واکنش تحلیلگران به خرید PredictSpring توسط Salesforce
انتشار: شهریور 13، 1403
بروزرسانی: 21 تیر 1404

واکنش تحلیلگران به خرید PredictSpring توسط Salesforce

همچنین راه حل های مشتری یابی، مدیریت موجودی و مدیریت سفارش را برای این بخش ارائه می دهد.

برای سیمون هریسون، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Actionary: "این در مورد فرصتی است برای نشان دادن عملکرد بهتر omnichannel، به روشی در دنیای واقعی.

اینجاست که Salesforce می تواند Data Cloud و پلتفرم خود را با برخی از این ابزارهای کاربردی دیگر کنار هم بیاورد تا واقعاً یک راه حل عمودی جالب برای ،ده فروشی ایجاد کند که اخیراً آن را از دست داده اند.

این بسیار جالب است، و این که آنها با این نوع سرمایه گذاری در حال پیشرفت هستند، عالی است.

آن ها بیرون می روند، این استارت آپ ها را پیدا می کنند که حفره های ردپای فعلی شان را در حالت عمودی پر می کنند، و این رابطه را برای مدتی پرورش می دهند.

او در پایان گفت: «آنها ثابت کرده اند که این روند کار می کند، و اتفاقاً با آن شرکا، آنها را قبول می کنند». آن ها مستقیماً با آن استارت آپ ها وارد بازار می شوند، چیزی که همیشه از بسیاری از فروشندگان سازم، در بازارشان نمی بینید.»

PredictSpring که خود را به ،وان یک «پلتفرم تجارت همه کاناله پیشرو» توصیف می کند، راه حل های POS تلفن همراه را به ،ده فروشان ارائه می دهد.

«این یک مدل متفاوت است. این یکی با حاشیه های محدود است که در آن به هر روشی که بتو،د ارزش درستی ارائه دهید، پاداش و آرزو می شود.

در انجام این کار، آنها سه مشاهده قابل توجه انجام دادند.

«قطعه گمشده»

او گفت: «،ده فروشی مدل جالبی است زیرا شما واقعاً چنین رابطه طول، مدتی ندارید.

او گفت: «این یک نوع کتاب بازی جالب است که آن ها در تمام نقاط عمودی خود کار می کنند.

در طول یک ،مت اخیر از CX Today's BIG News Update، تحلیلگران برجسته در صنعت CX اخیراً نظرات خود را در مورد این ،ید به اشتراک گذاشتند.

اگر به مزایای کارکنان و روشی که می تواند تجربه کلی در مغازه ها را نیز افزایش دهد، نگاه کنید، این یک حرکت بسیار هوشمندانه است که ارزش را افزایش می دهد و راه حل های واقعی را برای برخی از چیزهایی که در تلاش هستیم ارائه می کند. برای حل در دنیای هیجان انگیز و جاه طلبانه امروز ،ید.

راه حل های عمودی خاص برای Salesforce ماموریت حیاتی هستند

ماه گذشته، Salesforce یک قرارداد قطعی برای ،ید فروشنده نرم افزار Point-of-Sale (POS) "PredictSpring" امضا کرد.

با توجه به مایکل فاوسکت، بنیانگذار، مدیر عامل و تحلیلگر ارشد در آریون ریسرچ، چنین تفکر عمودی خاص چیزی است که Salesforce شروع به سرمایه گذاری در آن کرده است.

وتمن به طور خلاصه گفت: "این اضافه شدن یک حرکت بسیار مهم برای Salesforce است که به آنها موقعیت بسیار قوی تری فراتر از پایگاه B2B خود می دهد و به آنها امکان می دهد فاصله B2B تا B2C را بهتر پر کنند."

Omnichannel در ،ده فروشی: PredictSpring آن را فعال می کند

Salesforce با موفقیت به بسیاری از مشتریان B2B خود - مانند Fiserv و Peloton - کمک کرده است تا به سمت استراتژی B2C حرکت کنند.

برای راضی نگه داشتن سرمایه گذاران، Salesforce باید TAM خود را گسترش دهد [total addressable market]. با توجه به مارتین اشنیدر، معاون و تحلیلگر اصلی در Constellation Research، ایجاد روابط جدید با ،ده فروشان چنین فرصتی را برای گسترش فراهم می کند.

خوشبختانه، PredictSpring آن قطعه گم شده را به آنها می دهد، که برای استراتژی کلی داده و درک دیدگاه کامل مشتری بسیار مهم است.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/،ysts-react-to-salesforces-acquisition-of-predictspring/

"این بسیاری از مشکلات ما را حل می کند، مانند تلاش برای ،یب تجربیاتی که از طریق یک مرکز خدمات به دست می آوریم یا شاید یک گپ با آنچه که در مغازه اتفاق افتاده است.

با این حال، با توجه به ربکا وتمن، مدیر عامل و تحلیلگر اصلی Valoir، یک قطعه کوچک گم شده است: مدیریت سفارش.