مدیر نیاز دارد
نیازهای کاربر نهایی
آیا می توانم آن را به سرعت بدون تعهد به چیزی امتحان کنم؟
مدیر نیاز دارد
نیازهای کاربر نهایی
آیا می توانم آن را به سرعت بدون تعهد به چیزی امتحان کنم؟
ادغام با سیستم های دیگر چقدر آسان است؟
آیا می توانم به سرعت محصول را مستقر و آزمایش کنم؟ آیا می توانم به سرعت ذینفعان خود را در آن آموزش دهم و از آن استفاده کنم؟
شخصی که محصول را پیاده سازی می کند
آیا این محصول حجم کاری من را کاهش می دهد؟
سهولت اجرا چگونه بر ظرفیت تیم من تأثیر می گذارد؟
آیا درک و استفاده از آن آسان است؟
کاربر نهایی نیاز دارد
هنگامی که استراتژی های پذیرش محصول خود را در نظر می گیرید، ممکن است همیشه انجام تحقیقات رسمی کاربر امکان پذیر نباشد. اما، وجود دارد همیشه راهی برای انجام تحقیقات کاربر است. اگر محصول B2C دارید، از دیدگاه کاربر نهایی فکر کنید و سعی کنید راه حل خود را بر اساس این اکتشافی ها درجه بندی کنید. برای ،، که یک محصول B2B دارند، فکر ، از هر سه شخصیت – مدیر، مدیر و کاربر نهایی – کمک خواهد کرد.
مدیر نیاز دارد
سپس، فرض کردیم که اگر بتو،م این عوامل را اندازهگیری کنیم، میتو،م احتمال پذیرش را بهبود ببخشیم.
مدیر نیاز دارد
16 دقیقه مطالعه
3 کاری که بازاریابان می توانند با هوش مصنوعی مولد سریعتر انجام دهند
نیازهای مدیر
آیا مزایای درآمد و کارایی آشکار است؟
آیا می توانم اشکالات و عملکرد پیاده سازی را پیگیری کنم؟
مدیر نیاز دارد
برای یک شرکت B2B2C مانند Salesforce، پذیرش محصول ممکن است در نقاط مختلف اتفاق بیفتد. این معمولاً به این م،ی است که چندین شخصیت وجود دارند که نیازهای متفاوتی دارند. در سطح انتزاعی، این شخصیت ها عبارتند از:
مدیر نیاز دارد
کاربر نهایی نیاز دارد
مدیر
،ی که محصولی را برای شرکت خود ،یداری می کند
شخصی که از محصول اجرا شده استفاده می کند
آیا این محصول چالش تجاری من را حل می کند؟ آیا فرآیندهای من را کارآمدتر می کند و به من کمک می کند درآمد بیشتری ،ب کنم؟
آیا آن طور که من انتظار دارم کار می کند؟
ما با گروهی از کاربران مصاحبه کردیم و پاسخ های آنها را نمره گذاری کردیم. در حالی که ما یک الگوی گسترده برای اه، خود ایجاد کردیم، شما می تو،د یکی را متن، با نیاز خود طراحی کنید.
مدیر نیاز دارد
کاربر نهایی نیاز دارد
مدیر
آیا این محصول می تواند با نیازهای تجاری من سازگار شود؟ آیا با سیستم های موجود به خوبی کار می کند؟
همچنین، ما مشکوک هستیم که هر شرکت یا تیمی به یک تیم تحقیقاتی یا زمان و منابع برای انجام تحقیقات رسمی کاربر دسترسی ندارد. بنابراین، اگر به استراتژیهای پذیرش محصول فکر میکنید، این چارچوب ممکن است مک، برای شروع باشد.
بدون کد یا کم کد هست؟ آیا یادگیری همه چیز در مورد پیاده سازی آسان است؟
تنظیم چقدر زمان می برد؟
با شروع با پنج عامل پذیرش نوآوری (یا محصول) که راجرز در انتشار نوآوری ها توضیح داد، ما لیستی از سؤالات اصلی را گردآوری کردیم که کار ما را هدایت می کند. در نهایت، ما از این عوامل برای کمک به ایجاد الگویی استفاده کردیم که تیم ما بتواند از آن هنگام ارزیابی یک محصول، ویژگی یا فرآیند استفاده کند.
اگر محصول شما به فروش نمی رسد، باید ارزیابی کنید که اصطکاک ممکن است کجا باشد. ممکن است در سطح مدیر، مدیر یا کاربر نهایی باشد. توسعه محصول یک فرآیند پیچیده است. بنابراین داشتن یک استراتژی برای پرسیدن سؤالات درست می تواند به هدایت تفکر شما کمک کند، زیرا مسائل بالقوه پذیرش را ریشه یابی می کنید و به روشی جامع طراحی می کنید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/want-to-design-a-lovable-،uct-learn-what-questions-to-ask/
آیا می توانم به راحتی مزایا را درک کنم یا تجربه کنم؟
کاربر نهایی نیاز دارد
آیا اجرای این محصول به زمان و تلاش کمتری نیاز دارد؟
3 دقیقه مطالعه
کاربر نهایی
مدیر نیاز دارد
مدیر نیاز دارد
برنامه ها و برنامه های نرم افزاری برای هر جنبه ای از زندگی و کار وجود دارد. و ما غرق در انتخاب هستیم. اما چه چیزی یک محصول دیجیتال را برای کاربران جذاب تر از دیگری می کند؟ چه ویژگی هایی به افزایش احتمال پذیرش محصول کمک می کند؟ اینها سوالاتی است که یکی از تیم های UX محصول ما در Manufacturing Cloud مطرح کرده است. ما فکر کردیم که آیا می تو،م برخی از آنها را ایجاد کنیم اکتشافی – یا استراتژیهای تصمیمگیری – که میتواند به ما در پیشبینی بهتر موانع احتمالی برای پذیرش کمک کند.
در همکاری بین Industries UX و Research & Insights، ما با مقایسه چندین نظریه در مورد پذیرش محصول شروع کردیم. چیزی که ما را الهام بخشید – و بیشتر مربوط به فضای محصولات دیجیتال است – کار اورت راجرز است. نظریه او در انتشار نوآوری ها ویژگی هایی را توصیف می کند که بر گسترش ایده ها یا فناوری های جدید تأثیر می گذارد.
هدف ما ایجاد یک چارچوب عملی مبتنی بر تحقیق بود که جنبههایی از یک محصول را که ممکن است بر پذیرش آن تأثیر بگذارد مشخص کند. پس از ماهها تحقیق و آزمایش، ما توانستیم این چارچوب را با موفقیت در Manufacturing Cloud اجرا کنیم. بیایید نگاهی اجمالی به نحوه ارائه رویکرد خود داشته باشیم.
مدیریت کنیدr نیاز دارد
بر اساس نیازهای شخصیتهای مختلف، تحقیقات موجود و جلسات طوفان فکری با همکارانمان، فهرستی از اکتشافات ایجاد کردیم. اما اینها ممکن است در زمینه خاص شما صدق کنند یا نه. با این حال، آنها پایه ای برای الهام بخشیدن یا ایجاد رویکرد شما فراهم می کنند. در اینجا لیستی از اکتشافات برای شخصیت کاربر نهایی آمده است.
هوش مصنوعی از A تا Z: واژه نامه مولد هوش مصنوعی برای رهبران ،ب و کار