هوش مصنوعی Salesforce Einstein | CX امروز

Service Analytics به تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. با داشبوردهای از پیش ساخته شده دیده شوید. حجم پرونده، فعالیت کارگر و عملکرد ربات چت را بررسی کنید.

4. طبقه بندی مورد ،شتین

هوش مصنوعی می تواند اطلاعات را بسیار سریعتر از کارکنان مرکز تماس جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند. این در حال تبدیل شدن به یک ابزار ضروری برای داده ها و بینش در زمان واقعی است.

اطلاعات دانش نیست ،شتین آن یکی را میخکوب کرد

در همین حال، توصیه‌های پاسخ ،شتین، پاسخ‌های زمان تایپ نمایندگان را به سوالات ک،یک مشتری حذف می‌کند.

5. سریع پیش بروید

از طریق این ادغام ها، اطلاعات را از جریان های کاری موجود بدون هیچ گونه آماده سازی داده یا مدل های مدیریتی لازم جمع آوری می کند. فقط از طریق CRM مرکزی فعال کنید.

در نهایت، از آنجایی که ،شتین بومی پلتفرم Salesforce است، در سرویس Cloud، کانال‌ها و تمام داده‌های CRM کار می‌کند.

به این ترتیب، بینش ،شتین نیز ممکن است حمایت کند طراحی چت بات.

5 ویژگی و مزیت Salesforce Einstein That Scale

1. تعاملات خدمات مش، را خودکار کنید

مدیران با مشکلات متعددی روبرو هستند:

  • خواسته های Omnichannel
  • نیاز فوری به راه حل های سلف سرویس
  • موج فزاینده ای از داده های مشتریان کم استفاده

با مشاهده فیلم آموزشی زیر بیشتر بد،د.

علاوه بر این، آنها به فرآیندهای تجاری متصل می شوند، تعاملات هدایت شده را آغاز می کنند و اطلاعات بیشتری را برای انتقال یکپارچه نماینده جمع آوری می کنند.

2. عمل درست. زمان من،. بینش عملی

وقتی آلبرت ،شتین گفت: “هیچ مشکلی را نمی توان از همان سطح آگاهی که آن را ایجاد کرد حل کرد”، احتمالاً هیچ تصوری از قدرت هوش مصنوعی (AI) و اینکه چگونه به ما در حل مشکلات امروزی کمک می کند نداشت.

از آنجا، داده های مشتری را در سراسر سیستم Salesforce، از جمله ایمیل، سایت های تجارت الکترونیک، چت و جریان های رسانه های اجتماعی جمع آوری می کند.

مثال عالی دیگر این است که می‌تواند سرنخ‌های فروش را توصیه کند که به احتمال زیاد تبدیل شوند. این کمک می کند تا مشخص شود که چه مشتری، باید روی چه چیزی تمرکز کنند و بهترین استراتژی های فروش.

،شتین که توسط Salesforce به ،وان “دانشمند داده های شخصی شما” لقب گرفته است، به طور یکپارچه در کل پلت فرم Salesforce ادغام می شود.

این همان جایی است که هوش مصنوعی وارد می شود. اگرچه هوش مصنوعی هنوز در مراحل اولیه تکامل خود است، اما به طور فزاینده ای برای بهبود CX در میان این مشکلات پیچیده استفاده می شود.

به این ترتیب، راه‌اندازی آن با رابط کاربری Salesforce و کنترل‌های بصری آن آسان است. هیچ کدی لازم نیست

اینشتین همچنین گفت: “اطلاعات دانش نیست.” مدیران مرکز تماس موافق هستند. آنها متوجه می شوند که دارای انبوهی از اطلاعات کم استفاده هستند. اینجاست که Salesforce Einstein می تواند به آنها کمک کند.

Salesforce Einstein چگونه کار می کند؟

،شتین همچنین روندهای تعامل با مشتری را ردیابی می کند، موضوعاتی را که از مکالمات تماس جمع آوری شده است را خوشه بندی می کند و سوالات متداول خود سرویس را بر اساس سوالات روزمره مشتری ایجاد می کند.

چت‌بات‌های متصل به CRM و استراتژی‌های تصمیم‌گیری مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کنید که فرآیندهای تجاری، سیستم‌های بک‌اند و کانال‌های دیجیتال را با کلیک به هم متصل می‌کنند.

با ادغام قو،ن ،ب و کار و مدل های مبتنی بر هوش مصنوعی با اینشتین Recommendation Builder، آنها را شخصی کنید.

3. تصمیمات آگاهانه بگیرید

توصیه‌های مقاله ،شتین بر اساس زمینه پرونده و نحوه استفاده از مقالات در گذشته، کارگزاران را با مفیدترین مقالات دانشی قدرت می‌دهد.

برای پیگیری آ،ین و بهترین اخبار Salesforce، به این آدرس مراجعه کنید: www.cxtoday.com/،nds/salesforce


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/،w-can-salesforce-einstein-artificial-intelligence-help-my-business/

چه چیزی می تو،د با ،شتین یاد بگیرید؟

در واقع، هوش مصنوعی به ما کمک می‌کند – با گسترش آگاهی‌مان – برخی از بدترین مشکلاتمان را حل کنیم. مرکز تماس را در نظر بگیرید، جایی که مدیران در برابر پیچیدگی فزاینده و افزایش انتظارات مشتریان برای تجربه ای یکپارچه و بدون اصطکاک تلاش می کنند.

برندها می توانند بسیاری از پروژه های تحلیل پیش بینی را با ،شتین اجرا کنند. در واقع، هوش مصنوعی را برای نیرو دادن به بسیاری اعمال می کند بینش های مبتنی بر تحلیل.

پیش‌بینی‌ها را به‌طور خودکار اعمال کنید و از قو،ن موجود برای ارسال پرونده‌ها به عوامل با مسیریابی پرونده ،شتین استفاده کنید.

ربات های ،شتین به مشتریان کمک می کنند تا به سرعت پاسخ سوالات رایج را پیدا کنند و درخواست های معمول را حل کنند.

با توصیه‌های متنی از بهترین اقدام ،شتین، اقدام درست را انجام دهید و فرآیند درست را در زمان من، آغاز کنید.

برای مثال، ممکن است با بررسی گرایش‌ها و علایق مشتری، بهترین ایمیل‌های بازاریابی را پیشنهاد کند.