روندهای جدید در صنعت ارتباطات را کشف کنید
دیجیتالی شدن، عملیات بازاریابی سنتی شما را به یک ماشین کاملاً خودکار تبدیل می کند که به شما امکان می دهد سرنخ ها را بهتر مدیریت کنید، تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و فرصت های جدید را کشف کنید.
دسترسی به این نوع از بینش شما را قادر می سازد تا دسترسی خود را فراتر از مشتری SMB فردی افزایش دهید. می تو،د از این اطلاعات برای تشویق ابتکارات در مقیاس بزرگ تر مانند استنباط اینکه آیا نصب فیبر در منطقه ای که مشتریان SMB زیادی دارید، ارزش دارد یا خیر، کشف فرصت هایی برای مشارکت بر اساس نیازهای مش، مشتریان، یا مشاهده اینکه چگونه تغییرات در خط مشی یا قراردادهای شرکت ممکن است استفاده کنید. بر ،ب و کار مشتریان تاثیر می گذارد.
ایجاد پایه ای برای روابط بلندمدت SMB
در نهایت، اتوماسیون یکپارچگی ایجاد می کند. اسکریپت های جامعی را به کارکنان مرکز خدمات ارائه می دهد که حدس و گمان را از تعامل با مشتری حذف می کند. این بدان م،ی است که مهم نیست که مشتری SMB شما با چه ،ی صحبت کند، تجربه کارآمد و ثابتی خواهد داشت.

3 روش جدید برای افزایش سرعت فروش با رویکرد تیمی
ا،ریت قریب به اتفاق تصمیم گیرندگان B2B تعامل از راه دور یا سلف سرویس دیجیتال را ترجیح می دهندو با این حال بسیاری از افراد در صنعت ارتباطات فقط سفارشات B2B را از طریق تلفن می پذیرند. یا، حتی بدتر، آنها یک نماینده خدمات را با یک پشته کاغذ به سایت می فرستند تا به صورت دستی فرآیند را تکمیل کند.
خودکارسازی فرآیندها، اطلاعات را هم در داخل و هم از خارج قابل دسترسی می کند و شفافیتی را ایجاد می کند که مشتریان SMB شما انتظار دارند. وقتی سفرها کاملاً خودکار هستند، هم برای کارمندان و هم برای مشتریان آسان است که در هر زمان از آنها استفاده کنند.
مشتریان SMB می خواهند در زمان و مکان من، برای آنها کار کنند. شما می تو،د با ارائه گزینه های سلف سرویس از راه دور و دیجیتال، علاوه بر کمک تلفنی، این نیاز را برطرف کنید.
به طور خلاصه، اتوماسیون داده های شما را با متمرکز ، آنچه از قبل دارید فعال می کند. یکپارچه سازی پایگاه های داده (ابرهای بازاریابی، نرم افزار خدمات و موتورهای تجارت الکترونیک) به تیم های بازاریابی شما تصویر کاملی از سفر مشتری در زمان وقوع می دهد. سپس آنها می توانند از آن برای خدمات بهتر به مشتریان SMB شما استفاده کنند.
صنعت ارتباطات در حال تغییر است. ما بینش های ارزشمندی را از هزاران متخصص و مشتری این صنعت جمع آوری کرده ایم تا بتو،د یک قدم جلوتر بم،د.



یک کاتالوگ متمرکز محصول یک منبع واحد از حقیقت را برای تمام اطلاعات تجاری و فنی محصول ایجاد می کند. داده های وارد شده در یک سیستم بلافاصله در تمام سیستم های دیگر به روز می شود و به ارائه دهندگان اجازه می دهد تا محصولات و تبلیغات جدید را به سرعت پیکربندی و معرفی کنند.
سیستم های از هم گسیخته و سیلوهای داده تجربه مشتری را از بین می برند. فقدان یک فرآیند خودکار ثابت به این م،ی است که سفر مشتری کاملاً به اقدامات فردی کارکنان بستگی دارد. هیچ سازگاری، هیچ شفافیتی وجود ندارد و ردیابی وضعیت سفارش تقریباً غیرممکن است.
مشتریان می توانند از سلف سرویس یا کانال های کمکی برای بررسی وضعیت سفارش و ایجاد تغییرات لازم استفاده کنند. و تیم های داخلی (مانند نمایندگان فروش و خدمات) می توانند مشکلات را قبل از وقوع پیدا کنند و عیب یابی کنند.
این بینش های مبتنی بر داده به شما کمک می کنند بر اساس نیازهای مشتری تان در حال حاضر عمل کنید، نه بر اساس آنچه که در ابتدای ورود به آن نیاز داشتند. احتمالاً قبلاً این کار را برای مشتریان تجاری خود انجام می دهید. اکنون می تو،د همین سطح شخصی سازی را به SMB ها ارائه دهید.
تجسم مجدد کاتالوگ محصولات
شاید مهم تر از آن، به شما امکان می دهد محصولاتی را ایجاد کنید، مدیریت کنید و به مشتریان SMB ارائه دهید - دیگر SMB ها را مجبور به تولید محصولات مصرف کنندگان یا ،ب وکارهای سازم، نمی کنید.
