CRM Analytics را به صورت رایگان امتحان کنید
با Einstein Discovery Model Queuing، می تو،د چندین مدل را به طور همزمان بدون نگر، در مورد خطاهای استثنا ایجاد کنید. لازم نیست منتظر بم،د تا مدل ها به پایان برسند تا برای مدل های بعدی صف بکشید. مدلها به خط لوله اضافه میشوند تا بر اساس اولویت اول، پردازش شوند.
با انتشار بهار 23 CRM Analytics، میتو،د ارزش بیشتری از Salesforce Data Cloud به دست آورید، راههای جدیدی برای افزایش بهرهوری از طریق هوش مصنوعی، بهبود پلتفرم رابط کاربری و موارد دیگر پیدا کنید.
اکنون می تو،د قالب هایی با بیش از دو داستان (پیش فرض) ایجاد کنید. از آنجایی که صفبندی اکنون فعال است، این امر به ویژه برای Revenue Intelligence و سایر برنامههای Analytics که قالبهایی را با داستانهای زیادی بستهبندی میکنند مفید است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد صف مدل، ویدیوی آزمایشی را ببینید.

جریان داده های خود را به دستور العمل ها تبدیل کنید
شما می تو،د یک جریان داده را چندین بار تغییر دهید و دستور مربوطه را با هر تبدیل جایگزین کنید.
پیش از این، اجرای مدل به دو مدل بدون هیچ صف محدود می شد، اما با صف مدل، می تو،د تا هفت مدل را به طور همزمان در صف قرار دهید. شما می تو،د اجرای چندین مدل را در ،شتین دیسکاوری اولویت بندی و مدیریت کنید. این پلتفرم راهی برای نظارت بر وضعیت هر مدل در صف و مدلهایی که در فرآیند هستند ارائه میکند.
هدف این ویژگی ارائه روشی ساده و کاربرپسند برای دسترسی و تجزیه و تحلیل دادههای مشتریان است.
سناریوی «چه میشود» امکان بررسی گزینههای مختلف و تصمیمگیری آگاهانه را فراهم میکند. ویجتهای ورودی برای ایجاد تحلیل «چه میشد» قدرتمند و حیاتی هستند، زیرا راهی غریزی و آسان برای کاربران برای تغییر ورودیها و مشاهده نتایج در زمان واقعی فراهم میکنند.
و به این محدود نمی شود. می تو،د اطلاعات بینش را به ،وان یک لنز ذخیره کنید و با افزودن آنها به مجموعه، از بینش های مهم خود مطلع باشید. همچنین میتو،د با اشتراکگذاری نش، اینترنتی یا مجموعهای که متعلق به تیم است، آن اطلاعات را با تیم خود به اشتراک بگذارید.
در نهایت، ویجتهای ورودی یک روش منعطف و تعاملی برای ارزیابی سناریوهای مختلف what-if و تجزیه و تحلیل تأثیر ورودیهای مختلف در اختیار شما قرار میدهند.
در CRM Analytics، میتو،د به سرعت دادههای Salesforce Data Cloud (CDP سابق) را تنها با یک کلیک پیمایش و کاوش کنید. این ویژگی روشی بصری برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده های مشتری بدون نوشتن دستی پرس و جوهای پیچیده ارائه می دهد.
قدرت پلت فرم داده جدید برای CRM Analytics را کشف کنید، زیرا اکنون می تو،د به سرعت جریان داده های خود را به دستور العمل تبدیل کنید. در Data Manager، اکنون می تو،د گزینه “تبدیل به دستور العمل ها” را در جریان داده پیدا کنید.
این کارآیی و اثربخشی تلاشهای فروش شرکتها را به حدا،ر میرساند، نرخهای تمدید را بهبود میبخشد، چرخههای فروش را کوتاه میکند و درآمد را افزایش میدهد.
بینش Salesforce Data Cloud را با یک کاوش تک کلیکی به اشتراک بگذارید
با ویجت ورودی، می تو،د سناریوهای مختلف را شبیه سازی کنید و نتایج مختلف را آزمایش کنید. شکل خاص ویجت ورودی می تواند بسته به نوع داده ای که وارد می شود متفاوت باشد، مانند FreeForm برای وارد ، یک مقدار یا یک نوار لغزنده برای مقادیر پیوسته.
نگاهی به مجموعه کامل بهروزرس،های CRM Analytics ما بیندازید و یاد میگیرید که چگونه میتو،د ،بوکار خود را به سطح بعدی ببرید.