این بینشهای مبتنی بر داده به شما کمک میکنند بر اساس نیازهای مشتریتان در حال حاضر عمل کنید، نه بر اساس آنچه که در ابتدای ورود به آن نیاز داشتند. احتمالاً قبلاً این کار را برای مشتریان تجاری خود انجام می دهید. اکنون می تو،د همین سطح شخصی سازی را به SMB ها ارائه دهید.
تجسم مجدد کاتالوگ محصولات
دسترسی به این نوع از بینش شما را قادر می سازد تا دسترسی خود را فراتر از مشتری SMB فردی افزایش دهید. میتو،د از این اطلاعات برای تشویق ابتکارات در مقیاس بزرگتر مانند استنباط اینکه آیا نصب فیبر در منطقهای که مشتریان SMB زیادی دارید، ارزش دارد یا خیر، کشف فرصتهایی برای مشارکت بر اساس نیازهای مش، مشتریان، یا مشاهده اینکه چگونه تغییرات در خطمشی یا قراردادهای شرکت ممکن است استفاده کنید. بر ،ب و کار مشتریان تاثیر می گذارد.
ایجاد پایه ای برای روابط بلندمدت SMB
سیستم های از هم گسیخته و سیلوهای داده تجربه مشتری را از بین می برند. فقدان یک فرآیند خودکار ثابت به این م،ی است که سفر مشتری کاملاً به اقدامات فردی کارکنان بستگی دارد. هیچ سازگاری، هیچ شفافیتی وجود ندارد و ردیابی وضعیت سفارش تقریباً غیرممکن است.
طبق تحقیقات Salesforce، سادهسازی مدیریت محصول، انجام سفارش و اتوماسیون به م،ای زمان سریعتر 80 درصدی برای بازاریابی است. معماری مدرن مبتنی بر کاتالوگ، چابکی را افزایش میدهد، کارایی عملیاتی را افزایش میدهد و تجربیات مشتریان و کارکنان را بهبود میبخشد.
اتوماسیون و هوش مصنوعی (AI) به شما بینش هایی در مقیاس بزرگ و کوچک در مورد مشتریان SMB خود می دهد و به شما امکان می دهد در صورت نیاز برای تنظیم استراتژی، تاکتیک های فروش یا خدمات، بزرگنمایی و بزرگنمایی کنید.
نتیجه عملیات کارآمدتر، کارکنان مولدتر و مشتریان وفادارتر است.
مشتریان خود را در جلو و مرکز قرار دهید
درست مانند حساب های سازم، شما، مشتریان SMB شما شایسته خدمات شخصی و ابزارهای دیجیتالی هستند که به آنها کمک می کند رقابتی باقی بمانند.
ما می د،م که خدمات شخصی تر، مشتریان وفادار بیشتری ایجاد می کند. با این حال، بسیاری از ارائه دهندگان در صنعت ارتباطات هنوز از روشهای بازاریابی قدیمی استفاده میکنند که با مشتریان SMB سازگاری ندارد.
مشتریان SMB می خواهند در زمان و مکان من، برای آنها کار کنند. شما می تو،د با ارائه گزینه های سلف سرویس از راه دور و دیجیتال، علاوه بر کمک تلفنی، این نیاز را برطرف کنید.
صنعت ارتباطات در حال تغییر است. ما بینشهای ارزشمندی را از هزاران متخصص و مشتری این صنعت جمعآوری کردهایم تا بتو،د یک قدم جلوتر بم،د.


دیوید فن، نایب رئیس و مدیر کل ارتباطات در Salesforce میگوید: «SMBها معمولاً در وسط بین شرکتها و طرف مصرفکننده قرار میگیرند. آنها از نظر سرعت، ا،امات مشابهی را از سوی مصرفکننده به اشتراک میگذارند، اما همچنین شامل پیچیدگیهایی هستند که در بخش سازم، مشاهده میکنید.»
3 دقیقه مطالعه
چگونه تیم های خدمات مشتری می توانند هزینه ها را کاهش دهند و کیفیت را در مقیاس ارائه دهند
دیجیتالی شدن، عملیات بازاریابی سنتی شما را به یک ماشین کاملاً خودکار تبدیل می کند که به شما امکان می دهد سرنخ ها را بهتر مدیریت کنید، تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و فرصت های جدید را کشف کنید.
پیاده سازی اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که داده ها را ی،ان کنید، به طوری که همه افراد در سراسر سازمان شما به اطلاعات ی،ان دسترسی داشته باشند. به طور خلاصه، قرار دادن تمام داده ها در یک مکان مرکزی، نیاز مشتریان به تکرار خود و همچنین نیاز کارکنان شما به تعقیب اطلاعات را نفی می کند. این به اتلاف وقت و پول پایان می دهد و تمرکز را در جایی که باید باشد – روی مشتریان شما قرار می دهد.
