برنامه هوش مصنوعی Schneider در مقیاس شامل اضافه ، بیش از 200 متخصص هوش مصنوعی و داده بود. این دو به طور اجتناب ناپذیری به هم مرتبط هستند، زیرا هوش مصنوعی پایه اصلی است،اج ارزش بیشتر از داده ها و در نتیجه گرفتن تصمیمات بهتر و سریعتر است.
این شرکت یک کارخانه فرصت های دیجیتال ایجاد کرد که از هوش مصنوعی برای شناسایی مشتریان بالقوه با نیازهای برآورده نشده استفاده می کند.
او گفت: «اگر به یک فرهنگ معمولی فناوری اطلاعات نگاه کنید، چیزها به خوبی تعریف شدهاند، مید،د که از آنها چه چیزی دریافت میکنید و میتو،د با یک برنامه بلندمدت برنامهریزی کنید. اما ابزارهای هوش مصنوعی به قدری سریع حرکت میکنند که به فرهنگ بسیار چابک، سریع و سریع نیاز دارد. ما بیشتر شبیه یک استندآپ عمل میکنیم که در آن ایدهای را پیدا میکنیم، به سرعت آن را پرورش میدهیم و به مرحله بعدی میرویم.”
،یب حجم عظیمی از داده ها بسیار سخت است، چه رسد به تشخیص ال،ا، ارائه توصیه ها و پیش بینی ها. این وعده سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی است.
به گفته یووال آتسمون، شریک ارشد مک کینزی، این یک فرصت از دست رفته است.
Hosadurga این توصیه را برای شرکت هایی ارائه کرد که به دنبال رسمی ، برنامه هوش مصنوعی خود هستند:
هوش مصنوعی را به جریان اصلی بیاورید. به آن به ،وان ابزار دیگری در جعبه ابزار فناوری خود نگاه نکنید، بلکه به ،وان یک قابلیت تجاری جدید که می تواند نحوه عملکرد، فروش به مشتریان و بهبود تجربه کارمندان شما را تغییر دهد.
از همان ابتدا با IT و شراکت تجاری سازماندهی کنید. اغلب، هوش مصنوعی به تیم فناوری اطلاعات منتقل می شود. وقتی این اتفاق میافتد، فناوری اطلاعات از ،بوکار درخواست استفاده میکند، اما ،بوکار معمولاً نمیداند با هوش مصنوعی چه کند. در اشنایدر، افراد از هر دو طرف گرد هم می آیند، با ،یبی از حدود 70 درصد تجارت و 30 درصد فناوری.
منتظر نم،د تا اطلاعات شما کامل شود، از نظر کیفیت و قرار گرفتن همه در یک مکان، قبل از شروع یک ابتکار هوش مصنوعی در سراسر شرکت. هوسادورگا گفت: «بسیاری از سازمانها بر این باورند که نمیتوانند از هوش مصنوعی بدون دادههای کامل استفاده کنند، اما این بیشتر یک موضوع ذهنی است که در آن هر مورد استفاده تجاری باید دادههایی را پیدا کند که به یک شکل یا در مکانهای مختلف وجود دارد. ”
هوش مصنوعی مانند سایر فناوری ها نیست
Hosadurga گفت: «هر مورد استفاده – و ما تقریباً در همه عملکردها موارد استفاده داریم – دارای افرادی از مرکز هوش مصنوعی و ،ب و کار است.
اشنایدر الکتریک که سالانه ده ها میلیون دلار در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند، در نظر دارد تا در سال آینده هوش مصنوعی و اتوماسیون بیشتری را در امور مالی، فروش، بازاریابی، فناوری اطلاعات و منابع انس، خود اعمال کند. این شرکت راه اندازی کرده است کتابخانه دانش هوش مصنوعی، شامل وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، پاد،ت ها، آموزش ها، دوره ها و سایر منابع است که توسط کارشناسان هوش مصنوعی آن تهیه شده است تا دیگران بتوانند از تجربه آن بیاموزند.
