هر آنچه که باید در مورد ویترین فروشگاهی قابل ترکیب بدانید

راه‌حل من، ابزارها و ویژگی‌های خارج از جعبه را ارائه می‌کند و در عین حال به تیم شما این آزادی را می‌دهد تا تجربه کاربری را که تصور می‌کنند ایجاد کند – بدون محدودیت‌های تجربه‌های تجارت الکترونیک.

بی سر ماندن حتی در یک اقتصاد باثبات و پر رونق نیز پیچیده است. در میان بازارهای نامطمئن، فشار بیشتری برای اطمینان از انتقال بدون هیچ گونه دست اندازها یا مشکل پرهزینه وجود دارد. چالش های بی سر و ته که با عدم اطمینان اقتصادی تشدید می شوند شامل هزینه های غیرقابل پیش بینی و اتکا به شرکا برای عملکردهای تجاری شما می شود. تغییر به Headless یک دهکده را می طلبد، و اگر معماری خود را حول بازیکنان کوچکتر بسازید، این روند می تواند خطرناک باشد. برای به حداقل رساندن ریسک‌ها و هزینه‌ها، با یک شریک بر روی یک رویکرد مرحله‌ای برای هدلس کار کنید. به این ترتیب، شما مجبور نخواهید بود که سایت خود را به یکباره ارتقا دهید و می تو،د روی حوزه هایی تمرکز کنید که در ابتدا بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

وظایف عملیاتی زیادی وجود دارد که به حفظ و نگهداری چهار 9 می‌پردازد. شما باید سایت خود را میزب، و نظارت کنید، آن را ایمن نگه دارید، آن را برای حدا،ر ترافیک مقیاس بندی کنید، و تمام محتوا و فرآیندها را برای جلوگیری از ،ابی وب سایت بهینه سازی کنید. اگر ویترین فروشگاه قابل ،یب خود را در خانه بسازید، این مسئولیت های جدید بر دوش تیم فناوری اطلاعات شما قرار می گیرد.

یک تحول بدون سر، ،مت جلویی (ویترین فروشگاه و تجربه کاربری شما) را از ،مت پشتی (داده ها و منطق تجاری شما) جدا می کند. این یک ویترین ،یبی را فعال می‌کند: ویترینی که سفارشی‌پذیرتر، انعطاف‌پذیرتر و مقیاس‌پذیرتر از همیشه است. با یک ویترین جدا شده، ،ب‌وکارها می‌توانند تجربیات برند منحصربه‌فرد خود را «،یب» کنند. با این حال، همانطور که ویترین فروشگاه استقلال پیدا می کند، رهبران تجاری مسئولیت های جدید زیادی را بر عهده می گیرند. اگر بی‌هدف هستید، در اینجا بهترین توصیه ما برای راه‌اندازی، مدیریت و نگهداری ویترین ،یب‌پذیر جدیدتان است.

تجربه برند منحصر به فرد خود را بسازید

نکات بیشتری برای مدیریت UX و عملیات ویترین فروشگاه دریافت کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/composable-storefront/

4 دقیقه مطالعه

چه ،ی مسئول زمان کار ویترین فروشگاه من است؟

مقالات تجاری را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

چگونه می توانم ویترین فروشگاه قابل ،یب خود را به سرعت راه اندازی و راه اندازی کنم؟

برخی راه‌حل‌ها حتی دارای قابلیت‌هایی مانند API هستند تا تجربیات را بر اساس زمینه ،یدار شخصی‌سازی کنند. تجزیه و تحلیل خارج از جعبه؛ و داشبوردها در نهایت، این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا به سرعت راه بیفتید. آنها همچنین پس از تکمیل اجرای شما با ارائه تجزیه و تحلیل بهتر برای اطلاع از تصمیمات تجاری، رضایت مشتری را جلب می کنند.

مقالات پرطرفدار

مردی که به صفحه نمایش بزرگ نگاه می کند

چگونه می تو،د از MuleSoft و Genie Customer Data Cloud برای ارتقای اتوماسیون به سطح بعدی استفاده کنید

5 دقیقه مطالعه

جغد هوتی، م، قاطر، و دیتا را،تار آسترو در حال جشن گرفتن گواهینامه‌های خود هستند.

آمادگی برای صدور گواهینامه Salesforce: 4 راه برای دریافت گواهینامه با هزینه کمتر!

“Uptime” معیاری برای قابلیت اطمینان ویترین شما است. این عددی است که نشان‌دهنده چند درصد از زم، است که سایت شما به راحتی برای مشتریان کار می‌کند. در نهایت، این به م،ای زمان بارگذاری سریع صفحه و عدم وجود خطا در سراسر سایت است که به تجربه کاربر آسیب می رساند. یک بنچمارک آپتایم عالی 99.99٪ است (به طور عامیانه به ،وان “چهار نه” شناخته می شود).

80 درصد از ،ب‌وکارها برنامه‌ریزی می‌کنند تا در دو سال آینده برنامه‌های headless را اجرا کنند. این یک تغییر بزرگ است – و برندگان ،، خواهند بود که شرکای ا،یستمی را انتخاب می‌کنند که نه تنها انعطاف‌پذیری و آزادی، بلکه قابلیت اطمینان و پیش‌بینی هزینه‌ها را ارائه می‌دهند. برای امکان پذیر ساختن این امر، راه حلی را انتخاب کنید که ا،یستم کاملی از شرکای اختصاص داده شده به قیمت گذاری ساده و شفاف و تیمی از یکپارچه سازان سیستم را داشته باشد که بدون توجه به موارد استفاده، رویکردی ساده ارائه می دهند.

