در نسخه قبلی، توسعه دهندگان Salesforce م،م به استفاده از binding برای پیوند مقادیر ورودی و ایجاد تجزیه و تحلیل what-if بودند. با این حال، با انتشار بهار 23، ما موانع فنی را با اجازه دادن به کاربران برای اضافه ، یک فیلد ورودی به ،وان یک ستون مستقیماً از طریق تمام کلیکها، بدون کد، در جستجوها برطرف میکنیم.
به راحتی چندین مدل کشف ،شتین را همزمان در صف قرار دهید
با استفاده از دیدگاههای اولویتبندی، تیمهای فروش میتوانند حسابهای با پتانسیل بالا را در معرض خطر ریزش شناسایی کنند، نرخهای تمدید را براساس توصیههای مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود بخشند، و فرصتهای فروش و فروش متقابل را بر اساس سابقه مشتری شناسایی کنند.
Account Discovery یک ویژگی جدید Revenue Intelligence برای Sales Cloud است. با Account Discovery، می تو،د سلامت حساب های خود را ردیابی کنید، آن هایی که پتانسیل رشد دارند را شناسایی کنید و آن هایی که در معرض خطر هستند را شناسایی کنید. این شامل داشبوردهای خارج از جعبه و مدلهای قابل تنظیم Einstein Discovery بر اساس مجموعهای غنی از سیگنالها است که همه از طریق Revenue Intelligence در دسترس هستند.
جریان داده ها به طور کامل از بین نمی روند. شما همچنان می تو،د از UI به جریان های داده خود دسترسی داشته باشید. هنگامی که دستور العمل های جدید تولید می شود، آنها دست نخورده خواهند بود. جریان داده اصلی مورد استفاده برای تبدیل و برنامه همگام سازی بدون تغییر باقی می ماند.
با ویجت ورودی، می تو،د سناریوهای مختلف را شبیه سازی کنید و نتایج مختلف را آزمایش کنید. شکل خاص ویجت ورودی می تواند بسته به نوع داده ای که وارد می شود متفاوت باشد، مانند FreeForm برای وارد ، یک مقدار یا یک نوار لغزنده برای مقادیر پیوسته.
اکنون می تو،د قالب هایی با بیش از دو داستان (پیش فرض) ایجاد کنید. از آنجایی که صفبندی اکنون فعال است، این امر به ویژه برای Revenue Intelligence و سایر برنامههای Analytics که قالبهایی را با داستانهای زیادی بستهبندی میکنند مفید است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد صف مدل، ویدیوی آزمایشی را ببینید.
جریان داده های خود را به دستور العمل ها تبدیل کنید
با ویژگی کاوش تک کلیکی، میتو،د مستقیماً با تجسمها و جداول دادهای که با استفاده از دادههای دادهشده از Data Cloud ایجاد شدهاند درگیر شوید. میتو،د با بررسی مجموعه دادههای خاص، فیلتر ، دادهها بر اساس معیارهای خاص و مشاهده سایر مجموعههای داده مرتبط، بینشها را به سرعت کشف کنید و روندها را در دادههای مشتری شناسایی کنید.
با انتشار بهار 23 CRM Analytics، میتو،د ارزش بیشتری از Salesforce Data Cloud به دست آورید، راههای جدیدی برای افزایش بهرهوری از طریق هوش مصنوعی، بهبود پلتفرم رابط کاربری و موارد دیگر پیدا کنید.
قدرت پلت فرم داده جدید برای CRM Analytics را کشف کنید، زیرا اکنون می تو،د به سرعت جریان داده های خود را به دستور العمل تبدیل کنید. در Data Manager، اکنون می تو،د گزینه “تبدیل به دستور العمل ها” را در جریان داده پیدا کنید.
در CRM Analytics، میتو،د به سرعت دادههای Salesforce Data Cloud (CDP سابق) را تنها با یک کلیک پیمایش و کاوش کنید. این ویژگی روشی بصری برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده های مشتری بدون نوشتن دستی پرس و جوهای پیچیده ارائه می دهد.
در آینده نزدیک، ما به پشتیب، از جریان داده پایان خواهیم داد. برای عملکرد بهتر می تو،د از هم اکنون از دستور العمل ها استفاده کنید. با دستور العملها، میتو،د از تمام تبدیلهای یادگیری ماشین، مانند تجزیه و تحلیل احساسات، خوشهبندی، پیشبینی سریهای زم،، و سایر ویژگیهایی مانند اتصالات، مجموعها و موارد دیگر که با جریان دادهها در دسترس نبودند، استفاده کنید. (توجه: برخی از پارامترها پشتیب، نمی شوند، ببینید نگاشت تبدیل جریان داده).
سناریوی «چه میشود» امکان بررسی گزینههای مختلف و تصمیمگیری آگاهانه را فراهم میکند. ویجتهای ورودی برای ایجاد تحلیل «چه میشد» قدرتمند و حیاتی هستند، زیرا راهی غریزی و آسان برای کاربران برای تغییر ورودیها و مشاهده نتایج در زمان واقعی فراهم میکنند.
یک درایو آزمایشی رایگان از CRM Analytics انجام دهید تا ببینید چگونه میتواند به ،ب و کار شما کمک کند تا سریعتر حرکت کند، تصمیمات هوشمندانهتری بر اساس اطلاعات بینش گرفته شود، و دادهها را در هر کجا که زندگی میکند متصل کند.