اشنایدر الکتریک، یک شرکت مدیریت انرژی و اتوماسیون صنعتی جه،، یک برنامه هوش مصنوعی را زیر نظر مدیر ارشد هوش مصنوعی جدید رسمی کرده و آن را در هر گوشه شرکت گسترش داده است. چشم انداز آن، “ابتدا داده ها و هوش مصنوعی” در حال پرداخت سود است. برای مثال، این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی برای پیشبینی دقیقتر و مدیریت تقاضای موجودی، میلیونها دلار صرفهجویی کرده است.
پیشینه ای که ممکن است به آن نیاز داشته باشید
شما نمیتو،د سرفصلهای اخیر را بدون سر و صدا در مورد هوش مصنوعی مولد (AI) اسکن کنید. نوآوری های محصول تازه شروع شده است. اما حتی با وجود بهترین فناوری موجود، همچنان با یک سوال کلیدی روبرو خواهید بود: چگونه میتو،د هوش مصنوعی را در مقیاس بهگونهای پیادهسازی کنید که بازده سرمایهتان را به حدا،ر برساند؟ بیایید به یک شرکت مدل نگاه کنیم که می تو،د از آن بیاموزید.
،اب ، سیلوها
هوسادورگا گفت: «اگر میخواهید هوش مصنوعی را در مقیاس بالا ببرید و از آن ارزش ،ب کنید، مدیریت ارشد باید به آن به ،وان یک هدف کل شرکت انگیزه دهد. “بدون C-suite، همه چیزهای مختلفی را در سطح دپارتمان و فردی امتحان می کنند.”
هوش مصنوعی چگونه فرصت هایی را ایجاد می کند که هرگز فکرش را نمی کردید
هوسادورگا گفت که افراد تجاری بر ا،ر پروژههای هوش مصنوعی در اشنایدر تسلط دارند، این چیزی است که آن را از هر پروژه فناوری دیگری متفاوت میکند.
ارائه هوش مصنوعی در مقیاس کاملاً ممکن است، اما برخلاف برخی دیگر از فناوریهای بزرگ تجاری، هوش مصنوعی به طرز فکر کارآفرین نیاز دارد.
هوسادورگا گفت: «به اندازه ا،ل در تجارت کاربرد دارد، همه جا هست.»
چگونه اشنایدر الکتریک تا 500 فرصت فروش در روز ایجاد می کند
Einstein GPT، اولین هوش مصنوعی مولد جهان برای CRM، محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی را برای فروش، بازاریابی، خدمات، تجارت و فناوری اطلاعات ارائه میکند. این یک تغییر دهنده بازی است.
در این ع،های کوتاه از مجموعه ویدیویی «تغییر کن»، مدیران اجرایی درباره نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر…همه چیز صحبت میکنند.
از اشنایدر الکتریک راهنمایی بگیرید:
رسمی ، تلاش های هوش مصنوعی زیر نظر یک مدیر ارشد
تاثیر عظیم هوش مصنوعی را درک کنید – این مانند هیچ فناوری قبلی نیست
کارشناسان اختصاصی هوش مصنوعی و داده را استخدام کنید
ایجاد یک مرکز عالی هوش مصنوعی برای همکاری با رهبران واحد تجاری در پروژههای هوش مصنوعی را در نظر بگیرید
موفقیت هوش مصنوعی مست،م هوش مصنوعی در مقیاس است
تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی و مدلسازی پیشبینیکننده به آن کمک کرد تا سطوح موجودی را کاهش دهد تا از انباشتگی جلوگیری کند و در عین حال توانایی خود را برای ارائه کارآمد محصولاتی مانند ترانسفورماتور، سوئیچها و پستهای پیش ساخته متعادل کند. وی گفت که بهبود به تنهایی منجر به صرفه جویی در حدود 15 میلیون دلار شده است که بر اساس میزان موجودی مازاد کاهش یافته و سرمایه تخصیص یافته به پروژه های دیگر اندازه گیری می شود.
