راهحل من، ابزارها و ویژگیهای خارج از جعبه را ارائه میکند و در عین حال به تیم شما این آزادی را میدهد تا تجربه کاربری را که تصور میکنند ایجاد کند – بدون محدودیتهای تجربههای تجارت الکترونیک.
بی سر ماندن حتی در یک اقتصاد باثبات و پر رونق نیز پیچیده است. در میان بازارهای نامطمئن، فشار بیشتری برای اطمینان از انتقال بدون هیچ گونه دست اندازها یا مشکل پرهزینه وجود دارد. چالش های بی سر و ته که با عدم اطمینان اقتصادی تشدید می شوند شامل هزینه های غیرقابل پیش بینی و اتکا به شرکا برای عملکردهای تجاری شما می شود. تغییر به Headless یک دهکده را می طلبد، و اگر معماری خود را حول بازیکنان کوچکتر بسازید، این روند می تواند خطرناک باشد. برای به حداقل رساندن ریسکها و هزینهها، با یک شریک بر روی یک رویکرد مرحلهای برای هدلس کار کنید. به این ترتیب، شما مجبور نخواهید بود که سایت خود را به یکباره ارتقا دهید و می تو،د روی حوزه هایی تمرکز کنید که در ابتدا بیشترین تاثیر را خواهند داشت.
وظایف عملیاتی زیادی وجود دارد که به حفظ و نگهداری چهار 9 میپردازد. شما باید سایت خود را میزب، و نظارت کنید، آن را ایمن نگه دارید، آن را برای حدا،ر ترافیک مقیاس بندی کنید، و تمام محتوا و فرآیندها را برای جلوگیری از ،ابی وب سایت بهینه سازی کنید. اگر ویترین فروشگاه قابل ،یب خود را در خانه بسازید، این مسئولیت های جدید بر دوش تیم فناوری اطلاعات شما قرار می گیرد.
یک تحول بدون سر، ،مت جلویی (ویترین فروشگاه و تجربه کاربری شما) را از ،مت پشتی (داده ها و منطق تجاری شما) جدا می کند. این یک ویترین ،یبی را فعال میکند: ویترینی که سفارشیپذیرتر، انعطافپذیرتر و مقیاسپذیرتر از همیشه است. با یک ویترین جدا شده، ،بوکارها میتوانند تجربیات برند منحصربهفرد خود را «،یب» کنند. با این حال، همانطور که ویترین فروشگاه استقلال پیدا می کند، رهبران تجاری مسئولیت های جدید زیادی را بر عهده می گیرند. اگر بیهدف هستید، در اینجا بهترین توصیه ما برای راهاندازی، مدیریت و نگهداری ویترین ،یبپذیر جدیدتان است.
تجربه برند منحصر به فرد خود را بسازید
نکات بیشتری برای مدیریت UX و عملیات ویترین فروشگاه دریافت کنید.