دیویش جین، مدیر ارشد مهندسی نرم افزار Salesforce، گفت: «وقتی شروع کردیم، ایده ای داشتیم که باید به کجا برسیم. “ا،امات در شکل بسیار ملموس بود.” آنها همچنین دامنه گسترده ای داشتند. ساختن اجزای حیاتی ممکن است زمان ببرد، اما یک تیم همسو میداند که به کجا میروند.
حلقه زدن کاربران به ساخت، محصول قابل استفاده تری ایجاد می کند. Salesforce EVP، مدیر ارشد طراحی کت هولمز به اشتراک می گذارد که چگونه این یک پیشرو برای حدا،ر محصول دوست داشتنی است. برای رسیدن به آن، چرخه بازخورد بخشی جدایی ناپذیر از آن است طراحی انسان محور. این یک فرآیند عمدی تکراری است. در Briefcase Builder، بیست مشتری تنها بر اساس شرح عملکرد قبل از شروع آزمایشی ثبت نام ،د. صدای آنها تعداد زیادی از محورها را نشان می داد.
طراحی محصولاتی که مشتریان دوست دارند
تحقیق UX می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. درخواست بازخورد از کارمند، که نقش یا نیازهای مشابهی به ،وان کاربران بالقوه دارند، میتواند یک بررسی نبض نیز اضافه کند.
مهندسی همچنین منابعی را در دیگر محورهای پژوهش محور کاربر، مانند رفتن از یک نصب ثابت به یک جادوگر، سرمایه گذاری کرد. حرکت از طریق پیشرفت صفحه به کاربران کمک کرد تا جهت یابی مؤثرتری داشته باشند. با به نتیجه رسیدن پایلوت، مشتریان همیشه در جریان قرار می گرفتند.

یی پس از تجربه کارهایی که توسعه محصول به رهبری طراحی می تواند انجام دهد، یک م،ع است. او گفت: “به دلیل این موفقیت، من آن را در سایر محصولات Salesforce که امروز رهبری می کنم، اعمال کردم.”
در طی چند ماه گذشته، یی شاهد بوده است که مشتریان این محصول را به آرامی پذیرفته اند. او گفت: “هیچ ج، زم، برای پذیرش وجود ندارد.” این شامل صنایع و کاربردها می شود. برخی در حال قرار دادن Briefcase Builder در خدمات فناوری اطلاعات هستند. برخی دیگر از آن برای بازی، تولید یا صنایع HVAC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع) استفاده می کنند.
هر شرکتی می تواند همین کار را با توسعه محصول مبتنی بر طراحی انجام دهد.
رویکرد طراحی با گذر از مرحله مفهوم ادامه می یابد.
هنگامی که مدیران حساب درخواست ویژگی مشابهی را در صنایع دریافت می کنند، این یک سرنخ است. از سرویس گرفته تا CPG، نمایندگان مید، آنچه را که قبلاً در یک کیف در دنیای آنالوگ قرار می دادند، می خواستند. بنابراین، نیاز فوری آنها به ستاره شمالی چشم انداز طراحی ما تبدیل شد. پس از یک نظرسنجی فروش با تصمیم گیرندگان که به سرعت این موضوع را تایید کرد، تیم پروژه را با حسی قوی از وضوح آغاز کرد.
کشف کنید که چرا موفقیت کاربر موفقیت مشتری است و چگونه طراحی به ایجاد اعتماد در محصولات Salesforce کمک می کند.
این پروژه با درخواست مشتریان Salesforce برای پشتیب، آفلاین در مناطقی با اتصالات ناقص آغاز شد. شاید نمایندگان مید، آنها در زیرزمین یک فروشگاه بزرگ یا یک بیمارستان ضد ز،له بودند. حتی فقط یک منطقه روستایی. نداشتن ارتباط پایدار مانع بهره وری آنها شد. آنها نتوانستند موفق باشند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم آن را تغییر دهیم.
3 دقیقه مطالعه

انتقام مشتری در حال افزایش است – هوش مصنوعی مولد می تواند به رفع این روابط کمک کند
تکرار منجر به نوآوری می شود – و می تواند سریع حرکت کند. Briefcase Builder بیش از دو سال زودتر از موعد مقرر اجرا شد و زودتر منتشر شد.
مشتری پذیرفته شد
ما به شدت بر روی کاربران و نیازهای آنها تمرکز کردیم. صدای آنها به من اطلاعاتی داد تا فرضیه هایم را تأیید یا رد کنم. در نتیجه، من این اعتماد به نفس را داشتم که طرحها را در مقابل مهندسانمان قرار دهم و با اطمینان بگویم، “این پیشنهادات با کاربران واقعی مطابقت دارند، که به ما میگویند چه نیازی دارند.”
“این یک پروژه خاص بود زیرا کاربر محور و طراحی بود.”
بردی سامونز
Salesforce UI/UX Prin،l
طراحی با کاربران اغلب برای همه طرفها سود دارد. تیم های ما بدهی طراحی را کاهش می دهند، کاربران رشد می کنند و شرکت های آنها رشد می کنند. فکر می کنید از کجا شروع کنید؟ از یک مشتری بپرسید