یک فروشگاه دیجیتال با آزادی نوآوری ایجاد کنید

حقوق توسعه دهندگان فرانت اند هزینه های صدور مجوز میزب،. اگر تصمیم دارید که ویترین ،یبی خود را از ابتدا بسازید، هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد. بهترین مکان برای شروع؟ گزینه های خود را بسنجید و به خاطر داشته باشید که برخلاف تصور رایج، این نباید تصمیمی برای ساخت در مقابل ،ید باشد. در واقع، بیشتر مسیرهای منتهی به ویترین فروشگاهی دارای سطحی از ساخت و ساز و ،ید هستند. ترفند این است که تعادل من،ی بین این دو ایجاد کنید تا هزینه ها به حداقل برسد.

بیاموزید که چگونه ،ب و کار شما می تواند از تجارت ،یبی بهره مند شود.


چگونه هزینه های ویترین خود را پایین نگه دارم؟

وقتی هزینه‌های بالقوه ،ابی وب‌سایت را در نظر می‌گیرید، رسیدگی به مسئولیت‌های عملیاتی داخلی به م،ای جذب یک ریسک بزرگ است. هر دقیقه از کار افتادن می‌تواند صدها هزار دلار برای ،ب‌وکار شما هزینه داشته باشد، بنابراین داشتن زیرساختی برای میزب،، ایمن ، و بزرگ‌نمایی ویترین فروشگاه شما بسیار مهم است. یکی از راه های کاهش خطر؟ این وظایف را به شریکی با تخصص و زیرساخت اثبات شده برای مدیریت مقیاس پذیری، زمان آپدیت، امنیت و عملکرد بارگذاری کنید. برای شروع، راه حلی را انتخاب کنید که دارای 99.99٪ زمان عملیاتی تاریخی با موفقیت ثابت جه، مشتری باشد. اگر مدیریت زمان به روز را به یک شریک قابل اعتماد بسپارید، تیم فناوری اطلاعات شما می تواند روی مهم ترین چیز تمرکز کند: مدیریت برند شما.

چگونه می توانم خطرات بی سر ماندن را به حداقل برسانم؟

این به این دلیل است که قبل از اینکه هدلس یک گزینه باشد، ویترین فروشگاه هرگز نباید یک مورد جداگانه باشد. همیشه بخشی از بقیه پلتفرم تجارت بود. اما با استقرار بدون سر، ویترین فروشگاه قابل ،یب به تنهایی ایستاده است. و توجه رهبران بازرگ، را می طلبد.

کار با شریک پلتفرم من، می‌تواند بهترین رویکرد هر دو جهان را ارائه دهد: آنها مهارت تصمیم‌گیری و ابزارسازی را به ارمغان می‌آورند در حالی که تیم شما همچنان کنترل ایجاد یک تجربه برند منحصر به فرد را در دست دارد. اگر از ابتدا بسازید، وقتی ،ت به منابع و ،ید قطعات اساسی یک ویترین فروشگاهی قابل ،یب، مانند یک سرویس ابری عمومی برای میزب، و یک شبکه تحویل محتوا (CDN) می رسد، تنها هستید. یک شریک قابل اعتماد در کشتی این چارچوب را فراهم می کند که می تواند هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. حتی بهتر؟ این رویکرد به تیم شما اجازه می دهد تا به جای مدیریت و حفظ ویترین، بر نوآوری تمرکز کند.

با شریک من، برای ویترین فروشگاهی قابل ،یب خود، می‌تو،د زمان مورد نیاز برای بررسی فروشندگان و برنامه‌ریزی یکپارچه‌سازی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید (یا کاملاً دور بزنید). به دنبال راه حلی باشید که با ادغام های از پیش بسته بندی شده و شتاب دهنده های پیاده سازی همراه باشد. این بدان م،است که شما به سادگی می‌تو،د از میان فهرست ساده‌شده‌ای از بهترین ،یب‌ها و قیمت‌های از پیش بسته‌بندی شده انتخاب کنید، به‌جای اینکه ماه‌ها را صرف منابع و مذاکره خودتان کنید. با یکپارچه‌سازهای سیستمی کار کنید که شتاب‌دهنده‌هایی را طراحی کرده‌اند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بازار برسند.

با این حال، پیاده‌سازی یک فروشگاه بدون هد می‌تواند بدون استراتژی درست زمان‌بر شود. اکنون که ویترین فروشگاه شما به تنهایی ایستاده است، باید فروشندگان را برای عملکردهای تجاری مانند جستجوی محصول و محتوا، منبع و ارزیابی کنید. سپس باید درباره قراردادهای فروشنده مذاکره کنید و یکپارچه‌سازی‌ها را برنامه‌ریزی کنید، که می‌تواند ج، زم، شما را نیز بازگرداند. خبر خوب؟ راه بهتری هم هست

سرعت یکی از اصلی‌ترین مزایایی است که ،ب‌وکارها پس از روی آوردن به تجارت بدون هدیل از آن یاد می‌کنند: 77 درصد از سازمان‌های دارای هدلس موافق هستند که به آنها امکان می‌دهد تغییرات را سریع‌تر در ویترین دیجیتال خود انجام دهند. این مزیت به ویژه در بحبوحه یک اقتصاد چالش برانگیز، انتظارات مشتری که دائماً در حال افزایش است و روندهای بازار که به نظر می رسد هر روز تغییر می کند، فریبنده است.

ویترین دیجیتال شما نماینده آنلاین برند شماست. این وب‌سایت رو به روی کاربر است که در آن ،یداران محصولات شما را مرور و ،یداری می‌کنند. می تواند نشان دهنده میلیون ها – و گاهی حتی میلیاردها دلار باشد. با این حال، زم، که شرکت‌های سازم، تجارت بی‌هدف را پیاده‌سازی می‌کنند، اغلب یک ملاحظات ثانویه است.