ببینید چگونه هوش مصنوعی مولد می تواند به شما کمک کند نه تنها کارآمدتر حرکت کنید، بلکه روابط بهتری با مشتریان خود ایجاد کنید. در رویداد Connections ما، 7-8 ژوئن، همراه باشید.
ببینید چگونه هوش مصنوعی مولد می تواند به شما کمک کند نه تنها کارآمدتر حرکت کنید، بلکه روابط بهتری با مشتریان خود ایجاد کنید. در رویداد Connections ما، 7-8 ژوئن، همراه باشید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/generative-ai-for-marketing/
مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
در حالی که 65 درصد از مصرف کنندگان می گویند که به شرکت هایی که تجربه شخصی تری ارائه می دهند وفادار می مانند، تنها 26 درصد از بازاریابان مطمئن هستند که سازمانشان استراتژی موفقی برای شخصی سازی دارد. آ،ین تحقیقات ما نشان داد که بیش از نیمی (54٪) از بازاریابان می گویند استفاده از هوش مصنوعی مولد برای شخصی سازی، نحوه کار آنها را متحول می کند.
با پایان یافتن کوکی های شخص ثالث در افق، 63 درصد از بازاریابان می گویند که برای کارکرد هوش مصنوعی مولد به داده های مشتری قابل اعتماد نیاز است. و 31 درصد آن را حیاتی می دانند در استفاده موفق از ابزارهای هوش مصنوعی. بینشهای عملی مشتری مبتنی بر دادههای شخص اول دقیق، از یک بازیکن پشتیبان به یک جزء اساسی برای ،بوکارها تبدیل شده است.
بر ،ی پوشیده نیست که بازاریابان برای انجام همه این کارها تحت فشار بسیار زیادی هستند: کمپینها را مطابق با تقاضای مشتری تنظیم کنید، استراتژیهای مبتنی بر دادههای قوی بسازید، و به ایدههای بیرون از جعبه فکر کنید – سریع. به همین دلیل است که هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی بسیار قدرتمند است. میتواند در عرض چند ث،ه به بسیاری از آن چیزها رسیدگی کند و به شما این امکان را میدهد که زمان خود را بر روی تفکر استراتژیک و خلاق متمرکز کنید.
هوش مصنوعی مولد برای راه حل بازاریابی: هوش مصنوعی مولد به بازاریابان کمک میکند تا با استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد سفرهای مشتری، ایجاد محتوا و ارائه توصیههایی بر اساس پروفایلهای مشتری در زمان واقعی، شخصیسازی بهتری را انجام دهند. این در همه کانالهای بازاریابی و قالب محتوا خواهد بود – و تجربه مشتری گستردهتر در تجارت، فروش و خدمات.
در این یادداشت، اخیراً از بازاریابان پرسیدیم که چگونه از هوش مصنوعی مولد استفاده میکنند و برنامهای برای استفاده از آن دارند. نتایج باز شدن چشم بود.
به ،وان مدیر کل بازاریابی ابری در Salesforce، من در ردیف اول برای تکامل هوش مصنوعی مولد و قابلیتهای آن قرار دارم. در این مرحله اولیه، درک نکات دردناک بازاریابان و نیاز به فشار بر هوش مصنوعی برای ارائه آنچه آنها نیاز دارند نیز بسیار مهم است.
را هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی راه حل: این فناوری ساعت های بی شماری را در همه چیز از تحقیق در مورد فرصت های مشتری و نوشتن خلاصه کمپین گرفته تا ایجاد بخش ها و محتوا و بهینه سازی عملکرد صرفه جویی می کند. هوش مصنوعی مولد می تواند به بهبود کارایی در کل چرخه عمر کمپین بازاریابی کمک کند. در زمان صرفه جویی خواهید کرد و مشتریان تجربه شخصی مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.
ما در مورد آینده و اینکه چگونه بازاریابان میتوانند از سطح بعدی فناوریهای مرتبط با هوش مصنوعی برای دستیابی به موارد بیشتر استفاده کنند، هیجانزده هستیم. اطلاعات بیشتری در مورد این فناوری هیجان انگیز در رویداد Connections آینده خود به اشتراک خواهیم گذاشت — که به صورت مستقیم در Salesforce+ پخش می شود.
چهار مورد برتر استفاده از هوش مصنوعی بازاریابی حول اتوماسیون می چرخند: تعامل با مشتری، یکپارچه سازی داده ها، شخصی سازی، بهینه سازی فرآیند. آنها بر اهمیت افزایش سرعت و اثربخشی در منابع موجود تأکید می کنند.
این فناوری به سرعت در حال حرکت است. بیاموزید که چرا بازاریابان معتقدند هوش مصنوعی مولد می تواند به آنها کمک کند کارهای بیشتری انجام دهند و با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کنند.
هنگامی که ،ب و کارها شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد می کنند، متوجه شدیم که 71 درصد از بازاریابان می گویند این فناوری به سازمان آنها کمک می کند تا از سایر سرمایه گذاری های آنها بیشتر بهره ببرند. و 51 درصد از بازاریابان در حال حاضر از هوش مصنوعی مولد در محل کار استفاده می کنند یا آن را آزمایش می کنند. توسعه مهارت های هوش مصنوعی مولد می تواند در حال حاضر به شما کمک کند بیشترین بهره را از این فناوری ببرید.
هوش مصنوعی مولد برای راه حل بازاریابی: هوش مصنوعی مولد می تواند ال،ای پنهان را آشکار کند و توصیه هایی را ارائه دهد و به شما کمک کند کارآمدتر باشید. بازاریابان قادر خواهند بود با تجربیات جدیدی که “به زبان شما صحبت می کنند” خلاقیت را تقویت کنند. میتو،د تقریباً هر سؤالی را در مورد مشتریان، محتوای گذشته، کمپینهای آینده، بازگشت سرمایه – شما نام ببرید – بپرسید و فوراً از دادههای شخص اول پاسخ دریافت کنید. اما به یاد داشته باشید، برای اینکه هوش مصنوعی مولد به خوبی کار کند، دادههای شما باید یکپارچه شوند (در سیستمهای ناهمگون قرار نگیرند).
در اینجا نگاهی به آنچه پیدا کردیم، و سه راه حل است که نشان می دهد چگونه هوش مصنوعی مولد برای بازاریابی فرصت های جدیدی ایجاد می کند.