
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
چرا داده های شخص اول شما در رکود اقتصادی کلیدی است؟
این اطلاعات به دست آمده از طریق تعاملات مرکز تماس، رفتار برنامه های تلفن همراه و برنامه های وفاداری، در میان سایر موارد، می تواند در زمان های ناب بسیار مفید باشد.
اکنون موفقیت را ارائه دهید
ما از 6000 بازاریاب جه، نظرسنجی کردیم تا جدیدترین داده ها را برای شما به ارمغان بیاوریم، برای تجربه های دیجیتالی تازه آماده شویم و از فناوری جدید نهایت استفاده را ببریم.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/first-party-data-economic-downturn/
یک مزیت مهم دیگر از تمرکز بر دارایی های داده مشتری شخص اول وجود دارد: توانایی آزمایش و یادگیری کارآمد از مشتریان خود.
مثال های بازاریابی در مورد مواردی مانند آزمایش پیام و پیشنهادهای تخفیف ممکن است واضح باشند، اما فرصتی عظیم برای کل سازمان برای یادگیری و بهبود وجود دارد.
در بسیاری از مواقع سریع ترین راه برای رشد و کارایی بیشتر، تعمیق رابطه با مشتریان فعلی شماست. در مواجهه با رکود اقتصادی، مدیران مالی مالی و سرمایه گذاران بر حفظ سطوح فعلی سود یا حاشیه عملیاتی تمرکز می کنند. این به م،ای حفظ هزینه ها در راستای رشد درآمد آهسته تر است.
به ،وان مثال، تصور کنید به تیم محصول خود اجازه می دهید تا نسخه های A/B یک مفهوم جدید را قبل از عرضه با مشتریان خود آزمایش کنند. آنها می توانند بازخورد ارزشمندی در مورد مواردی مانند قیمت گذاری، بسته بندی و طراحی به دست آورند. و این همچنین می تواند به تیم بازاریابی شما دید بهتری نسبت به نحوه عملکرد کمپین ها بدهد.
بنابراین داده های شخص اول چه ارتباطی با کاهش CPA کلی یک شرکت دارند؟ زیاد. وقتی درک بهتری از مشتریان فعلی خود داشته باشید - با داده ها، می د،د که چگونه با مشتریان آینده صحبت کنید. این داده های شخص اول مستقیماً از مشتریان شما می آیند و مستقیماً به کانال های متعلق به شما می رسند.
بهره برداری از این داده ها به م،ای درک این است که کدام کانال ها، کمپین ها و پیشنهادها برای پایگاه مشتری شما به طور کلی و در بخش های کلیدی کار می کنند.
وقتی ،ب وکارها نشانه هایی از رکود اقتصادی را مشاهده می کنند، واکنش طبیعی کاهش هزینه ها و تلاش برای انجام کارهای بیشتر با کمتر است. با این حال، یک زمینه وجود دارد که تیم بازاریابی شما نباید به دنبال آن باشد: استفاده از داده های شخص اولی که مستقیماً از مشتریان جمع آوری می کنید.
بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.