وقتی صحبت از نشان دادن بازگشت سرمایه به میان میآید، این نکته را مید،د: مزایای ،ید را از نظر صرفهجویی در هزینه و رشد درآمد تعیین کنید. با این حال، در شرایط سخت، این کافی نیست. مردم از انجام حرکات بزرگ میترسند، اما زیر بار ناکارآمدیها و هزینههای غیرضروری نیز کمان میشوند. آنیتا نیلسن، کارشناس فروش و مالک LDK Advisory Services، در مصاحبه ای گفت: به همین دلیل است که “شما نمی تو،د فقط مزایای تغییر را نشان دهید.” “شما باید هزینه ثابت ماندن را نشان دهید.”
چندین سال پیش، من یک مشتری داشتم که پروژه او در ابتدا برای تحویل 16 هفته علامت گذاری شده بود. سپس بودجه آنها تغییر کرد و ما مجبور شدیم پروژه را به دو ،مت ت،یم کنیم و ،مت اول را در یک سه ماهه و ،مت دوم را در سه ماهه دوم صورتحساب کنیم. مثل همیشه خوشحال گفتم: “مشکلی نیست.”
برای نشان دادن بازده عدم سرمایه گذاری، سعی کنید کل هزینه مالکیت (TCO) راه حل فعلی مشتری خود را کمی کنید. شما هرگز دقیق نخواهید بود زیرا هزینه واقعی آنها را نمی د،د. نیلسن گفت: «اما پرسش عمیق شما را به جایی می رساند. “وقتی با مردم سر و کله می زنم، آنها تمایل دارند اعدادی را به من بدهند که به من کمک می کند تا ادعای خود را مطرح کنم.”
اما پیشرفت در زمان های سخت به این م،ی است که ما باید فرصت های خود را گسترش دهیم. این تنها زم، امکانپذیر است که به حوزههای جدیدی که از درون نمیشناسیم کشیده شویم. هر روز زم، را در نظر بگیرید تا از خود بپرسید: “اگر از از دست دادن معامله نمی ترسم، به دنبال چه حساب هایی می رفتم؟” اینها مهتاب شما هستند، اما اجازه ندهید شما را بترسانند. به هر حال، ردپایی روی ماه وجود دارد.
این درست است چه زمان خوب باشد چه بد. فقط وقتی آنها بد هستند، “نه ها” مانند قطعات تتریس که ناگهان سریعتر می افتند شروع به جمع شدن می کنند.
4 دقیقه مطالعه