واکنش کاربران اولیه به راهکار یکپارچه Genesys و Salesforce CCaaS-CRM
انتشار: شهریور 12، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

واکنش کاربران اولیه به راهکار یکپارچه Genesys و Salesforce CCaaS-CRM

همچنین 1.65 میلیون دلار در مجموع صرفه جویی در هزینه، 20 درصد کاهش در زمان حل و فصل و 23 درصد کاهش در خطاها گزارش کرده است.

مدیر عامل ما کاملاً این را گفت: "اگر می تو،د آن را رویا کنید، می تو،د آن را محقق کنید." بنابراین، من رویاهای بزرگی می بینم.

راه حل مش، منتشر شده یک گام اساسی برای همگرایی CCaaS و CRM است که مرکز تماس سازم، Genesys، هماهنگ سازی سفر، و قابلیت های مدیریت تعامل نیروی کار (WEM) را در Salesforce Service Cloud تعبیه می کند.

در واقع، کریستی مید، مدیر مرکز تماس در Valley Strong Credit Union، معتقد است که اتحادیه اعتباری می تواند 40 درصد تماس ها را با سلف سرویس خودکار کند.

فیلیپ هاگنفلد، رهبر سیستم تجاری در Benify، متوجه شد که یک پیشنهاد یکپارچه CCaaS-CRM می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.

امتیازدهی احساسات زنده، کمک عامل، QA خودکار، و بازنگری مدیریت دانش نیز در لیست سطلی قرار دارند – زم، که مید شروع به انتقال عوامل به پلتفرم کرد.

در حالی که در حال حاضر در دست ماموران نیست، مید قبلاً دموهایی از استقرار را به تیم ارائه داده است و در طول فرآیند مهاجرت تا کنون با آنها درگیر بوده است. او در صحبت از هیجان آنها، نتیجه گیری کرد:

او خلاصه کرد: «ما تمایل داریم که نوآور باشیم.» «من می خواهم ریسک کنم، زیرا ریسک به م،ای پاداش است. و مطمئن بودم که نتیجه خواهد گرفت.

این شرکت یکی از اولین مشتریان این پلتفرم بود که اجرای آن تنها چهار ساعت طول کشید.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/early-users-react-to-the-genesys-and-salesforce-unified-ccaas-crm-solution/

"الان حدود سه ماه از زم، که ما وارد زندگی مش، شدیم می گذرد و ما مزایایی را می بینیم."

اتحادیه اعتباری قوی ولی 27 برنامه نمایندگی خود را کاهش می دهد

با دستیابی به این امر، Benify بر بسیاری از چالش های محیط مرکز تماس قبلی خود غلبه کرد. در آنجا، نمایندگان زمان زیادی را صرف جابه جایی بین برنامه ها می ،د، سرپرستان بینش م،ی داری نداشتند، و توسعه دهندگان با اتوماسیون های فرآیند CX مبارزه می ،د.

چندین مزیت قابل توجه برای راه حل وجود دارد. اول، هزینه های پشتیب، کمتر و ا،امات یکپارچه سازی قابل توجه است.

بسیاری از این نکات در گفتگو با دو مشتری این پلتفرم مطرح شد: Benify و اتحادیه اعتباری دره قوی.

ارائه دهنده فناوری منابع انس، Benify یک تیم کوچک و جه، پشتیب، مشتری متشکل از 20 نماینده دارد.

با این حال، کلید موفقیت اولیه، هاگنفلد اضافه کرد که بسیاری از موفقیت ها از پذیرش موفقیت آمیز کاربر، جذب نمایندگان و اطمینان از اینکه آنها درک می کنند که چه چیزی برای آنها وجود دارد، حاصل شده است.

در نتیجه، هر یک از عملکردهای رو به مشتری ممکن است از افزایش دید مشتری در کنار پیاده سازی های هوش مصنوعی با اطلاعات بهتر و قدرت بهتر بهره مند شوند.

به این ترتیب، ارائه دهندگان CRM را به استفاده از پلتفرم مش، تغییر داد، که باعث افزایش زمان رسیدگی در چند روز اول اجرا شد. با این حال هاگنفلد اضافه کرد:

در اینجا خلاصه ای از تجربیات آنها با راه حل های یکپارچه CCaaS-CRM، مطابق با مصاحبه اخیری که توسط هر دو ارائه دهنده CX انجام شده است.

Benify با CX Cloud از Genesys و Salesforce 1.65 میلیون دلار صرفه جویی می کند

در اوایل سال جاری، 20 مشتری اول CX Cloud را از Genesys و Salesforce دریافت ،د.

او همچنین خاطرنشان می کند که Benify اکنون درک بهتری از نقش هوش مصنوعی در آینده خود در زمینه مکالمه و اتوماسیون فرآیند دارد.

علاوه بر این، او چندین ویژگی دیگر را در راه حل "فروشگاه آب نبات" بررسی کرده است، و طرحی را برای ایجاد کارایی جدید از طریق ساده ، و افزایش تجربه نماینده ایجاد کرده است. این شامل کاهش تعداد برنامه هایی است که نمایندگان با آنها کار می کنند از 27.

می توانستیم ببینیم [average handle time] خیلی سریع سقوط می کند، که گواهی بر این است که واقعا برای ما کار خواهد کرد. این به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد.

در نهایت، و شاید مهمتر از همه برای مشتریان Salesforce 360 \u200b\u200bیا Einstein 1، داده های مرکز تماس بیشتری را دریافت می کند که به ا،یستم Salesforce سرازیر می شود.

مایلید از Genesys و Salesforce درباره CX Cloud بیشتر بد،د؟ اگر چنین است، مقاله ما را بررسی کنید: CX Cloud از Genesys و Salesforce یک Gamechanger است. در اینجا چرا

اتحادیه اعتباری ولی استرانگ، مستقر در کالیفرنیا، 65 نماینده در مرکز تماس خود دارد.

با ،یب آن کانال یکپارچه و ویژگی های هوش مصنوعی با هماهنگ سازی سفر، مراکز تماس می توانند تجارب خدمات مشتری جدید و کارآمدتری را طراحی کنند.

این شرکت که قبلاً مبتنی بر فرضیه بود، «چند ماه پیش» با جاه طلبی قابل توجهی برای استقرار بر روی پلت فرم یکپارچه CCaaS-CRM قرار گرفت.

دوم، رویکرد هماهنگ آنها داشبوردهای یکپارچه نماینده و سرپرست، یک مجموعه کانال واحد، تنظیمات بومی و ویژگی های هوش مصنوعی منسجم را امکان پذیر می کند.