پلتفرم هوش مصنوعی مؤسس HubSpot از 2500000 کاربر گذشته است
انتشار: دی 24، 1403
بروزرسانی: 18 تیر 1404

پلتفرم هوش مصنوعی مؤسس HubSpot از 2500000 کاربر گذشته است


دارمش شاه، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری HubS،، رشد سریع پلتفرم "Agent.ai" خود را نشان داده است.

شاه که در INBOUND 2024 سپتامبر معرفی شد، این پلتفرم را به ،وان شبکه ای از عوامل هوش مصنوعی مستقل برای تیم های خدمات، فروش، بازاریابی و عملیات راه اندازی کرد.

از طریق آن شبکه، کاربران می توانند عوامل هوش مصنوعی را در ا،یستم CX خود جستجو، آزمایش و مستقر کنند.

از ژانویه 2025، این پلتفرم در حال حاضر 258000 کاربر دارد که از 100000 هدفی که شاه برای این پروژه تعیین کرده است، عبور کرده است.

با این حال، با وجود موفقیت اولیه، پلت فرم "Agent.ai" به طور مستقل از HubS، اجرا می شود. اگرچه، بنیانگذار امیدوار است که در نهایت به بخشی از ا،یستم غول CRM تبدیل شود.

این اتفاق با پروژه قبلی شاه، "چت اسپات" که اکنون به ،وان Copilot بریز است، رخ داد.

در کنار عوامل هوش مصنوعی که توسط شاه و تیمش از پیش تنظیم شده اند، Agent.ai شامل یک Agent Builder نیز می شود. این یک رابط کم کد برای تیم های CX ارائه می دهد تا نمایندگان خود را ایجاد کنند.

به گفته شاه، 14422 نفر از این ابزار استفاده می کنند و 1697 نفر از آنها قبلاً عامل های هوش مصنوعی خود را ساخته اند، از جمله یامینی رنگان، مدیر عامل HubS،.

"او با طرز فکر رشد زندگی می کند و نفس می کشد." شاه در لینکدین نوشت. اوه، و دانش آموز راهنمایی من از Agent AI برای پروژه اصلی خود در مدرسه استفاده می کند.

[Altogether,] 3420 عامل بر روی پلتفرم ساخته شده است - که 302 مورد به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده است.

همانطور که اعضای انجمن عوامل هوش مصنوعی خود را به اشتراک می گذارند، کاربران می توانند نظرات خود را از یک تا پنج ستاره به آنها ارائه دهند.

تا کنون، میانگین امتیاز در میان آژانس های هوش مصنوعی عمومی 3.99 ستاره است که شاه معتقد است برای پلتفرم اولیه مثبت است.

با این حال، او اعتراف می کند که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن روی کیفیت عوامل هوش مصنوعی وجود دارد و خاطرنشان می کند که هفت روز در هفته برای ادامه پیشرفت این پیشنهاد کار می کند.

همانطور که او این کار را انجام می دهد، HubS، پشتیب، می کند و روایت هوش مصنوعی عاملی خود را ایجاد می کند. شاه نتیجه گرفت:

ما *مجموعه* پروژه های مرتبط با عامل داریم که در HubS، و اطراف آن در حال انجام است. ما همه در این مورد هستیم.

HubS، همچنین هوش مصنوعی عاملی برای SMB ها را به ،وان یک فرصت اصلی برای بازوی سرمایه گذاری خود - "HubS، Ventures" - در سال 2025 ذکر کرد که دوباره این جاه طلبی ها را نشان می دهد.

همانطور که فروشنده این موارد را ارائه می دهد، Salesforce - رقیب اصلی CRM آن - به سروصدای زیادی با Agentforce ادامه خواهد داد. قبلاً Agentforce 2.0 را منتشر کرده است.

در همین حال، دیگر بازیگران اصلی در این فضا - از جمله Oracle، Salesforce، و SAP - اعلامیه های مهمی از خود ارائه کرده اند.

بسیاری از مشتریان HubS، احتمالا متوجه این موضوع شده اند و شروع به پرسیدن سوال کرده اند. با این حال، چه از طریق انتخاب Agent.ai یا یک اعلامیه مهم دیگر، انتظار می رود که شرکت در اوایل سال 2025 شروع به اشتراک گذاری عمومی برخی از پاسخ ها کند.

پلتفرم Agent.ai: نگاهی نزدیک تر

در INBOUND 2024، شاه برخی از عوامل هوش مصنوعی مورد علاقه خود را که قبلاً در پلتفرم «Agent.ai» بودند به اشتراک گذاشت.

ابتدا، او یک عامل بهینه ساز نرخ تبدیل برای تیم های بازاریابی ارائه کرد که بهبودهایی را در وب سایت شرکت توصیه می کند.

به ،وان مثال، ممکن است بهبود تصاویر خاص، فراخو، به اقدامات (CTA) یا عبارت صفحه وب را پیشنهاد کند، همه اینها به نام تقویت نرخ تبدیل.

سپس، یک عامل تحقیقاتی شرکت وجود دارد. فروشندگان ممکن است از این برای ایجاد نمایه برای مشتریان احتمالی B2B، ایجاد بخش هایی در مورد بنیانگذاران، پوشش خبری اخیر مطبوعات، ترافیک سایت و غیره استفاده کنند.

فروشنده همچنین ممکن است با نماینده تعامل داشته باشد، که به سوالات آنها پاسخ می دهد.

به ،وان مثال آ،، نماینده توجیهی اجرایی مشتری را در نظر بگیرید. این با عامل تحقیقات شرکت همکاری می کند تا مشخصات مشتری را به یک راهنمای مفید تبدیل کند.

سپس فروشنده ممکن است آن راهنما را به یک فایل صوتی تبدیل کند تا نمایندگان بتوانند در طول رفت و آمد روزانه خود به آن گوش دهند.

در حالی که این سه نمونه عالی هستند، صدها نمونه دیگر و - قبل از پایان سال - احتمالا هزاران نمونه دیگر وجود دارد.

از این گذشته، شاه می خواهد پلتفرمی بسازد که سازندگان و شرکای مورد تایید بتوانند عوامل جدیدی را توسعه دهند که وارد شبکه می شوند.

بنابراین، مشابه IOS، "Agent.ai" به یک پلت فرم واقعی تبدیل خواهد شد که با جامعه خود رشد می کند.

شاه از تیم های CX می خواهد که جریان های روزانه شان را بازنگری کنند و در نظر بگیرند: آیا می تو،م از یک عامل استفاده کنیم یا خودمان یکی بسازیم تا این کار را بهبود بخشیده و خودکار کنیم؟

با انجام این کار، او امیدوار است که نحوه کار کارکنان با هوش مصنوعی را تغییر دهد. به جای استفاده از عوامل به ،وان دستیار، آنها بخشی از یک تیم ،یبی خواهند شد که وظایف را به طور مستقل انجام می دهند، داده ها را ،د می کنند و مشاوره را به اشتراک می گذارند.

شاه در جمع بندی ارائه INBOUND خود خاطرنشان کرد:

چشم انداز ما این است: یک نماینده برای آن وجود دارد - برای هر مورد استفاده بازاریابی، فروش، و خدمات مشتری قابل تصور، از جمله مواردی که هنوز به آنها فکر نکرده ایم.

،، که مایل به آزمایش Agent.ai هستند می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند و 100 اعتبار دریافت کنند تا سفر عامل هوش مصنوعی خود را راه اندازی و اجرا کنند.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/hubs،-founders-agentic-ai-platform-surges-past-2500000-users/