auto
انتشار: مهر 04، 1401
بروزرسانی: 18 تیر 1404

auto

در حالی که به صراحت ذکر نشده است، واضح است که در پشت بسیاری از راه اندازی محصولات و تغییرات ویژگی ها، شبح افزایش قیمت مصرف کننده و یک رکود بالقوه وجود دارد که از قبل شروع شده است. تاثیر می گذارد صنعت CX

تمرکز قوی بر روی هوش مصنوعی و اتوماسیون برای به دست آوردن بینش از حجم عظیمی از داده ها، به درک Salesforce اشاره می کند که ،ب وکارهای امروزی احتمالاً داده های بیشتری نسبت به آنچه می دانند باید انجام دهند و افراد کافی برای پردازش آن ها ندارند، دارند. بنابراین اجازه دادن به یک کامپیوتر برای انجام تمام کارها و ورود یک انسان برای تصمیم گیری های اجرایی با نتایج منطقی است، به خصوص که هزینه نیروی کار به یکی از ملاحظات کلیدی برای ،یداران تبدیل می شود.

مرکز تماس جن

موارد دیگر استفاده از Slack Canvas شامل استخدام جدید، جلسات توجیهی مدیران، کمپین های بازاریابی، به روزرس، های حساب، گزارش های حوادث و خبرنامه های شرکت است.

ادغام WhatsApp گسترش یافته است

مدیران Salesforce گفتند که CC Genie می تواند با هدایت مشتریان به عملکردهای خودیاری به کاهش حجم تماس کمک کند. همچنین می تواند مشتریان را بدون نیاز به شروع تعامل از ابتدا به یک نماینده انتقال دهد.

بوم شل

بنابراین، اگر آنها را از دست دادید، در اینجا برخی از مهم ترین اعلامیه های Dreamforce در سال جاری آورده شده است.

Salesforce Genie

دوم، همه تیم ها – فروش، خدمات، بازاریابی، بازرگ، و موارد دیگر – را قادر می سازد تا از داده های Genie استفاده کرده و به آن کمک کنند. این شرکت می گوید در مقابل، سایر پلت فرم های داده های مشتری در بازار فقط بر بازاریابی و/یا تجارت تمرکز می کنند.

Salesforce مشتاق است به این نکته اشاره کند که اگرچه ممکن است مانند یک پلتفرم اطلاعات مشتری (CDP) دیگر به نظر برسد، اما در چند زمینه کلیدی نوآوری دارد.

پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی سپس یک نمایه مشتری ایجاد می کند که کاربران، مانند نمایندگان، می توانند در طول تعامل با مشتری از آن استفاده کنند.

Genie با محوریت داشبورد، داده های مشتری را که معمولاً در کانال های مختلف پنهان می شوند، گرد هم می آورد.

با درک این موضوع، Salesforce مجموعه ای از ادغام های جدید واتس اپ را با پلتفرم های خود اعلام کرد، با هدف کمک به ،ب وکارها برای دسترسی به درصد رو به رشد مشتری، که ترجیح می دهند با شرکت ها از طریق پیام تعامل داشته باشند، همانطور که تحقیقات Kantar به نقل از Salesforce نشان می دهد.

Salesforce نیز به ،وان بخشی از پلتفرم جدید Genie معرفی کرد Contact Center Genie، یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی که عملکردهای مرکز تماس مانند پیام رس،، صدا و ربات ها را در کنار هم قرار می دهد و در عین حال به عوامل کمک می کند.

CC Genie چت ها را از وب سایت، برنامه و حتی WhatsApp یک شرکت ادغام می کند. این شرکت مشتاق بود تاکید کند که پلتفرم جدید "یک بسته آسان و مقرون به صرفه است که می تواند مرکز تماس شما را امروز متحول کند، نه چند سال بعد."

بوم یک لایه پایدار برای کاربران فراهم می کند که به آنها اجازه می دهد اطلاعات را در تیم ها ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند، تقریباً مانند یک تخته سفید. متن، تصاویر، ویدیوها و فایل هایی مانند Google Docs و PDF همگی می توانند به بوم اضافه شوند.

برخلاف بیشتر کشورهای ،یسی زبان، واتس اپ توسط مشاغل در بسیاری از کشورها به ،وان کانال ارتباطی ترجیحی با مشتریان، از ارائه به روزرس، سفارش گرفته تا ارائه خدمات پشتیب،، استفاده می شود.

برای مثال، یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی و پیوندهای خارجی به منابعی مانند مقالات خبری نیز می تواند به ایجاد یک فضای اداری مجازی کمک کند که در آن کاربران به تبادل ایده و الهام گرفتن از آن کمک کنند.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/all-the-news-you-might-have-missed-from-salesforces-dreamforce-bash/Genie که به ،وان "بزرگترین نوآوری در 20 سال اخیر" شرکت مورد ستایش قرار می گیرد، مهره Salesforce در کمک به شرکت ها برای ارائه تجربیات مشتری فوق العاده شخصی و در عین حال به حداقل رساندن کار مورد نیاز برای ارائه آنها است.

در این کنفرانس تعداد زیادی پانل در مورد آینده صنعت تجربه مشتری و مشتریان Salesforce که شراکت های موفق را بازگو می ،د، همراه با اعلامیه های محصولات بزرگ و کوچک برگزار شد.

هوش مصنوعی، اتوماسیون و کارایی کلمات روز در کنفرانس Dreamforce بودند، گردهمایی سالانه Salesforce با هدف نمایش محصولات و ویژگی های جدید.

پیام رس، واتس اپ در اپلیکیشن های Salesforce Marketing Cloud، Service Cloud و Commerce Cloud تعبیه خواهد شد. انتظار می رود که ادغام ها از دسامبر آغاز شود.

اول، زمان واقعی است، به این م،ی که داده ها را در میلی ث،ه جمع آوری و ی،ان می کند و به برندها اجازه می دهد فوراً عمل کنند.