آیا می توانم آن را به سرعت بدون تعهد به چیزی امتحان کنم؟
آیا می توانم آن را به سرعت بدون تعهد به چیزی امتحان کنم؟
مدیریت کنیدr نیاز دارد
نیازهای مدیر
در همکاری بین Industries UX و Research & Insights، ما با مقایسه چندین نظریه در مورد پذیرش محصول شروع کردیم. چیزی که ما را الهام بخشید – و بیشتر مربوط به فضای محصولات دیجیتال است – کار اورت راجرز است. نظریه او در انتشار نوآوری ها ویژگی هایی را توصیف می کند که بر گسترش ایده ها یا فناوری های جدید تأثیر می گذارد.
کاربر نهایی
بر اساس نیازهای شخصیتهای مختلف، تحقیقات موجود و جلسات طوفان فکری با همکارانمان، فهرستی از اکتشافات ایجاد کردیم. اما اینها ممکن است در زمینه خاص شما صدق کنند یا نه. با این حال، آنها پایه ای برای الهام بخشیدن یا ایجاد رویکرد شما فراهم می کنند. در اینجا لیستی از اکتشافات برای شخصیت کاربر نهایی آمده است.
هوش مصنوعی از A تا Z: واژه نامه مولد هوش مصنوعی برای رهبران ،ب و کار
تنظیم چقدر زمان می برد؟
،ی که محصولی را برای شرکت خود ،یداری می کند
هدف ما ایجاد یک چارچوب عملی مبتنی بر تحقیق بود که جنبههایی از یک محصول را که ممکن است بر پذیرش آن تأثیر بگذارد مشخص کند. پس از ماهها تحقیق و آزمایش، ما توانستیم این چارچوب را با موفقیت در Manufacturing Cloud اجرا کنیم. بیایید نگاهی اجمالی به نحوه ارائه رویکرد خود داشته باشیم.
کاربر نهایی نیاز دارد
آیا اجرای این محصول به زمان و تلاش کمتری نیاز دارد؟
کاربر نهایی نیاز دارد
همچنین، ما مشکوک هستیم که هر شرکت یا تیمی به یک تیم تحقیقاتی یا زمان و منابع برای انجام تحقیقات رسمی کاربر دسترسی ندارد. بنابراین، اگر به استراتژیهای پذیرش محصول فکر میکنید، این چارچوب ممکن است مک، برای شروع باشد.
مدیر
آیا آن طور که من انتظار دارم کار می کند؟
کاربر نهایی نیاز دارد
مدیر نیاز دارد
آیا می توانم به سرعت محصول را مستقر و آزمایش کنم؟ آیا می توانم به سرعت ذینفعان خود را در آن آموزش دهم و از آن استفاده کنم؟
با شروع با پنج عامل پذیرش نوآوری (یا محصول) که راجرز در انتشار نوآوری ها توضیح داد، ما لیستی از سؤالات اصلی را گردآوری کردیم که کار ما را هدایت می کند. در نهایت، ما از این عوامل برای کمک به ایجاد الگویی استفاده کردیم که تیم ما بتواند از آن هنگام ارزیابی یک محصول، ویژگی یا فرآیند استفاده کند.
3 دقیقه مطالعه
اگر محصول شما به فروش نمی رسد، باید ارزیابی کنید که اصطکاک ممکن است کجا باشد. ممکن است در سطح مدیر، مدیر یا کاربر نهایی باشد. توسعه محصول یک فرآیند پیچیده است. بنابراین داشتن یک استراتژی برای پرسیدن سؤالات درست می تواند به هدایت تفکر شما کمک کند، زیرا مسائل بالقوه پذیرش را ریشه یابی می کنید و به روشی جامع طراحی می کنید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/want-to-design-a-lovable-،uct-learn-what-questions-to-ask/
مدیر
مدیر نیاز دارد
برنامه ها و برنامه های نرم افزاری برای هر جنبه ای از زندگی و کار وجود دارد. و ما غرق در انتخاب هستیم. اما چه چیزی یک محصول دیجیتال را برای کاربران جذاب تر از دیگری می کند؟ چه ویژگی هایی به افزایش احتمال پذیرش محصول کمک می کند؟ اینها سوالاتی است که یکی از تیم های UX محصول ما در Manufacturing Cloud مطرح کرده است. ما فکر کردیم که آیا می تو،م برخی از آنها را ایجاد کنیم اکتشافی – یا استراتژیهای تصمیمگیری – که میتواند به ما در پیشبینی بهتر موانع احتمالی برای پذیرش کمک کند.
شخصی که از محصول اجرا شده استفاده می کند
مدیر نیاز دارد
آیا این محصول چالش تجاری من را حل می کند؟ آیا فرآیندهای من را کارآمدتر می کند و به من کمک می کند درآمد بیشتری ،ب کنم؟
16 دقیقه مطالعه
3 کاری که بازاریابان می توانند با هوش مصنوعی مولد سریعتر انجام دهند
ما با گروهی از کاربران مصاحبه کردیم و پاسخ های آنها را نمره گذاری کردیم. در حالی که ما یک الگوی گسترده برای اه، خود ایجاد کردیم، شما می تو،د یکی را متن، با نیاز خود طراحی کنید.
کاربر نهایی نیاز دارد
آیا این محصول حجم کاری من را کاهش می دهد؟
آیا درک و استفاده از آن آسان است؟
مدیر نیاز دارد
آیا این محصول می تواند با نیازهای تجاری من سازگار شود؟ آیا با سیستم های موجود به خوبی کار می کند؟
برای یک شرکت B2B2C مانند Salesforce، پذیرش محصول ممکن است در نقاط مختلف اتفاق بیفتد. این معمولاً به این م،ی است که چندین شخصیت وجود دارند که نیازهای متفاوتی دارند. در سطح انتزاعی، این شخصیت ها عبارتند از:
مدیر نیاز دارد
مدیر نیاز دارد
مدیر نیاز دارد
مدیر نیاز دارد
هنگامی که استراتژی های پذیرش محصول خود را در نظر می گیرید، ممکن است همیشه انجام تحقیقات رسمی کاربر امکان پذیر نباشد. اما، وجود دارد همیشه راهی برای انجام تحقیقات کاربر است. اگر محصول B2C دارید، از دیدگاه کاربر نهایی فکر کنید و سعی کنید راه حل خود را بر اساس این اکتشافی ها درجه بندی کنید. برای ،، که یک محصول B2B دارند، فکر ، از هر سه شخصیت – مدیر، مدیر و کاربر نهایی – کمک خواهد کرد.
ادغام با سیستم های دیگر چقدر آسان است؟
آیا مزایای درآمد و کارایی آشکار است؟
شخصی که محصول را پیاده سازی می کند
آیا می توانم به راحتی مزایا را درک کنم یا تجربه کنم؟
سهولت اجرا چگونه بر ظرفیت تیم من تأثیر می گذارد؟
بدون کد یا کم کد هست؟ آیا یادگیری همه چیز در مورد پیاده سازی آسان است؟
آیا می توانم اشکالات و عملکرد پیاده سازی را پیگیری کنم؟
سپس، فرض کردیم که اگر بتو،م این عوامل را اندازهگیری کنیم، میتو،م احتمال پذیرش را بهبود ببخشیم.
نیازهای کاربر نهایی