انجام این کار، سازمان شما را به شریک استراتژیک کارآمدتری تبدیل میکند و مشارکت شما را در تلاشهای جه، پایداری تایید میکند.
هزینه ها و انتشار گازهای گلخانه ای را به یکباره کاهش دهید
با ردیابی و مدیریت انتشار گازهای گلخانه ای تامین کنندگان خود، می تو،د روابط تجاری ایجاد کنید که در جهت کاهش انتشار کلی و دستیابی به اه، پایداری مش، کار می کند. اطمینان از اینکه تامین کنندگان شما درک می کنند که شما برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ارزش قائل هستید، می تواند منجر به سهیم شدن آنها در ،ید انرژی های تجدیدپذیر یا کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود به روش هایی شود که منجر به کاهش انتشار آلاینده های شما در محدوده 3 شود.
با جدی گرفتن ابتکارات پایداری، می تو،د هم به محیط زیست و هم به سود خود کمک کنید. ما دریافتیم که 78 درصد از مشتریان می گویند که رویه های محیطی یک شرکت بر تصمیم گیری در مورد ،ید از آنها تأثیر می گذارد. علاوه بر این، 66 درصد از مشتریان ،ید از شرکتی را که ارزش های آن با ارزش های آنها همخو، نداشت، متوقف کرده اند.
دو سوم از کل انتشار کربن یک شرکت مخابراتی از تامین کنندگان می آیند. ی،ی همین محدوده 3 انتشاریا انتشارهای زنجیره ارزش، بزرگترین بخش ردپای کربن شما را تشکیل می دهد. انتشارات محدوده 3 – که شرکت شما مسئول آن است که اکنون به صفر برسد – مستقیماً توسط شرکت شما تولید نمی شود، بلکه توسط تامین کنندگ، که با آنها کار می کنید تولید می شود.
در حالی که دستیابی به آلایندگی صفر خالص ممکن است یک چالش باشد، اما یک فرصت است.
پایداری را در هسته سازمان خود قرار دهید
همچنین میتو،د با ارائهدهندگان تلفن و سختافزار برنامههایی ایجاد کنید که در حال کار بر روی برنامههای استفاده مجدد، تعمیر و باز،ید تج،ات برای کاهش ضایعات برای افزایش پایداری عملیات ،دهفروشی شما هستند.
بسیاری از شرکت ها هنوز از سیستم های دستی برای اندازه گیری تلاش های پایداری خود استفاده می کنند. یافتن راههای کارآمدتر برای ردیابی، گزارش و کاهش انتشار کربن بسیار مهم است. همانطور که مقررات بیشتری بر افشای آب و هوا ظاهر می شود، شرکت ها باید راهی برای خودکارسازی این فرآیندها بیابند.
در حال حاضر، محصولات هوشمند و راه حل های شرکت های مخابراتی هستند کمک به سایر صنایع انتشار کربن آنها را کاهش دهد. با این حال، برای رهبری واقعی این هزینه در مقیاس بزرگ، صنعت باید ابزارهای گزارشگری را پیادهسازی کند که بتواند دادهها را کمی، قابل تأیید و عملی کند.
یک استراتژی موفق ESG شامل بسیاری از ابتکارات محیطی، اجتماعی و حاکمیتی در سراسر یک سازمان است. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای باید یک بخش مهم از هر استراتژی جامع ESG باشد و صنعت ارتباطات می تواند نقش پیشرو در کربن زدایی جه، ایفا کند.
انتشارات محدوده 1مانند تأثیرات زیست محیطی کامیون های خدمات صحرایی یا انرژی مورد استفاده برای تأمین انرژی دفاتر شما، احتمالاً کوچکترین بخش از ردپای کربن شما هستند. با ردیابی این آلایندههای مستقیم، میتو،د تغییراتی مانند بهبود کارایی عملیات مید، با کاهش بار کامیونها یا برنامهریزی بهتر تماسهای خدمات، تغییر از خودروهای دیزلی به برقی، یا استفاده از سیستمهای پشتیبان باتری به جای ژنراتورهای دیزل ایجاد کنید.
بهبود فناوری شما برای ردیابی اه، پایداری می تواند از یک سناریوی ناگوار جلوگیری کند که در آن هنگام ظهور مقررات جدید در مورد نحوه افشای داده های ESG توسط شرکت ها، ناآماده گیر بیفتید. تکیه بر فرآیندهای دستی برای شما هم زمان و هم هزینه دارد – زم، که کارمندان شما می توانند (و باید) برای تمرکز بر کارهای ارزشمندتر استفاده کنند.
کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مطابق با اه، مبتنی بر علم برای جلوگیری از بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی ضروری است. برای انجام این کار به خوبی، باید تلاش های پایداری خود را در کل شرکت خود ببافید. ی،ی:
- هر تیم، در هر بخش باید پایداری را در اولویت قرار دهد.
- مسیرهای تحویل، عرضه محصول و سیاست های سفر کارکنان با در نظر گرفتن اه، پایداری انجام می شود.
- مشتریان، سرمایه گذاران و مردم به افشای پایداری شما دسترسی دارند. این شفافیت به شما کمک می کند تا با ذینفعان اعتماد ایجاد کنید.
ما معتقدیم که تجارت بزرگترین بستر برای تغییر است و موفقیت باید برای همه افراد روی زمین و خود سیاره باشد. چون مرز جدید؟ درست اینجاست.