
بروزرسانی: 21 تیر 1404
چگونه اضطراب محل کار را در مواقع سخت مدیریت کنیم؟
شنیدن سخنان ،ی سامرز وزیر ،انه داری سابق ایالات متحده در مورد اقتصاد جه، - گذشته و آینده آن - در Dreamforce.
شنیدن سخنان ،ی سامرز وزیر ،انه داری سابق ایالات متحده در مورد اقتصاد جه، - گذشته و آینده آن - در Dreamforce.
این شکاف در درک در مقابل واقعیت - چیزی که من آن را قطع ارتباط بزرگ می نامم - خیره کننده است و پیامدهای واقعی برای سلامت شرکت شما دارد.
در ماه ژوئن، McKinsey اختصاص داد کل خبرنامه به موضوع اضطراب محل کار این شرکت مشاوره گفت: «سطح اضطراب و افسردگی از زمان شروع همه گیری کووید-19 در سطح جهان 25 درصد افزایش یافته است».
درک م،ای "ترس" در زمینه تجارت مهم است. مک کینزی کشف کرد که نوآوری شرکتی عمدتاً توسط سه نوع ترس خفه می شود: ترس از انتقاد، ترس از عدم قطعیت، و ترس از تاثیر منفی شغلی.
همین نظرسنجی نشان داد که تنها 39 درصد از مدیران بر اساس بازخورد عمل می کنند، علیرغم اهمیت آن برای کارکنان. اون مدیر نباش از مهارت های نرم خود استفاده کنید و ضریب هوشی عاطفی خود را برای گوش دادن و یادگیری و ایجاد همدلی و اعتماد تقویت کنید. و از اعتماد، نوآوری رشد خواهد کرد.
6 دقیقه مطالعه
چه کاری می تو،د برای کمک به تیم خود انجام دهید، به خصوص که ما به سمت ناشناخته های اقتصادی پیش می رویم؟ اولین پاسخ این است که به خودتان کمک کنید. درست است: به ،وان یک رهبر، قبل از اینکه بتو،د اضطراب دیگران را هدایت کنید، باید اضطراب خود را مدیریت کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که به من در مدیریت استرس خود در طول سال ها کمک کرده است:
وقتی اضطراب خود را کنترل کردید، می تو،د برای حمایت از تیم خود حاضر شوید. مهم است که محیط هایی را ایجاد کنیم که تیم ها بتوانند بدون ترس از ش،ت، آزمایش و نوآوری کنند.
به صراحت بگویم، به نظر می رسد که C-suite با واقعیت کارمندان خود ارتباطی ندارد. این تحقیق نشان می دهد که کارکنان نه تنها ناراضی و ناراضی هستند، بلکه مضطرب و ترسناک هستند.
3 دقیقه مطالعه
ممکن است فکر کنید که اضطراب تأثیر واقعی تجاری ندارد، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. سازمان جه، بهداشت بیان می کند که اضطراب و افسردگی تأثیر اقتصادی قابل توجهی دارد و برای اقتصاد جه، هزینه دارد 1 تریلیون دلار در سال بهره وری از دست رفته است.
هنگامی که اعتماد و اطمینان آنها ش،ته شود، کارمندان امروزی تردید کمی در مورد ، کار ندارند. شادی و تعادل آنها مهمتر است.
کارمندان از تیم هایشان - و رهبرانشان - انتظار دارند که از آنها حمایت کنند و برای نظرات آنها ارزش قائل شوند. در یک نظرسنجی اخیر، از 1050 کارمند دانش در ایالات متحده پرسیده شد: "چقدر ارزش دارد که تیم شما کارهای زیر را انجام دهد؟" از افراد مورد بررسی:
ما استراتژی های زیادی را پوشش داده ایم، و در بسیاری از آنها یک موضوع مش، وجود دارد: گوش دادن. همه چیز با یک شنونده خوب شروع می شود - و سپس یک پاسخ دهنده خوب. حتی سخت ترین بازخوردها می تواند یک هدیه باشد، به خصوص اگر به شما کمک کند نیازهای تیم خود را برآورده کنید. نتیجه پیوندهای قوی تر، خلاقیت بیشتر و نوآوری برای آینده خواهد بود.
