ممکن است فکر کنید که اضطراب تأثیر واقعی تجاری ندارد، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. سازمان جه، بهداشت بیان می کند که اضطراب و افسردگی تأثیر اقتصادی قابل توجهی دارد و برای اقتصاد جه، هزینه دارد 1 تریلیون دلار در سال بهره وری از دست رفته است.
در اوایل سال جاری، تحقیقات Salesforce یک شکاف آگاهی بزرگ بین رهبران C-suite و کارمندان آنها را برجسته کرد: 71٪ از رهبران گفتند که کارمندان آنها درگیر کار هستند، اما فقط 51٪ از کارمندان گفتند که درگیر کار هستند. علاوه بر این، 70 درصد از رهبران گزارش دادند که کارمندانشان خوشحال هستند، اما تنها 44 درصد از کارمندان گفتند که خوشحال هستند.
6 دقیقه مطالعه
پشت خلق جن ،گوش – جدیدترین شخصیت نیروی فروش
کارمندان از تیمهایشان – و رهبرانشان – انتظار دارند که از آنها حمایت کنند و برای نظرات آنها ارزش قائل شوند. در یک نظرسنجی اخیر، از 1050 کارمند دانش در ایالات متحده پرسیده شد: “چقدر ارزش دارد که تیم شما کارهای زیر را انجام دهد؟” از افراد مورد بررسی:
- 87٪ ارزش را در “پله ها در زمان سختی” دیدند.
- 82٪ ارزش را در “از من حمایت می کند تا بتوانم مرخصی بگیرم” دیدند.
- 84٪ ارزش را در “قدرد، و قدرد، نشان می دهد” دیدند.
- 83٪ ارزش را در “حس تعلق و هدف را تقویت می کند” دیدند.
ما استراتژیهای زیادی را پوشش دادهایم، و در بسیاری از آنها یک موضوع مش، وجود دارد: گوش دادن. همه چیز با یک شنونده خوب شروع می شود – و سپس یک پاسخ دهنده خوب. حتی سخت ترین بازخوردها می تواند یک هدیه باشد، به خصوص اگر به شما کمک کند نیازهای تیم خود را برآورده کنید. نتیجه پیوندهای قوی تر، خلاقیت بیشتر و نوآوری برای آینده خواهد بود.
اقتصاد به کجا می رود؟
شنیدن سخنان ،ی سامرز وزیر ،انه داری سابق ایالات متحده در مورد اقتصاد جه، – گذشته و آینده آن – در Dreamforce.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/workplace-anxiety/
همین نظرسنجی نشان داد که تنها 39 درصد از مدیران بر اساس بازخورد عمل می کنند، علیرغم اهمیت آن برای کارکنان. اون مدیر نباش از مهارت های نرم خود استفاده کنید و ضریب هوشی عاطفی خود را برای گوش دادن و یادگیری و ایجاد همدلی و اعتماد تقویت کنید. و از اعتماد، نوآوری رشد خواهد کرد.
بخشی از این استرس را می توان به این واقعیت نسبت داد که اعتماد و پاسخگویی بین کارکنان و مدیران آنها وجود ندارد. علاوه بر این، فرصتهای توسعه شغلی برای کارکنان ممکن است کمیاب باشد. مجمع جه، اقتصاد می گوید 50 درصد از کارمندان این کار را خواهند کرد تا سال 2025 به مهارت های جدید نیاز دارید، اما فقط درصد کمی از شرکت ها و کارمندان در حال اقدام هستند. کارکنان آماده نیستند، به این م،ی که شرکت ها آماده نیستند، و فقدان مهارت برای “انجام کار” منجر به استرس، فرسودگی شغلی و ، شغل می شود.
چرا باید به قطع ارتباط بزرگ اهمیت دهید
طی پنج ماه اول سال 2022، 26 میلیون نفر شغل خود را ، ،د. این رقم نسبت به سال 2021، زم، که یک رکورد از در خارج شد، 14 درصد افزایش داشت. تقریباً از هر پنج کارمند یک نفر در یک نظرسنجی گفته است که قصد دارد تا سال آینده شرکت خود را ، کند. علاوه بر این، حداقل 50 درصد از نیروی کار ایالات متحده “، بی سر و صدا” هستند گالوپ – به این م،ی که آنها حداقل کار را انجام می دهند.
چه کاری می تو،د برای کمک به تیم خود انجام دهید، به خصوص که ما به سمت ناشناخته های اقتصادی پیش می رویم؟ اولین پاسخ این است که به خودتان کمک کنید. درست است: به ،وان یک رهبر، قبل از اینکه بتو،د اضطراب دیگران را هدایت کنید، باید اضطراب خود را مدیریت کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که به من در مدیریت استرس خود در طول سال ها کمک کرده است:
- به ریشه آن برسید. شناسایی کنید چه چیزی شما را از شروع کار باز می دارد و «ترس های خود را محاکمه کنید». اغلب اوقات، نام بردن از ترس به من این امکان را می دهد که سد راه را که من را در حالت س، نگه می دارد، بردارم.
- در مورد لیست کارهای خود ارزشمند باشید. این فهرست بی پایان را به کارهایی که امروز می توان انجام داد ت،یم کنید. من برای هر کار بلوکهای زم، تعیین میکنم، مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشد.
- هر هفته با یک لیست “کارهای انجام شده” برنده های خود را جشن بگیرید! برای تأمل در مورد دستاوردهای خود وقت بگذارید – حتی کوچکترین بردها نیز به حساب می آیند.
