برای جلوگیری از هزینه های سرسام آور، تعیین انتظارات و ایجاد یک برنامه اجرایی قوی بسیار مهم است. اگر وب سایت خود را در مرحله به روز رس، کنید، انجام این کار آسان تر است. هزینه های مختلف مرتبط با اجرای بدون سر، مانند توسعه، نگهداری و مدیریت فروشنده را در نظر بگیرید.
اما لازم نیست همه چیز یا هیچ باشد. میتو،د با استفاده از رویکرد مرحلهای وارد آبهای یک وبسایت بیهدف شوید. این به شما امکان میدهد خطرات و هزینهها را به حداقل برس،د و ویترین فروشگاه خود را با سرعت خود مدرن کنید – در حالی که از نظر استراتژیک بر روی بخشهایی از سایت خود تمرکز کنید که بدون هد بیشترین تأثیر را دارد. در اینجا نحوه شروع به کار آمده است.
بی سر رفتن؟ ویترین دیجیتال شما نباید یک فکر بعدی باشد.
برای ،بوکارهایی که به دنبال ورود به تجارت بیهدف هستند، دامنه و پیچیدگیها میتواند بسیار زیاد باشد. به هر حال، تغییر کل تجربه تجارت الکترونیک خود به یک معماری جدید کار آس، نیست.
به ،وان مثال، پس از اینکه استوکه پرداخت جدید خود را راه اندازی کرد، تیم شاخص های کلیدی عملکرد مانند نرخ تبدیل و سرعت را زیر نظر گرفت. هنگامی که تیم شاهد افزایش 29 درصدی در تبدیل پرداخت پس از مرحله اول بود – میلین گفت که آنها احساس اطمینان ،د که به مرحله بعدی می روند: به روز رس، صفحه اصلی، صفحات جزئیات محصول و صفحات فهرست محصول.
یکی دیگر از مزایای عمده رویکرد مرحله ای؟ فرصتی برای بهبود با هر تکرار و صفحه. پس از آزمایش و راهاندازی فاز اول پروژه، معیارهای موفقیت را دنبال کنید تا مشخص کنید که آیا کار بیشتری باید انجام شود – و کجا.
پنج راه برای کاهش کل هزینه مالکیت تجارت بیهدف خود را بیاموزید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/headless-website/
رویکرد مرحلهای نیز میتواند مدیریت تغییر را تسهیل کند. تیمهای شما میتوانند بهتدریج به راهاندازی و روشهای جدید کار عادت کنند، نه اینکه با یک تغییر بزرگ مواجه شوند. یک وبسایت بدون هد جدید بیش از تیم فناوری اطلاعات شما تأثیر میگذارد، بنابراین مطمئن شوید که تیمهای بازرگ،، فروش، بازاریابی و بازرگ، خود را زودتر آماده کردهاید و آنها را برای موفقیت آماده کردهاید.
3. طرز فکر تست و یادگیری را در پیش بگیرید
نکته ای که باید به آن توجه کنید: اگر مشتریان از صفحات خاصی به صورت متوالی بازدید می کنند (مانند صفحات فرود محصول و صفحات جزئیات محصول)، بهتر است همه آنها را در همان مرحله به روز کنید. این به شما کمک می کند تا مزایای عملکرد مانند زمان بارگذاری صفحه و سرعت انتقال را به حدا،ر برس،د.
2. از تیم های متقابل عملکردی ،ید کنید
تمرکز بر مناطقی که به شدت ترافیک سایت شما هستند – یا مناطقی که به بیشترین به روز رس، نیاز دارند – پیاده سازی را قابل مدیریت تر می کند و به شما کمک می کند ویژگی های جدید را سریعتر به بازار بیاورید. و لازم نیست منتظر بم،د تا بقیه ،مت های سایت کامل شود تا از مزایای آن بهره مند شوید.
در هر مرحله از اجرای بدون هد خود، اه، تجاری خود را در ذهن داشته باشید و عملکرد صفحات جدید خود را در برابر تکرارهای قبلی خود آزمایش کنید. در طول مراحل برنامه ریزی، مشخص کنید که از کدام معیارهای تجربه مشتری برای سنجش موفقیت استفاده می کنید. این شما را در مسیر خود نگه می دارد و به شما کمک می کند تا به طور طبیعی تعیین کنید که چه زم، مراحل بعدی را شروع کنید.
پروژه وب سایت بدون سر خود را با رویکرد مرحله ای ساده کنید
به ،وان مثال، زم، که شرکت مبلمان جه، نیشکر تصمیم به پیاده سازی یک وب سایت بدون هد گرفت، با مدرن ، تجربه پرداخت خود شروع کرد. به گفته یان میلین، مدیر راه حل های ،ب و کار استوک، “ما می خواستیم از انتشار “بیگ بنگ” پرخطر جلوگیری کنیم. ما همچنین میدانستیم که بهینهسازی پرداخت بیشترین کمک را به ما میکند، بنابراین از آنجا شروع کردیم.»
اگر می خواهید زمان خود را برای بازاریابی و بازگشت سرمایه تسریع کنید، رویکرد مرحله ای به Headless یکی از بهترین راه ها برای تحقق آن است. ،ومی ندارد که پیاده سازی بدون سر شما یک تلاش چند ساله با یک عرضه گسترده باشد. اکنون، میتو،د یک پلتفرم تجاری انعطافپذیر را انتخاب کنید که به شما آزادی انجام تغییرات سایت را در مراحل مختلف میدهد. این بدان م،است که میتو،د به سرعت وارد بازار شوید و ویژگیها و بهروزرس،هایی را که بیشترین تأثیر را دارند، اولویتبندی کنید.
پروژه بی سر و ته خود را در مسیر و در حد بودجه نگه دارید
یک سفر هزار مایلی با یک مرحله شروع می شود (یا اگر در حال پیاده سازی یک وب سایت بدون هد هستید، یک مرحله است.) به جای اینکه کل سایت خود را بازسازی کنید، با یک قطعه شروع کنید – و آن را به یکی از موارد مهم تبدیل کنید.
در اینجا بهترین توصیه ما برای پایین نگه داشتن هزینه ها و راه اندازی و اجرای سریع است.
1. اولویت بندی مناطقی که بیشترین تأثیر را خواهند داشت
با یک رویکرد مرحلهای، میتو،د این وظایف را دقیقتر زیر نظر داشته باشید و اگر هزینهها بالاتر از آنچه که برنامهریزی کردهاید، به سرعت استراتژی خود را تنظیم کنید. اگر با استراتژی یا بودجه خود به مشکل برخوردید، میتو،د جزئیات را بررسی کنید و آنچه را که آموختهاید در مرحله بعدی به کار ببرید و روند خود را در حین حرکت بهبود ببخشید. میلین گفت: «رویکرد مرحلهای، تلاش آزمایشی ما را به شدت کاهش داد. ما توانستیم آزمایش کنیم، به سرعت در مورد تولید بیاموزیم، و تنظیمات را بهبود بخشیم تا تجربه را به وضعیت رضایت بخشی قبل از حرکت به بخش بعدی توسعه خود برس،م.”