همه اخبار از آخرین موج انتشار Twilio

در آ،ین موج انتشار خود، Twilio همچنین پلتفرم تعامل با مشتری خود را متصل کرد، که تعامل شخصی و در زمان واقعی را در مقیاس سازم، هدایت می کند.

با انجام این کار، شرکت‌ها ممکن است پایگاه کاربران خود را با مسئولیت‌پذیری افزایش دهند، حساب‌های جعلی را حذف کنند و از طریق حملات تعویض سیم‌کارت، تصرف حساب‌ها را متوقف کنند.

برنامه ریزی پیام برای بازاریابی و تعامل

علاوه بر این، Twilio کوتاه ، لینک و ردیابی کلیک را در نسخه بتا عمومی منتشر کرده است.

چنین بلوک‌های ساختم، شامل تشخیص خودکار پهنای باند، بینش تعامل، پس‌زمینه مجازی و موارد دیگر است. در حال حاضر، آن را اضافه کرده است: حذف نویز.

علاوه بر این، Twilio سه بسته جستجوی جدید – در حال حاضر در نسخه بتا – ایجاد کرده است تا به توسعه‌دهندگان کمک کند تا ضمن کشف کلاهبرداری، تجارب امن‌تری از ورود مشتری ایجاد کنند. اینها هستند:

  1. هوشمندی نوع خط جستجو – راه حل “نوع خط” شماره تلفن را با توانایی پیشرفته برای شناسایی شماره تلفن های VOIP شناسایی می کند. کلاهبرداران که به راحتی از طریق اینترنت ارائه می شوند، اغلب از آنها برای ایجاد حساب های جعلی استفاده می کنند. همچنین، با استفاده از این ابزار، کاربران ممکن است خطوط ثابتی را که نمی توانند پیامک و پیام دیجیتال دریافت کنند، مشخص کنند.
  2. جستجوی تعویض سیم کارت – این ابزار داده‌های معتبر و بی‌درنگ – مستقیماً از اپراتورهای شبکه تلفن همراه – ارائه می‌کند تا به ،ب‌وکارها بگوید که پیوند سیم‌کارت شماره تلفن همراه اخیراً تغییر کرده است و از حملات تعویض سیم‌کارت جلوگیری می‌کند. برای این منظور، Twilio از شبکه ارتباطات اپراتور جه، خود برای ارائه پشتیب، در سراسر جهان استفاده می کند.
  3. جستجوی انتقال تماس – تکمیل کننده SIM Swap، این راه حل به کاربران اطلاع می دهد که کانال صدای شماره تلفن در معرض خطر قرار گیرد.

در نهایت، لی قول داده است که ویژگی‌های جدید بر،ب‌گذاری پیام، ارسال انبوه و گزارش‌دهی خارج از جعبه در خط لوله قرار دارند.

در Twilio چه اتفاقی می‌افتد؟

نتیجه این است که هر دو طرف از صدای شفاف لذت می برند، حتی اگر تنها یکی از این افزونه استفاده کند.

در جاهای دیگر، فروشنده همچنین بزرگترین معامله فل، خود را جشن گرفت.

چنین نوآوری‌هایی از استراتژی‌های توسعه فعال پشتیب، می‌کنند، که اغلب با ش،ت مواجه می‌شوند، با تحقیقات گارتنر نشان می‌دهد که مشتریان اغلب با تیم‌های پشتیب، تماس می‌گیرند تا پیام‌ها را دوباره بررسی کنند.

علاوه بر این، برنامه ممکن است از بسیاری از موارد استفاده و پرسنل در سراسر تجارت پشتیب، کند. همکاران ،ده‌فروشی ممکن است از Twilio Frontline برای تعامل با مشتریان مکرر استفاده کنند، نمایندگان لیزینگ ممکن است فهرستی از ،نان احتمالی را مدیریت کنند، و نمایندگان فروش دارو می‌توانند در یک محیط امن و سازگار به پزشکان پیام دهند. این فقط نوک کوه یخ است.

این فناوری بر روی یک شبکه عصبی پیچیده و عمیق اجرا می‌شود که توسط ده‌ها هزار ساعت گفتگوی صدای انسان آموزش داده شده است، بنابراین این مدل کار شگفت‌انگیزی در تمایز بین نویزهای پس‌زمینه و صدای انس، که می‌خواهید بشنوید انجام می‌دهد.

