پرش به محتوا
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
اتوماسیون هوشمند زمینه را فراهم می کند
ما در مراحل اولیه این اتوماسیون پیشرفته هستیم، اما در رادار بسیاری از سازمان ها قرار دارد. نظرسنجی Deloitte نشان داد که هوش مصنوعی مطلوبترین فناوری اتوماسیون بعدی است و 46 درصد برای اجرای آن در سه سال آینده برنامهریزی میکنند.
چگونه فرصت های جدید اتوماسیون هوشمند را شناسایی کنیم
با یک CRM بیدرنگ، میتو،د تمام دادههای مشتری را در مقیاس، از هر سیستم یا دستگاهی متصل کنید و آنها را در یک نمای واحد هماهنگ کنید.


فناوری را در نظر بگیرید که زیربنای یک راه حل عالی است
Surprenant گفت: “هوش فرآیند چشمان بسیاری از مشتریان ما را باز کرده است تا چیزهایی را به آنها نشان دهیم که نمی دانستند.” به ،وان مثال، او گفت، یک شرکت بزرگ از فناوری است،اج فرآیند برای تجزیه و تحلیل فرآیند ،ید مستقیم مواد خود استفاده کرد. تجزیه و تحلیل مراحلی را در فرآیند نگهداری سفارش ،ید مشخص کرد که فعالیت دستی و نرخ دوباره کاری بالاتری داشتند. این بینش منجر به توسعه یک راه حل اتوماسیون تعمیر و نگهداری با استفاده از ،یبی از RPA، اتوماسیون گردش کار مدیریت فرآیند ،ب و کار (BPM) و تجزیه و تحلیل شد که در نهایت باعث صرفه جویی سالانه 40 میلیون دلاری شد.
هنگامی که یک شرکت تعداد انگشت شماری اتوماسیون را تحویل می دهد، سود سهام کاهش می یابد. جو سورپرنانت، رهبر فروش در فعالیتهای هوش مصنوعی و دادههای Deloitte، گفت: این به این دلیل است که شرکت قادر به شناسایی آسان فرآیندهای جدید برای خودکارسازی نیست. شرکت ها برای کشف این فرصت های جدید باید داده ها و فرآیندهای خود را است،اج کنند.
داده های متصل به زمان واقعی، یک تغییر بازی در اتوماسیون متنی است. پلتفرمهای نسل بعدی دادههای مشتری، دادهها را از هر تعامل با مشتری، از هر سیستم، کانال یا جریان داده، در یک نمایه مشتری یکپارچه ادغام میکنند. داشتن این نمای 360 درجه به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به طور کلی ببینید. به ،وان مثال، به شما کمک می کند تا ببینید که چگونه یک تعامل خدمات با یک مشتری بر تبلیغات بازاریابی برای آن مشتری تأثیر می گذارد.
مشتریان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید، مثل قبل
مک لارتی، که از نزدیک با مشتریان در زمینه تحولات دیجیتالی آنها همکاری می کند، اولین گام ها را پیشنهاد کرد:
تجربه مشتری نهایی را در نظر بگیرید
آیا فناوری شما تکرارپذیر و مقیاس پذیر است؟ شما باید به دنبال ابزارهایی باشید که بتواند فرآیندهای مختلف را برای خودکارسازی در سازمان شما آشکار کند. این ابزارها متادیتا را از فرآیند است،اج می کنند و آن را به یک گردش کار خودکار تبدیل می کنند.
بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری های فناوری من، به شما کمک می کند تا کارایی را افزایش دهید، نتایج را بهبود بخشید و هزینه ها را کاهش دهید.


او گفت: «وقتی نقشههای حرارتی و جعبه ایده صاحبان فرآیند را تمام کردید، به یک رویکرد ،یبی نیاز دارید که شامل ابزارهای کشف دیجیتال و تخصص فرآیند برای شناسایی شکافها باشد.
به گفته مت مکلارتی، مدیر ارشد فناوری جه، و معاون دفتر تحول دیجیتال در Mulesoft، اتوماسیونهای مبتنی بر وظیفه که امروزه در بسیاری از شرکتها استفاده میشوند، قابل استفاده مجدد، مقیاسپذیر یا به اندازه کافی پایدار نیستند که بتوانند ارزشی را که در حال حاضر بسیار مهم است، ارائه دهند. به این دلیل است که آنها فاقد زمینه و پیچیدگی هستند که ،ب و کارها برای متحول ، واقعی تجارت خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان نیاز دارند.
چند نمونه:
- یک ربات چت که مشتری یا سابقه سفارش او را نمی شناسد و پاسخ های خودکار ارائه می دهد که مشکل مشتری را برطرف نمی کند.
- یک سرویس کیت غذا که نمی تواند بگوید چرا جعبه شما تحویل داده نشده است، زیرا در ارائه دهنده تدارکات قابل مشاهده نیست
- یک سیستم منابع انس، خودکار که از سیستم موفقیت کارمندان جدا شده است.
مشتری ،دهفروشی دیگر از PI برای کشف علت اصلی قطع ارتباط بین عملکردهای فروش، پرداخت، تحویل و بازگشت در زنجیره تامین خود استفاده کرد. این بینش ها برای ایجاد یک برنامه سفر مشتری تلفیقی برای ردیابی و حل سریع مشکلات در این عملکردها به کار گرفته شد. این منجر به کاهش 23 درصدی بازده سفارش، کاهش ریسک فروش 46 میلیون دلاری و بهبود 7 درصدی در امتیاز خالص پروموتر شد.
کل تجربه مشتری، از پایان تا انتها، نحوه ارتباط همه آن قطعات و آنچه مشتریان در هر مرحله نیاز دارند را ترسیم کنید. او گفت که ا،ر شرکتها فقط یک تکه از پازل را در نظر میگیرند – برای مثال تجارت، خدمات یا بازاریابی – و فقط آن یک ،صر را خودکار میکنند.
اتوماسیون هوشمند زمینه ای را در اطراف داده های شما فراهم می کند تا درک عمیق تری از آنچه اتفاق می افتد به دست آورید. زمینه، که از تصاویر، متن و گفتار م،ا میگیرد، ال،ا را تشخیص میدهد و میتواند توصیهها، پیشبینیها و تصمیمگیری کند.
او گفت: «ما هنوز آنجا نیستیم. اما وقتی از منحنی فراتر برویم که شرکتها در طراحی فرآیندهای ،بوکار ابتدا اتوماسیون هستند، و آنها واقعاً از یک ذهنیت کارگر دیجیتال استقبال میکنند، اگر بزرگتر از ابر نباشد، به همان اندازه بزرگ خواهد بود.