریت می شوند. Google Ads سرویسی است که به مشاغل اجازه میدهد تبلیغات را اجرا کنند و به مشتریان آماده برای خرید دسترسی پیدا کنند. وقتی شما سعی می کنید تا تبلیغ های بازاریابی را به کاربران حتی در زمانی که بخش های دیگر وب را مرور می کنند نشان دهید، در واقع در حال افزایش آگاهی از برند، کسب اعتبار برای کسب و کار، بالا بردن شناخت مشتری از خود، و همواره ترغیب مشتری برای خرید دوباره هستید.

واقعیت این است که چند سال تجربه به شخص من ثابت کرده، رمز موفقیت در تبلیغات گوگل لینک 1 بودن نیست. ناگفته نماند که پلتفرم Google Ads نزدیک به دو دهه است که وجود دارد و در حوزه تبلیغات پولی برتری میبخشد. Google Ads یک بستر تبلیغاتی پولی است که در زیر یک کانال بازاریابی معروف بهعنوان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) قرار دارد و جایی است که شما بهعنوان تبلیغکننده باید مبلغی را برای هر کلیک یا هر ایمپرشن (CPM) در یک تبلیغ پرداخت کنید. زمانی که تبلیغکننده و گوگل آن را تأیید کردند، پخش آن آغاز میشود.

زمانی که محل آگهی شما در نقطه خاص در یک محل و شهر مشخص قرار دارد و شما فقط همان نقطه را در نظر دارید٬ می توانید از این کمپین استفاده کنید که برای کشور ایران در دسترس نمی باشد. آگهی ایجاد میشود و تبلیغکنندگان میتوانند بر اساس دستهبندیهای مرتبط، مخاطبان خود را هدف قرار دهند. تبلیغات Display در گوگل ادوردز از طریق بیش از 2 میلیون سایت، ویدئو و اپلیکیشن شبکه Display گوگل و بر اساس آخرین فعالیت آنلاین کاربران در سایت نمایش داده میشوند. مورد دوم کاربرد google ads در تبلیغات نمایشی (Display Network) است که جز مجموعه شبکه نمایش گوگل هستند.

نحوه کار با گوگل ادز

بسیاری از افراد زمانی که نام گوگل ادز به گوششان میخورد، تصور میکنند که منظور همان گوگل ادسنس است! آنها به کسبوکارهایی که تازه وارد تبلیغات آنلاین شدند، کمک میکنند تا اعتماد لازم را برای ایجاد تبلیغاتی که تأثیرگذار هستند را ایجاد کنند. در مجموعه، این پلن مناسب سازمانهایی است که در حال حاضر کمپین گوگل ادز فعال دارند و ماهانه بیش از 15 هزار دلار صرف هزینهی تبلیغات در گوگل میکنند. تبلیغکنندگان میتوانند برای انجام وظایف خاص خود اسکریپتهای خاصی را بارگیری و به طور مداوم از آنها استفاده کنند. همچنین این روش برای ایجاد یک تبلیغ با کیفیت بالا که به راحتی توجه را به خود جلب کند، اهمیت دارد. با این حال با وجود این که بودجه تبلیغ مهم است، ولی الزاما تنها هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز، جستجو شما نیست. ابزار گوگل ادز تنظیمات زیادی دارد که با تغییر آنها میتوانید هزینهها را کاهش دهید و همینطور تجربههایی که با انجام کمپینهای مختلف به شما کمک میکند کمپینها را بهینه کنید، در این دوره قرار است یک کمپین موفق تعریف کنیم، یعنی کمپینی که بهینه شده و با همین قیمتهای ارز و همه هزینههای دیگر مانند کارمزد شرکتهای واسط و هزینه انتقال صرافی، بازهم ارزش بالایی دارد و میتوان از آن فروش خوبی را بدست آورد.

درامد از گوگل ادز

برتری کسب و کار شما، ارزشی که برای کاربر ایجاد میکنید و امتیاز و خدماتی که به او میدهید، نقش خیلی زیادی در زیاد شدن شانس فروش شما دارد. از جستجو گرفته تا خرید، ما می دانیم که چگونه برای کسب و کار شما، چه نوع کمپین تبلیغاتی را معرفی کنیم. کسب درآمد از گوگل ادز یا کسب درآمد از گوگل ادوردز کدام درست است ؟ به گفته گوگل، تبلیغکنندگان به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج میکنند، 8 دلار درآمد دارند؛ بنابراین چند دلیل وجود دارد که چرا میخواهید تبلیغات در گوگل را در نظر بگیرید. درصورتی که می خواهید از طریق فامیل و آشنایان در خارج از کشور درآمد خود را دریافت کنید، باید بدانید که آدرس، ایمیل و حساب گوگل ادسنس همگی باید به نام یک شخص باشد. قیمت پایین شارژ اکانت و کارمزد پایین از مشخصات پارس ادوردز میباشد. در مطالب بالا انواع کمپین های تبلیغاتی اما در حوزه گوگل ادز را توضیح دادیم و در ادامه هم به نحوه ایجاد اکانت گوگل ادز برای تبلیغات می پردازیم.

