برخی راهحلها حتی دارای قابلیتهایی مانند API هستند تا تجربیات را بر اساس زمینه ،یدار شخصیسازی کنند. تجزیه و تحلیل خارج از جعبه؛ و داشبوردها در نهایت، این ویژگیها به شما کمک میکنند تا به سرعت راه بیفتید. آنها همچنین پس از تکمیل اجرای شما با ارائه تجزیه و تحلیل بهتر برای اطلاع از تصمیمات تجاری، رضایت مشتری را جلب می کنند.
مقالات پرطرفدار

چگونه می تو،د از MuleSoft و Genie Customer Data Cloud برای ارتقای اتوماسیون به سطح بعدی استفاده کنید
مقالات تجاری را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
چگونه می توانم ویترین فروشگاه قابل ،یب خود را به سرعت راه اندازی و راه اندازی کنم؟
“Uptime” معیاری برای قابلیت اطمینان ویترین شما است. این عددی است که نشاندهنده چند درصد از زم، است که سایت شما به راحتی برای مشتریان کار میکند. در نهایت، این به م،ای زمان بارگذاری سریع صفحه و عدم وجود خطا در سراسر سایت است که به تجربه کاربر آسیب می رساند. یک بنچمارک آپتایم عالی 99.99٪ است (به طور عامیانه به ،وان “چهار نه” شناخته می شود).
وقتی هزینههای بالقوه ،ابی وبسایت را در نظر میگیرید، رسیدگی به مسئولیتهای عملیاتی داخلی به م،ای جذب یک ریسک بزرگ است. هر دقیقه از کار افتادن میتواند صدها هزار دلار برای ،بوکار شما هزینه داشته باشد، بنابراین داشتن زیرساختی برای میزب،، ایمن ، و بزرگنمایی ویترین فروشگاه شما بسیار مهم است. یکی از راه های کاهش خطر؟ این وظایف را به شریکی با تخصص و زیرساخت اثبات شده برای مدیریت مقیاس پذیری، زمان آپدیت، امنیت و عملکرد بارگذاری کنید. برای شروع، راه حلی را انتخاب کنید که دارای 99.99٪ زمان عملیاتی تاریخی با موفقیت ثابت جه، مشتری باشد. اگر مدیریت زمان به روز را به یک شریک قابل اعتماد بسپارید، تیم فناوری اطلاعات شما می تواند روی مهم ترین چیز تمرکز کند: مدیریت برند شما.
چگونه می توانم خطرات بی سر ماندن را به حداقل برسانم؟
وظایف عملیاتی زیادی وجود دارد که به حفظ و نگهداری چهار 9 میپردازد. شما باید سایت خود را میزب، و نظارت کنید، آن را ایمن نگه دارید، آن را برای حدا،ر ترافیک مقیاس بندی کنید، و تمام محتوا و فرآیندها را برای جلوگیری از ،ابی وب سایت بهینه سازی کنید. اگر ویترین فروشگاه قابل ،یب خود را در خانه بسازید، این مسئولیت های جدید بر دوش تیم فناوری اطلاعات شما قرار می گیرد.
با شریک من، برای ویترین فروشگاهی قابل ،یب خود، میتو،د زمان مورد نیاز برای بررسی فروشندگان و برنامهریزی یکپارچهسازی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید (یا کاملاً دور بزنید). به دنبال راه حلی باشید که با ادغام های از پیش بسته بندی شده و شتاب دهنده های پیاده سازی همراه باشد. این بدان م،است که شما به سادگی میتو،د از میان فهرست سادهشدهای از بهترین ،یبها و قیمتهای از پیش بستهبندی شده انتخاب کنید، بهجای اینکه ماهها را صرف منابع و مذاکره خودتان کنید. با یکپارچهسازهای سیستمی کار کنید که شتابدهندههایی را طراحی کردهاند تا در سریعترین زمان ممکن به بازار برسند.
راهحل من، ابزارها و ویژگیهای خارج از جعبه را ارائه میکند و در عین حال به تیم شما این آزادی را میدهد تا تجربه کاربری را که تصور میکنند ایجاد کند – بدون محدودیتهای تجربههای تجارت الکترونیک.
کار با شریک پلتفرم من، میتواند بهترین رویکرد هر دو جهان را ارائه دهد: آنها مهارت تصمیمگیری و ابزارسازی را به ارمغان میآورند در حالی که تیم شما همچنان کنترل ایجاد یک تجربه برند منحصر به فرد را در دست دارد. اگر از ابتدا بسازید، وقتی ،ت به منابع و ،ید قطعات اساسی یک ویترین فروشگاهی قابل ،یب، مانند یک سرویس ابری عمومی برای میزب، و یک شبکه تحویل محتوا (CDN) می رسد، تنها هستید. یک شریک قابل اعتماد در کشتی این چارچوب را فراهم می کند که می تواند هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. حتی بهتر؟ این رویکرد به تیم شما اجازه می دهد تا به جای مدیریت و حفظ ویترین، بر نوآوری تمرکز کند.
4 دقیقه مطالعه
چه ،ی مسئول زمان کار ویترین فروشگاه من است؟
نکات بیشتری برای مدیریت UX و عملیات ویترین فروشگاه دریافت کنید.