خودکار ، فرآیند نقل قول به سفارش، کلید خدمت رس، به مشتریان SMB شما است
حفظ پیشنهادات خود برای مشتریان SMB به همان صورتی که برای سال ها بوده است، منجر به تجربه ای پراکنده و خسته کننده برای آنها می شود.
می تو،د برای ردیابی معیارهای حساب های فردی بزرگ نمایی کنید، یا ببینید کدام مشتریان به بیشترین کمک نیاز دارند. یا، می تو،د برای ردیابی اطلاعات در بخش های بزرگ تر مشتری برای به دست آوردن بینش های رفتاری مهم، کوچک نمایی کنید.
اتوماسیون فرآیند ،ید و تکمیل را با اطمینان از اینکه تیم شما از همان ابتدا اطلاعات مورد نیاز خود را دارد، ساده می کند. گردش کار سریع و کارآمد فرآیندهای گام به گام را به تیم های فروش و نمایندگی های خدمات ارائه می کند تا بتوانند به راحتی به مشتریان SMB کمک کنند تا قیمتی دریافت کنند، سفارش بدهند، بسته خود را به روزرس، کنند یا بسته فعلی را سرویس دهند.
شرکت ها در سراسر جهان این کار را انجام می دهند و مزایای آن را می بینند. به ،وان مثال، PLDT، بزرگترین اپراتور مخابراتی در فیلیپین، پس از خودکارسازی فرآیند نقل قول به سفارش، شاهد افزایش 50 درصدی در تکمیل سفارش بود.
SMB ها در طول تاریخ بین نیازهای شرکت و نیازهای مصرف کننده روزمره گیر افتاده اند. برای مدت طول،، آنها مجبور بودند از محصولاتی استفاده کنند که برای نیازهای خودشان من، نیستند، با تکیه بر سیستم های قدیمی قدیمی.
مدیریت سفارش ستون فقرات تجربه مشتری عالی و کلید توانایی شما برای ارائه واقعی به مشتریان است.
مشتری SMB امروزی انتظار خدمات سریع و کارآمد دارد - بهبودی نسبت به آنچه که سال ها با آن سروکار داشته اند. با این حال، اتکا به فرآیندهای دستی این امر را تقریبا غیرممکن می کند.
صنعت ارتباطات اخیراً در نوسازی پیشنهادات خود برای مشتریان سازم، گام های بلندی برداشته است. با این حال، مشتریان ،ب و کار کوچک و متوسط \u200b\u200bشما (SMB) ممکن است احساس کنند که عقب مانده اند، به خصوص وقتی صحبت از فناوری مانند اتوماسیون باشد.
نمایندگان فروش باید هزینه کنند بیش از نیمی از زمان خود در مورد کارهای دستی مانند تولید نقل قول ها یا پیشنهادات، کارهای اداری اساسی، ثبت داده ها و موارد دیگر. این زم، است که آنها می توانند (و باید) برای ایجاد روابط ارزشمند با مشتری صرف کنند.
اتوماسیون این امکان را فراهم می کند. این شکاف در خدمات را می بندد و پایه ای برای روابط بهتر بین صنعت ارتباطات و مشتریان SMB ایجاد می کند. این به شما امکان می دهد آنچه را که در مورد مشتریان خود می د،د با آنچه از تجربیات گذشته آموخته اید پیوند دهید تا مواد بازاریابی، خدمات و توصیه ها را برای هر مشتری SMB تنظیم کنید.
گرفتن اطلاعات از جلو همچنین به م،ای کمتر عقب و جلو شدن، توقف کمتر و نیاز کمتر مشتری به برخورد با چند فروشنده یا تکرار اطلاعات است. و از آنجایی که سفارشات غیرقابل استفاده زود هنگام ثبت می شوند، هیچ ، وقت یا پول خود را برای تکمیل یک سفارش غیرممکن تلف نمی کند.
در پایان روز، سرمایه گذاری در ابزارهای سلف سرویس دیجیتال به مشتریان SMB، کارمندان و نتیجه نهایی شما سود می رساند. وقتی مشتریان توانایی خود سرویس دهی را داشته باشند، می توانند کارهای ساده را به تنهایی انجام دهند. این کار عوامل خدمات را آزاد می کند تا روی موارد پیچیده تر تمرکز کنند و عملکرد مرکز خدمات شما را سازنده تر و کارآمدتر می کند.
پیاده سازی اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که داده ها را ی،ان کنید، به طوری که همه افراد در سراسر سازمان شما به اطلاعات ی،ان دسترسی داشته باشند. به طور خلاصه، قرار دادن تمام داده ها در یک مکان مرکزی، نیاز مشتریان به تکرار خود و همچنین نیاز کارکنان شما به تعقیب اطلاعات را نفی می کند. این به اتلاف وقت و پول پایان می دهد و تمرکز را در جایی که باید باشد - روی مشتریان شما قرار می دهد.