با کلیک روی لیست مورد نظر، مرحله را ادامه می­دهیم و دکمه Save می­زنیم. هنگامی که این کار را انجام دادید، روی حساب جدید گوگل ادز کلیک کنید. زیرا قوانین سخت گیرانهای در این زمینه وجود دارد. تبلیغات در گوگل، یکی از اثربخشترین و به صرفهترین روشهای بازاریابی دیجیتال محسوب میشود، اگر به درستی مدیریت شود. اگر شما متن با کیفیتی برای تبلیغات نوشته باشید و صفحه هدف درستی را انتخاب کرده باشید و در نهایت محصول مناسبی را نیز ارائه کنید، احتمال ایجاد فروش بسیار بالا خواهد بود. پرداخت اتوماتیک (Automatic Payment) اجازه پرداخت پس از کلیک کاربران بر روی تبلیغ را به شما میدهذ و زمانی هزینه مورد نظر از موجودی شما کسر میشود که به آستانه بودجه خود رسیده باشید و یا 30 روز از آخرین پرداخت شما گذشته باشد (هر کدام که زودتر ثبت نام در گوگل ادز اتفاق بیفتد). از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی در سایت ها و سبک جستجوی کاربران فضای اینترنت اتفاق افتاده است.

برای مخاطبان خاص، بازاریابی مجدد انجام دهند و تبلیغات را در برنامههای مختلف اجرا و تبلیغات ویدیویی را ایجاد کنند که قبل یا در طول ویدیوهای مرتبط دیگر پخش میشوند. 2. تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشنهای موبایل که با توجه به میزان استفاده مردم از گوشیهای هوشمند و تعداد نصب برنامههای مختلف یکی از بهترین بسترها میباشد. اگر آمادهاید که برند شما از مزایای گوگل ادز بهره مند شود همین حالا برای سفارش اقدام کنید. بر اساس آن نتایج کار را میبینید و اگر کمپینهای شما، فروش مقرونبهصرفه و سودآوری ایجاد میکنند، آن را دو برابر کنید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

این حراج میلیاردها بار در ماه اجرا می شود. این کمپین در چند نوع مختلف اجرا میشود که بعضی از آنها قابلیت Skip دارند و برخی دیگر لازم است تا انتها نمایش داده شوند. یکی از آن ها هدف گذاری تبلیغات است که از طریق ثبت نام در گوگل ادز انجام می شود. برای مثال زمانی که کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو کند که توسط دو سفارش دهنده ثبت شده باشد. هنگامی که یک تبلیغ کننده ثبت نام کرد، یک هدف تبلیغاتی را تعیین کرده، تبلیغ را ایجاد و بودجه را مشخص میکند.

به طور مثال اگر چند شرکت یک کلمه کلیدی را انتخاب کرده باشند گوگل برای ایجاد اولویت یک رقابت بندی و مزایده را انجام می دهد تا جایگاه هر تبلیغ مشخص گردد. اگر ۳ دلار کلیک در قبل از ۲۴ ساعت دریافت کنید، دیگر در آن روز آگهی شما نمایش داده نمیشود. چه عواملی بر روی میزان نمایش آگهی و جایگاه آن تاثیرگذار است؟ پس از ایجاد حساب روی نام کاربری کلیک کنید تا به صفحه ایجاد کمپین جدید هدایت شوید. گوگل ادز به روشی بسیار ساده کار می کند، برای این کار با کمک گوگل ادز تبلیغات خدمات و کسب و کار را از مردم می گیرد. فضایی که تبلیغات با جستجوی متنی کاربران به آنها نمایش داده میشود. گوگل منبع مناسبی برای پاسخ به سوالاتی است که توسط افراد مختلف در سراسر جهان مطرح میشود. گوگل با استفاده از تبلیغات پولی و نتایج ارگانیک و ناب به این سوالات پاسخ میدهد.

در بخشی از دوره وبآفرینی طبق سیلابس آن، به راهندازی یک کمپین تبلیغاتی در گوگل خواهیم پرداخت و همه موارد گفتهشده در سیلابس آموزش داده میشود، این یک دوره مجزا برای تعریف کمپین موفق در گوگل ادز است که عمیقتر به این موارد پرداخته است و با توجه به زمان بیشتری که برای توضیح این موضوع بوده است نکات بیشتری مطرح شده است و با توجه به تغییرات گوگل ادز و سوالات کاربران بروزرسانی خواهد شد. تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی موفق برای افزایش بازدید وب سایت و کسب و کار اینترنتی شما و به عبارت دیگر یکی از بهترین و محبوب ترین پلت فرم های PPC است. این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از ابزارهایی که خود گوگل در اختیارشان قرار می دهد به تبلیغ سایت خود با کمترین هزینه بپردازند. گوگل ادوردز (google adwords) یا گوگل ادز (Google Ads) سیستم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به نمایش مشتریان می گذارند.

ثبت نام در گوگل ادز

سیستم های هوشمند تبلیغات بنری و ویدئویی گوگل میتوانند برند شما را بسیار معروفتر و محبوبتر کنند. نکتهی دیگری که در تبلیغات ویدئویی گوگل ادز به دردتان میخورد، استفاده از قابلیت Ad Sequence است. دیگران میتوانند بررسی کنند که آیا نمره کیفیت کمتر از مقدار مشخصی است یا خیر، در این صورت هزینه آن کمپین را کاهش میدهند. کلیک کنید. در این مرحله باید هدفی را که قصد دارید کمپین خود را برای آن راهاندازی کنید مشخص کنید. برای تکمیل اطلاعات اکانت خود باید نام کشوری که حساب بانکی شما در آن است یا کشوری که حساب بانکی آژانس تبلیغاتی که با آن کار میکنید در آن قرار دارد، مشخص کنید.