دو سوم شرکت ها دارند برخی از اتوماسیون های مبتنی بر وظیفه را پیاده سازی کرد، که اتوماسیون نسبتاً ساده یک فرآیند واحد در یک واحد تجاری است. به ،وان مثال، ایجاد یک بلیط خدمات، تأیید اعتبار خودکار، یا تبلیغات ایمیل خودکار.
در اینجا نحوه عبور از این شکاف و اینکه ،ب و کار شما چگونه سود میبرد را توضیح میدهیم.
اکنون موفقیت را ارائه دهید
هوشمندی فرآیند از سه جهت سودمند است:
- کشف موارد استفاده از اتوماسیون را دیجیتالی و تسریع می کند. در واقع، اتوماسیون را خودکار می کند.
- این یک نقطه داده اضافی برای آنچه برخی از کاربران تجاری مشکوک هستند ممکن است منطقه ای برای اتوماسیون باشد فراهم می کند.
- این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شرکت ها برای استخدام مشاوران برای مصاحبه با صاحبان فرآیند برای شناسایی فرصت های اتوماسیون می شود.
چیزی که باید به آن فکر کنید
آیا فناوری شما تکرارپذیر و مقیاس پذیر است؟ شما باید به دنبال ابزارهایی باشید که بتواند فرآیندهای مختلف را برای خودکارسازی در سازمان شما آشکار کند. این ابزارها متادیتا را از فرآیند است،اج می کنند و آن را به یک گردش کار خودکار تبدیل می کنند.
به گفته مت مکلارتی، مدیر ارشد فناوری جه، و معاون دفتر تحول دیجیتال در Mulesoft، اتوماسیونهای مبتنی بر وظیفه که امروزه در بسیاری از شرکتها استفاده میشوند، قابل استفاده مجدد، مقیاسپذیر یا به اندازه کافی پایدار نیستند که بتوانند ارزشی را که در حال حاضر بسیار مهم است، ارائه دهند. به این دلیل است که آنها فاقد زمینه و پیچیدگی هستند که ،ب و کارها برای متحول ، واقعی تجارت خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان نیاز دارند.
دادههای متصل در زمان واقعی کلید اتوماسیون متنی است، چه فرآیندهای ،ب و کار خودکار داخلی، چه روشهایی که شرکتها تعاملات خود را با شرکا و مشتریان خودکار میکنند.
مشتری ،دهفروشی دیگر از PI برای کشف علت اصلی قطع ارتباط بین عملکردهای فروش، پرداخت، تحویل و بازگشت در زنجیره تامین خود استفاده کرد. این بینش ها برای ایجاد یک برنامه سفر مشتری تلفیقی برای ردیابی و حل سریع مشکلات در این عملکردها به کار گرفته شد. این منجر به کاهش 23 درصدی بازده سفارش، کاهش ریسک فروش 46 میلیون دلاری و بهبود 7 درصدی در امتیاز خالص پروموتر شد.
کل تجربه مشتری، از پایان تا انتها، نحوه ارتباط همه آن قطعات و آنچه مشتریان در هر مرحله نیاز دارند را ترسیم کنید. او گفت که ا،ر شرکتها فقط یک تکه از پازل را در نظر میگیرند – برای مثال تجارت، خدمات یا بازاریابی – و فقط آن یک ،صر را خودکار میکنند.
او گفت: «وقتی نقشههای حرارتی و جعبه ایده صاحبان فرآیند را تمام کردید، به یک رویکرد ،یبی نیاز دارید که شامل ابزارهای کشف دیجیتال و تخصص فرآیند برای شناسایی شکافها باشد.
بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری های فناوری من، به شما کمک می کند تا کارایی را افزایش دهید، نتایج را بهبود بخشید و هزینه ها را کاهش دهید.
مکلارتی گفت: «بسیاری از راهحلهای RPA روی ثبت نحوه عملکرد یک فرآیند و خودکارسازی آن متمرکز هستند. اما اگر در این فرآیند استثنایی وجود داشته باشد، همانطور که اغلب وجود دارد، تنها کاری که انجام دادهاید این است که حل مشکل را با قرار دادن یک ربات بین من و شخصی که واقعاً مشکل من را حل میکند به تأخیر بیندازید.»
اتوماسیون هوشمند زمینه ای را در اطراف داده های شما فراهم می کند تا درک عمیق تری از آنچه اتفاق می افتد به دست آورید. زمینه، که از تصاویر، متن و گفتار م،ا میگیرد، ال،ا را تشخیص میدهد و میتواند توصیهها، پیشبینیها و تصمیمگیری کند.
پیاده سازی اتوماسیون متنی و پیچیده تر چیزی فراتر از فناوری است. موفقیت مست،م بازنگری اساسی و مهندسی مجدد فرآیندهای شماست که همگی حول محور نیازهای مشتریان شماست.
اتوماسیون هوشمند ،یب می شود اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)، هوش مصنوعی (AI)، تجزیه و تحلیل، دادهها و موارد دیگر برای ایجاد یک فرآیند سرتاسری که میتواند به تنهایی یاد بگیرد و سازگار شود. سازمانهایی که قبلاً فراتر از پایلوت اتوماسیون هوشمند حرکت کردهاند، به طور متوسط 32 درصد کاهش هزینهها را به دست آوردهاند. جدیدترین نظرسنجی اتوماسیون Deloitte.
او گفت: «ما هنوز آنجا نیستیم. اما وقتی از منحنی فراتر برویم که شرکتها در طراحی فرآیندهای ،بوکار ابتدا اتوماسیون هستند، و آنها واقعاً از یک ذهنیت کارگر دیجیتال استقبال میکنند، اگر بزرگتر از ابر نباشد، به همان اندازه بزرگ خواهد بود.