بیایید نگاهی به سه حوزه ای بیندازیم که این دارایی های داده در آنها تقویت می شود:
1. می تو،د هزینه هر ،ید (CPA) را در طول رکود اقتصادی کاهش دهید
CPA با ت،یم هزینه کمپین بازاریابی شما بر تعداد مشتریان (یا رویدادهای تبدیل) که می تو،د به آن هزینه نسبت دهید مح،ه می شود. اما برای بسیاری از سازمانها، بهینهسازی این فرمول مانند یک تلاش بیپایان است.
با آینده اقتصادی غیرقابل پیش بینی، محدود ، CPA برای مشتریان جدید اهمیت بیشتری پیدا می کند. تمرکز بر کمپینهای بازاریابی که توسط دادههای شخص اول ایجاد میشود، میتواند CPA شما را کاهش دهد – کارایی هزینه و رشد را بهبود بخشد.
بنابراین داده های شخص اول چه ارتباطی با کاهش CPA کلی یک شرکت دارند؟ زیاد. وقتی درک بهتری از مشتریان فعلی خود داشته باشید – با داده ها، می د،د که چگونه با مشتریان آینده صحبت کنید. این دادههای شخص اول مستقیماً از مشتریان شما میآیند و مستقیماً به کانالهای متعلق به شما میرسند.
اما یک راه موثر برای حفظ نظم هزینه بدون قرب، ، رشد، ترغیب مشتریان فعلی شما به ،ج ، بیشتر است.
بهرهبرداری از این دادهها به م،ای درک این است که کدام کانالها، کمپینها و پیشنهادها برای پایگاه مشتری شما بهطور کلی و در بخشهای کلیدی کار میکنند.
ما از 6000 بازاریاب جه، نظرسنجی کردیم تا جدیدترین دادهها را برای شما به ارمغان بیاوریم، برای تجربههای دیجیتالی تازه آماده شویم و از فناوری جدید نهایت استفاده را ببریم.