اتوماسیون فقط به ارائه خدمات بهتر کمک نمی کند، بلکه به شما امکان می دهد آن را کارآمدتر و موثرتر انجام دهید.
اتوماسیون می تواند به صنعت ارتباطات در خدمت رس، بهتر به مشتریان SMB کمک کند
ا،ریت قریب به اتفاق تصمیم گیرندگان B2B تعامل از راه دور یا سلف سرویس دیجیتال را ترجیح می دهندو با این حال بسیاری از افراد در صنعت ارتباطات فقط سفارشات B2B را از طریق تلفن می پذیرند. یا، حتی بدتر، آنها یک نماینده خدمات را با یک پشته کاغذ به سایت می فرستند تا به صورت دستی فرآیند را تکمیل کند.
SMB ها در طول تاریخ بین نیازهای شرکت و نیازهای مصرف کننده روزمره گیر افتاده اند. برای مدت طول،، آنها مجبور بودند از محصولاتی استفاده کنند که برای نیازهای خودشان من، نیستند، با تکیه بر سیستم های قدیمی قدیمی.
با ایجاد اتوماسیون بیشتر در گزینه های SMB خود، شخصی سازی خدمات مشتری خود و بهبود کاتالوگ محصولات، می تو،د به این مشتریان کمک کنید تا در رقابت خود برتری پیدا کنند.
به طور خلاصه، اتوماسیون داده های شما را با متمرکز ، آنچه از قبل دارید فعال می کند. یکپارچهسازی پایگاههای داده (ابرهای بازاریابی، نرمافزار خدمات و موتورهای تجارت الکترونیک) به تیمهای بازاریابی شما تصویر کاملی از سفر مشتری در زمان وقوع میدهد. سپس آنها می توانند از آن برای خدمات بهتر به مشتریان SMB شما استفاده کنند.
یک کاتالوگ متمرکز محصول یک منبع واحد از حقیقت را برای تمام اطلاعات تجاری و فنی محصول ایجاد می کند. داده های وارد شده در یک سیستم بلافاصله در تمام سیستم های دیگر به روز می شود و به ارائه دهندگان اجازه می دهد تا محصولات و تبلیغات جدید را به سرعت پیکربندی و معرفی کنند.
اتوماسیون روابط شما با مشتری را به مشارکت استراتژیک تبدیل می کند. می تو،د محصولات مرتبط تری را ارائه دهید، مشکلات احتمالی را قبل از وقوع آنها مطرح کنید و به مشتریان کمک کنید تا بر اساس داده ها تصمیم بگیرند، نه بر اساس برآورد.
اتوماسیون همچنین تجربه کارمندان را ساده می کند. به جای پیگیری دستی هر سفارش، نمایندگان خدمات و نمایندگان فروش از هرگونه اطلاعات اضافی یا گمشده مورد نیاز برای ارائه خدمات درخواستی مطلع می شوند. این به نمایندگان شما اجازه می دهد تا بر ایجاد روابط تمرکز کنند و ابزارهایی را برای ارائه خدمات پیشگیرانه به آنها می دهد.
میتو،د برای ردیابی معیارهای حسابهای فردی بزرگنمایی کنید، یا ببینید کدام مشتریان به بیشترین کمک نیاز دارند. یا، میتو،د برای ردیابی اطلاعات در بخشهای بزرگتر مشتری برای به دست آوردن بینشهای رفتاری مهم، کوچکنمایی کنید.
بهبود پشتیب، از مشتریان SMB شما برای ایجاد یک رابطه مستحکم ضروری است. اما با توجه به قدیمی بودن بسیاری از پیشنهادات SMB، این زمان من،ی است تا بررسی کنید که چگونه می تو،د آنها را به سرعت افزایش دهید – و کارایی خود را نیز افزایش دهید.
روندهای جدید در صنعت ارتباطات را کشف کنید
SMB ها تمایل دارند در وسط بین شرکت و طرف مصرف کننده قرار بگیرند. آنها از نظر سرعت، ا،امات مشابهی را از طرف مصرف کننده به اشتراک می گذارند، اما پیچیدگی هایی را که در بخش سازم، مشاهده می کنید نیز شامل می شوند.
دیوید فن
معاون، مدیر کل ارتباطات در Salesforce
اتوماسیون می تواند به شما کمک کند تا بینش هایی را برای کارایی هزینه بهتر به دست آورید
کشف کنید که چگونه ارائه دهندگان خدمات ارتباطی می توانند تیم ها، شرکا و منابع داده را برای بهبود سفر مشتری متحد کنند.