هر کاربر همچنین می‌تواند از قابلیت‌های کلیک برای تماس از برنامه تلفن همراه Frontline و یک رابط کاربری برای ارسال پیام‌های متنی به مشتریان از طریق دستگاه‌های Android و IOS استفاده کند.

بنابراین، در حالی که ا،اج و حمله فیشینگ برخی از سرفصل‌های ناخواسته را ایجاد کرده است، این شرکت شاید برای آینده CX موقعیت خوبی داشته باشد.

در کنار این قابلیت ها، Twilio دارای ویژگی های Frontline بیشتری در تست بتا است. اینها شامل یک رابط وب برای کاربران خط مقدم و یک نمای سطح مدیر است که به مدیران دید بیشتری برای پشتیب، از کارمندان می دهد.

Twilio Video یک راه‌حل قابل برنامه‌ریزی است که به ،ب‌وکارها بلوک‌های سازنده را می‌دهد تا ویدیوهای سفارشی‌سازی شده را در تجربیات مشتری ایجاد و جاسازی کنند.

بسیاری از فروشندگان دیگر راه حل های مشابهی را ارائه می دهند. با این حال، با برقراری ارتباط با مدل‌های هوش مصنوعی بالغ کریسپ، Twilio معتقد است که راه‌حل آن جلوتر از بازی است.

با این حال، اکنون Twilio در حال پیشروی بیشتر است و بررسی می کند که چگونه هوشمندی تلفن و هویت تلفن همراه می تواند تعامل مشتری را بهبود بخشد.

در واقع، گزارش‌ها حاکی از آن است که Twilio رهبری فضای CPaaS را بر عهده دارد و بیش از نیمی از بازار را در اختیار دارد که برآوردها نشان می‌دهد تا سال 2032 60 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت.

همچنین از تجربه مشاهده پشتیب، می کند، زیرا کیفیت صدا بر اعتبار چیزی که تماشا می کنیم تأثیر می گذارد. پس از همه، همانطور که لازارو نتیجه می گیرد: “وقتی مردم در درک اطلاعات مشکل دارند، آنها را رد می کنند.” حذف نویز ویدیوی Twilio به ،ب و کارها کمک می کند تا از این دام جلوگیری کنند.

ویژگی های جدید Twilio Lookup وارد تست بتا شوید

در حالی که Omdia اخیراً این پلتفرم را به ،وان یک رهبر بازار شناخته است، فناوری CPaaS آن نیز به تنهایی پیشرفت زیادی کرده است.

پلتفرم آن قابلیت‌های CPaaS خود را با Twilio Segment – پلتفرم داده‌های مشتری خود – ،یب می‌کند تا تجربیات مشتری را تقویت کند.

این راه حل با ا،ر راه حل های CRM یا پایگاه داده مشتری ادغام می شود. به این ترتیب، Frontline به طور خودکار مشتریان را به برنامه می کشاند و کل تاریخچه مکالمه در CRM قرار می گیرد. سپس تمام این داده‌ها در فضای ابری ذخیره می‌شوند تا کارمندان در سراسر ،ب و کار به آن دسترسی داشته باشند.

به اشتراک گذاری بیشتر، جردن شوتز، مدیر ارشد بازاریابی محصول در Twilio، اضافه:


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/twilios-latest-release-wave/

همچنین، به ،وان سالی لی، مدیر محصول پیام رس، در Twilio، گفت:

مانند آنتونی لازارو، مدیر اصلی محصول Twilio، می‌گوید:

کوتاه ، لینک به ،ب و کارها این امکان را می دهد که پیوندها را در پیامک، فراپیام و واتس اپ با یک دامنه برند و ثبت شده برای افزایش قابلیت تحویل، فشرده کنند. این لینک ها همچنین جذاب تر به نظر می رسند و اعتماد مشتری را به لینک ها افزایش می دهند.

برای انجام این کار، فروشنده منابع داده معتبرتری را به Lookup اضافه کرده است و با اپراتورهای شبکه جه، ارتباط برقرار می کند تا یک “ابر شبکه” از داده های هویتی ایجاد کند که شرکت ها می توانند از طریق API به آن دسترسی داشته باشند.