ترس همچنین میتواند با تأثیر بر رشد شخصی، تأثیر منفی شغلی داشته باشد. این شما را از امتحان چیزهای جدید باز می دارد. و آزمودن چیزهای جدید پایه و اساس نوآوری است.
تأثیر اضطراب در محل کار عمیق و پرهزینه است
بررسی ،ب و کار هاروارد چند قدم عالی ارائه می دهد در مورد چگونگی مدیریت اضطراب حوزه دیگری که باید روی آن تمرکز کرد، تمرکز حواس است. وب سایت رفاهی Thrive لیست می کند 10 استراتژی برای پیاده سازی و تمرین ذهن آگاهی در محل کار.
با انجام عمل رهبری کنید
با تمام گفت،ایی که با رهبران در مورد این موضوعات داشته ام، اغلب به این فکر می کنم که آیا امروز نسبت به گذشته رهبر مردمی بهتری خواهم بود؟ در حالی که مدت زیادی از مدیریت مردم می گذرد، بسیاری از کارها وجود دارد که امیدوارم امروز به گونه ای متفاوت انجام دهم. من بیشتر از فرسودگی شغلی و بهزیستی و اینکه چگونه بر نوآوری و رشد تأثیر می گذارد آگاه هستم. با روحیه داشتن یک طرز فکر مبتدی، در اینجا چند راه وجود دارد که می تو،د از تیم خود حمایت کنید:
- امنیت رو، را در اولویت قرار دهید. در جلسات خود از فهرست کارهای همه افراد فراتر بروید. مراقب اضطراب، ترس یا فرسودگی پنهان باشید. صبور باشید و در صورت امکان، در مورد سلامتی خود صحبت کنید.
- به تیم خود ابزاری بدهید تا در زمان خودش سلامتی را مدیریت کند. منابعی را معرفی کنید (مانند برنامه Thrive)، که افراد می توانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند.
- ش،ت را جشن بگیرید – این یک فرصت یادگیری است! افراد را تشویق کنید تا آنچه را که تلاش ،د و ش،ت خوردند و آنچه برای اصلاح آن انجام دادند را به اشتراک بگذارند. چند بار اول آسان نخواهد بود، اما مردم به تدریج مایل به اشتراک گذاری خواهند بود، به خصوص اگر شما پیشرو باشید. راهحلهای آنها برای دیگر، که با چالشهای مشابه روبرو هستند ارزشمند خواهد بود.
اینجا جایی است که می تو،د از امروز شروع کنید
هزینه واقعی گردش مالی بالا چقدر است؟ مطالعات نشان می دهد که جایگزینی یک کارمند می تواند تا 200 درصد حقوق آنها هزینه داشته باشد.
درک م،ای “ترس” در زمینه تجارت مهم است. مک کینزی کشف کرد که نوآوری شرکتی عمدتاً توسط سه نوع ترس خفه می شود: ترس از انتقاد، ترس از عدم قطعیت، و ترس از تاثیر منفی شغلی.
به صراحت بگویم، به نظر می رسد که C-suite با واقعیت کارمندان خود ارتباطی ندارد. این تحقیق نشان می دهد که کارکنان نه تنها ناراضی و ناراضی هستند، بلکه مضطرب و ترسناک هستند.
قطع ارتباط بزرگ چه تأثیری بر سود شما دارد؟
هنگامی که اعتماد و اطمینان آنها ش،ته شود، کارمندان امروزی تردید کمی در مورد ، کار ندارند. شادی و تعادل آنها مهمتر است.
Salesforce Genie چیست؟
انتقاد و طرد می تواند باعث درد فیزیکی شود. مغز شما آنها را همانند درد پردازش می کند.
یکی دیگر مطالعه اخیر دریافتند که یک چهارم کارمندان غیرموظف در تمام یا بیشتر مواقع احساس استرس می کنند. برای سرپرستان، 49٪ است.
در ماه ژوئن، McKinsey اختصاص داد کل خبرنامه به موضوع اضطراب محل کار این شرکت مشاوره گفت: «سطح اضطراب و افسردگی از زمان شروع همهگیری کووید-19 در سطح جهان 25 درصد افزایش یافته است».
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
این شکاف در درک در مقابل واقعیت – چیزی که من آن را قطع ارتباط بزرگ می نامم – خیره کننده است و پیامدهای واقعی برای سلامت شرکت شما دارد.
وقتی اضطراب خود را کنترل کردید، می تو،د برای حمایت از تیم خود حاضر شوید. مهم است که محیطهایی را ایجاد کنیم که تیمها بتوانند بدون ترس از ش،ت، آزمایش و نوآوری کنند.
این نباید تعجب آور باشد. اما مک کینزی یک گام فراتر رفت و مدیران را نه تنها در مورد اضطراب محل کار بلکه ترس نیز مورد بررسی قرار داد. آنچه که این نظرسنجی نشان داد نگرانکننده است: 85 درصد از مدیران معتقدند ترس تلاشهای نوآوری در سازمانهایشان را متوقف میکند. و طبق تحقیقات انجام شده، 90٪ از شرکت ها هیچ کاری در مورد آن انجام نمی دهند.
3 دقیقه مطالعه
چگونه به تیم خود با اضطراب محل کار کمک کنید
بیاموزید که چگونه پر ، شکاف بین رهبری و کارمندان می تواند درآمد را افزایش دهد.