بیاموزید که چگونه پر ، شکاف بین رهبری و کارمندان می تواند درآمد را افزایش دهد.
ترس همچنین می تواند با تأثیر بر رشد شخصی، تأثیر منفی شغلی داشته باشد. این شما را از امتحان چیزهای جدید باز می دارد. و آزمودن چیزهای جدید پایه و اساس نوآوری است.
بررسی ،ب و کار هاروارد چند قدم عالی ارائه می دهد در مورد چگونگی مدیریت اضطراب حوزه دیگری که باید روی آن تمرکز کرد، تمرکز حواس است. وب سایت رفاهی Thrive لیست می کند 10 استراتژی برای پیاده سازی و تمرین ذهن آگاهی در محل کار.
طی پنج ماه اول سال 2022، 26 میلیون نفر شغل خود را ، ،د. این رقم نسبت به سال 2021، زم، که یک رکورد از در خارج شد، 14 درصد افزایش داشت. تقریباً از هر پنج کارمند یک نفر در یک نظرسنجی گفته است که قصد دارد تا سال آینده شرکت خود را ، کند. علاوه بر این، حداقل 50 درصد از نیروی کار ایالات متحده "، بی سر و صدا" هستند گالوپ - به این م،ی که آنها حداقل کار را انجام می دهند.
یکی دیگر مطالعه اخیر دریافتند که یک چهارم کارمندان غیرموظف در تمام یا بیشتر مواقع احساس استرس می کنند. برای سرپرستان، 49٪ است.
بخشی از این استرس را می توان به این واقعیت نسبت داد که اعتماد و پاسخگویی بین کارکنان و مدیران آنها وجود ندارد. علاوه بر این، فرصت های توسعه شغلی برای کارکنان ممکن است کمیاب باشد. مجمع جه، اقتصاد می گوید 50 درصد از کارمندان این کار را خواهند کرد تا سال 2025 به مهارت های جدید نیاز دارید، اما فقط درصد کمی از شرکت ها و کارمندان در حال اقدام هستند. کارکنان آماده نیستند، به این م،ی که شرکت ها آماده نیستند، و فقدان مهارت برای "انجام کار" منجر به استرس، فرسودگی شغلی و ، شغل می شود.
انتقاد و طرد می تواند باعث درد فیزیکی شود. مغز شما آنها را همانند درد پردازش می کند.
در اوایل سال جاری، تحقیقات Salesforce یک شکاف آگاهی بزرگ بین رهبران C-suite و کارمندان آنها را برجسته کرد: 71٪ از رهبران گفتند که کارمندان آنها درگیر کار هستند، اما فقط 51٪ از کارمندان گفتند که درگیر کار هستند. علاوه بر این، 70 درصد از رهبران گزارش دادند که کارمندانشان خوشحال هستند، اما تنها 44 درصد از کارمندان گفتند که خوشحال هستند.
هزینه واقعی گردش مالی بالا چقدر است؟ مطالعات نشان می دهد که جایگزینی یک کارمند می تواند تا 200 درصد حقوق آنها هزینه داشته باشد.
با تمام گفت،ایی که با رهبران در مورد این موضوعات داشته ام، اغلب به این فکر می کنم که آیا امروز نسبت به گذشته رهبر مردمی بهتری خواهم بود؟ در حالی که مدت زیادی از مدیریت مردم می گذرد، بسیاری از کارها وجود دارد که امیدوارم امروز به گونه ای متفاوت انجام دهم. من بیشتر از فرسودگی شغلی و بهزیستی و اینکه چگونه بر نوآوری و رشد تأثیر می گذارد آگاه هستم. با روحیه داشتن یک طرز فکر مبتدی، در اینجا چند راه وجود دارد که می تو،د از تیم خود حمایت کنید:
این نباید تعجب آور باشد. اما مک کینزی یک گام فراتر رفت و مدیران را نه تنها در مورد اضطراب محل کار بلکه ترس نیز مورد بررسی قرار داد. آنچه که این نظرسنجی نشان داد نگران کننده است: 85 درصد از مدیران معتقدند ترس تلاش های نوآوری در سازمان هایشان را متوقف می کند. و طبق تحقیقات انجام شده، 90٪ از شرکت ها هیچ کاری در مورد آن انجام نمی دهند.