برای اینکه ببینیم چگونه ،بوکارها در حال عبور از چالشهای جدید و رسیدن به موفقیت هستند، از 4000 رهبر تجاری نظرسنجی کردیم و دادههای 1 میلیارد ،یدار را تجزیه و تحلیل کردیم. بینش گزارش جدید وضعیت بازرگ، نشان می دهد که ،ب و کارها بر روی سه حوزه کلیدی تمرکز لیزری دارند:
- نیاز به سرعت: همگام شدن با تغییرات سریع بازار نیازمند چابکی است
- داده ها، داده ها، داده ها: این سوخت است که تصمیمات تجاری بهتری را هدایت می کند
- کانال های جدید: مرتبط ماندن و قابل مشاهده بودن برای مشتریان کلیدی است
تجارت بدون سر فقط به م،ای ایجاد یک وب سایت نیست. این رویکردی است که شما را قادر می سازد به طور موثر به انتظارات و رفتارهای مصرف کننده در حال تغییر پاسخ دهید.
راب گارف، معاون Salesforce و مدیر کل ،ده فروشی
خبر خوب؟ با تجارت بدون سر، چیزی که روزها (یا حتی هفته ها) طول می کشید، اکنون فقط چند ساعت طول می کشد. دادههای وضعیت بازرگ، نشان میدهد که 77 درصد از سازمانها با معماری بدون سر موافق هستند که به آنها چابکی بیشتری میدهد و به آنها امکان میدهد سریعتر تغییراتی در ویترین فروشگاه خود ایجاد کنند. راب گارف، معاون Salesforce و مدیر کل ،دهفروشی میگوید: «تجارت بدون سر فقط به م،ای ایجاد یک وبسایت نیست. «این رویکردی است که شما را قادر میسازد به طور مؤثر به انتظارات و رفتارهای مصرفکننده در حال تغییر پاسخ دهید. آنچه در داده ها می بینیم این را تقویت می کند. شرکتهایی که بدون سرنشین گزارش میدهند، میتوانند با سرعت بیشتری به کانالهای جدیدتری گسترش یابند.»
در نهایت، فرآیندها و ویژگی هایی که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید باید در یک چیز خلاصه شوند: “به مشتریان خود گوش کنید.” چه در حال اجرای ابتکارات جدید تجارت الکترونیک یا بهینه سازی موارد موجود باشید، مشتری مداری برتر است. کارایی و بهره وری را در اولویت قرار دهید که تجربه مشتری شما را افزایش می دهد، زیرا در پایان روز، رضایت آنها ستاره شمالی واقعی است.
از تجارت دیجیتال برای حفظ و جذب استعدادهای برتر استفاده کنید
تیمهای فروش، خدمات، بازرگ، و بازاریابی همگی میتوانند از استراتژیهای بازرگ، برای آسانتر ، مشاغل خود (و لذتبخشتر) استفاده کنند. به ،وان مثال، اتوماسیون و هوش مصنوعی میتوانند کارهای روزمره و خستهکننده را سادهتر کنند و کارمندان را قادر میسازند تا بر جنبههای سودمندتر شغل خود تمرکز کنند. در نهایت، تجارت دیجیتال می تواند تفاوت بین حفظ کارکنان و ریزش پرهزینه باشد.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/state-of-commerce/
بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.