برای بسیاری از رهبران ،ب و کار، این هنوز یک چالش است. تحقیقات نیروی فروش نشان میدهد که بین رهبران ،بوکار و دادههایشان گسست عمیق وجود دارد. نیمی از رهبران ،ب و کار به دلیل پیچیده بودن یا غیرقابل دسترس بودن داده ها، درک درستی از داده ها ندارند و ا،ریت قریب به اتفاق از آن برای تصمیم گیری بهتر استفاده نمی کنند.
روند بزرگ
اشنایدر قبلاً برای سالها از هوش مصنوعی بهصورت غیرمتمرکز استفاده میکرد که در سال 2021، هوش مصنوعی خود را در مقیاس ابتکاری آغاز کرد و اولین مدیر ارشد هوش مصنوعی خود، فیلیپ رامباخ، را برای رسمی ، استراتژی هوش مصنوعی خود منصوب کرد.
استفاده از هوش مصنوعی سازم، در حال حاضر از سال 2017 دو برابر شده است، اما تعداد کمی از شرکت ها بازده قابل توجهی را در هزینه های اولیه خود مشاهده می کنند. ا،ریت در مقیاس AI ش،ت خورده اند فراتر از مرحله آزمایشی تحلیلگران می گویند که دلایل آن عبارتند از فقدان مهارت ها، مدل های برنامه نویسی پیچیده، هزینه های اولیه و عدم همسویی ،ب و کار.
کاری که اکنون می تو،د انجام دهید
مادو هوسادورگا، معاون جه، هوش مصنوعی سازم، در اشنایدر، گفت که داشتن چنین رویکردی از بالا به پایین مهم است.
برای مثال، رهبران زنجیره تامین میخواستند از هوش مصنوعی برای متعادل ، موجودی بر اساس تقاضای پیشبینیشده و توانایی آن برای ارائه بر اساس آن پیشبینیها استفاده کنند. هوسادورگا گفت که با 200 کارخانه و ده ها هزار تامین کننده، تضمین سطح موجودی بهینه برای انسان غیرممکن است.
هوش مصنوعی = کارمندان مولدتر، تعامل بهتر با مشتری
این شرکت یک هاب جه، و مدل عملیاتی هوش مصنوعی را اجرا کرده است. هر یک از عملکردهای تجاری “گفتار” (بازاریابی، فروش، خدمات، و غیره) دارای یک مالک محصول هوش مصنوعی و عامل تغییر است که با مرکز شایستگی فناوری “مرکز” برای یافتن کاربردهای جدید برای هوش مصنوعی، ارائه فناوری و اطمینان از پذیرش کارمندان کار می کند. این مرکز عمدتاً متشکل از فنآور، است که به رهبران ،بوکار کمک میکنند فرصتهای هوش مصنوعی را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنند.
او در مصاحبه ای گفت: «برای یک مدیر ارشد، تصمیمات استراتژیک بزرگ ترین راه برای تأثیرگذاری بر ،ب و کار است، به غیر از ایجاد تیم برتر، و شگفت انگیز است که امروزه چقدر از فناوری کمی در این فرآیند استفاده می شود». پاد،ت اخیر.
او گفت که یک رویکرد دپارتمان معمولاً شامل افراد بسیار فنی میشود که فناوری را درک میکنند اما «نفوذ و قدرت لازم برای ایجاد مدیریت تغییر را ندارند».
رهبران ،ب و کار و فناوری را گرد هم بیاورید تا هوش مصنوعی را مقیاس کنید
او گفت: «ما 5 تا 10 میلیون دلار ارزش را هدف قرار دادیم، بنابراین این یک غافلگیری خوشایند بود.
برای تصمیم گیری بهتر کارشناسان هوش مصنوعی و داده را استخدام کنید