یک ربع دیگر آمد و رفت. با این حال، تیم Twilio ،ت ننشست و جهان را تماشا کرد. در عوض، آنها چهار نوآوری هیجان انگیز را منتشر کرده اند. این شامل:

  1. خط مقدم Twilio
  2. حذف نویز ویدیوی Twilio
  3. بسته های جدید برای جستجوی Twilio
  4. زمان‌بندی پیام، کوتاه‌سازی پیوند، و ردیابی کلیک کنید

با انجام این کار، این محلول صدا را در حین حرکت بین کارمندان و مشتریان فیلتر می کند و صدای پس زمینه را در هر دو طرف مسدود می کند.

Twilio Frontline مانند تجربه معمولی برنامه پیام‌رس، مصرف‌کننده شما است. این چیزی شبیه iMessage است و ما از شما می‌خواهیم به جای ایجاد رابط کاربری یا ادغام‌های پیچیده، بر ایجاد روابط قوی با مشتریان خود تمرکز کنید.

،ب و کارها باید با حساب های جعلی و کلاهبرداری مبارزه کنند و به دنبال سیگنال های کلاهبرداری برای شناسایی کلاهبرداران در پلتفرم خود هستند. آن‌ها از این سیگنال‌ها در موتورهای قو،ن و مدل‌های یادگیری ماشین برای پیش‌بینی فعالیت‌های متقلبانه استفاده می‌کنند و برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد شماره تلفن و دستگاه‌های تلفن همراه به Twilio Lookup مراجعه می‌کنند.

Krisp، یک فروشنده پیشرو در فضای کاهش نویز، قابلیت حذف نویز ویدیویی Twilio را دارد: افزونه‌ای که لایه‌ای با هوش مصنوعی به مکالمات ویدیویی اضافه می‌کند.

با ،یب این قابلیت‌ها، ،ب‌وکارها ممکن است بسیاری از موارد استفاده پیشگیرانه از پیام‌رس، را اتخاذ کنند، از جمله هشدارهای تبلیغاتی، سوار شدن، مشارکت مجدد و یادآوری.

Twilio Lookup که در سال 2015 راه اندازی شد، یک API است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد شماره تلفن ها را برای سازگاری با پیام رس، و صدا قالب بندی کنند.

زمان‌بندی پیام اکنون به طور کلی در پیام‌رس، Twilio در دسترس است و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا پیام‌هایی را برای مشتریان در زمان‌های خاص با ابزاری خارج از جعبه راه‌اندازی کنند.

هدف چنین راه‌حل‌هایی حمایت از ایجاد ویدیو در محل‌های کاری دوردست است، جایی که حواس‌پرتی زیاد است و اغلب تمرکز کارمندان را مختل می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک، از جمله دیدگاه رهبران محصول Twilio – که در وبینار اخیر به اشتراک گذاشته شده است، ادامه مطلب را بخو،د.

Twilio Frontline اکنون برای همه در دسترس است

بحث در مورد هر یک از این سه بسته، استفان وای، مدیر محصول Twilio Lookup، اظهار داشت:

کاربران همچنین می‌توانند از API برای بررسی شماره تلفن‌ها و تأیید کانال‌هایی که بیماران ترجیح می‌دهند از طریق آن ارتباط برقرار کنند، استفاده کنند.

در همین حال، ردیابی کلیک، تعامل را از طریق پیام‌رس،، مح،ه نرخ کلیک (CTR) و معیارهای مختلف دیگر از طریق یک هوک کنترل می‌کند. همچنین این موارد را در سطح مشتری فردی، با یک اسلاگ 10 رقمی منحصر به فرد برای هر گیرنده نظارت می کند.

وقتی برنامه‌ریزی پیام، کوتاه‌سازی پیوند و ردیابی کلیک را با هم ،یب می‌کنید، ،ب‌وکارها ممکن است موفقیت برنامه‌های خود را ارزیابی کرده و کمپین‌ها را برای به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه بهینه کنند.

دومی به مدیران اجازه می دهد تا وضعیت کارکنان را مشاهده کنند، به مکالمات مشتری دسترسی داشته باشند و تعاملات را به اعضای تیم منتقل کنند.

Twilio فناوری حذف نویز را راه اندازی کرد

Twilio Frontline اکنون به طور کلی در دسترس است. این راه حل یک برنامه قابل برنامه ریزی برای تعامل در فروش است که به ،ب و کارها راهی برای ارسال پیام به مشتریان در CRM یا پایگاه داده مشتری ارائه می دهد.