این مربی م،ی دار است. زم، اتفاق میافتد که به خط لوله نمیگوییم چقدر باید بزرگ باشد – و شروع به اجازه دادن به خط لوله میکنیم بگو ما کاری که باید انجام دهیم
بزرگترین معاملات را در خط لوله تیم خود مشاهده کنید
نسبت پوشش خط لوله 3 برابر فقط زم، کار می کند که نرخ برد شما دقیقاً 33٪ باشد و چرخه فروش شما دقیقاً یک سال باشد. (چرا؟ اگر هر سال یک سوم معاملات خود را بفروشید، به سه برابر این تعداد در خط لوله خود نیاز دارید تا آنها را پوشش دهید.)
ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.
پوشش خط لوله چیست و چرا اهمیت دارد؟
مدیران فروش به پوشش خط لوله در طول بررسی خط لوله نگاه کنید تا نمایندگان را در مورد اینکه چگونه می توانند به اه، خود ضربه بزنند، راهنمایی کنید. شاید آنها باید تماس های بیشتری برای ایجاد درآمد در لوله ایجاد کنند، یا رسیدگی به اعتراض خود را بهبود بخشند تا طول چرخه فروش را کاهش دهند.
بینشهایی را کشف کنید که تصویر واضحی از روندها و فرصتها به شما ارائه میدهند، و سپس تنظیمات را در زمان واقعی برای رسیدن به اه، انجام دهید – بدون اینکه CRM خود را ، کنید.