کلید طراحی مجدد اولویت بندی م،ار بودن و ،یب پذیری.
کشف سیستم طراحی رعد و برق Salesforce (SLDS)
رویکرد اول SLDS بود. اگر سیستم طراحی آن را داشت، تیم از آن استفاده می کرد. به طور کلی، آنها انتخاب ،د طراحی پیکربندی شده در مقابل طراحی سفارشی (به ،وان مثال استفاده از padding، حاشیه، و صفحه نمایش خطا برای اطمینان از سازگاری در آینده). سپس، اگر الف قلاب استایلینگ SLDS برای دکمه ها موجود بود، آنها از آن استفاده ،د. در مواقع دیگر، تیم سرمایه گذاری بیشتری در برندسازی انجام داد (مثلاً استفاده از CSS برای حفظ ظاهر و احساس ثابت برای ورود به سیستم). نتیجه یک رابط کاربری مدرن است که جادار و تمیز است.
طراحی م،ار تاثیر قابل اندازه گیری دارد
سایر تیمهای داخلی نیز سود بردند. نمایندگان خدمات اکنون پروندههای کمتری را به طور گسترده ارائه میکنند و در مواردی که وارد میشوند کارآمدتر هستند. در تیم فناوری اطلاعات، توسعهدهندگان با کد تمیز مهلت دارند. علاوه بر این، کار حتی برای بازاریابها نیز آسانتر شد، که اکنون میتوانند ماژولهای تبلیغاتی را برای کمپینهای فصلی درج کنند و قیمتها را برای آزمایش در یک لحظه تغییر دهند.
گفت: «امروزه مشتریان میتوانند خودکفا باشند و با ناامیدی مواجه نشوند». پالاوی آگاروال، طلایی هودی پیشگام و بنیانگذار Kander Consult، که از گواهینامه Salesforce UX Design خود به خوبی استفاده کرده است.
یک سیستم طراحی که UX/UI را بهبود می بخشد
با مرکز طراحی م،ار و طراحی سیستم ها، آگاروال و تیم راه را برای کارمندان داخلی و کاربران خارجی هموار ،د تا تجربیات بهتری داشته باشند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/،w-modular-design-saves-time-for-service-agents-and-customers/
«طراحی و توسعه دست به دست هم دادند تا به بهترین نحو ممکن ساخته شوند. این هماهنگی باعث شد که ما بهترین تجربه کاربری ممکن را داشته باشیم.»
پالاوی آگاروال
موسس و مدیر عامل، کاندر مشاور
هر نقطه تماس برند می تواند حس راحتی و اعتماد را به کاربران القا کند. این شامل تجربه آنلاین نیز می شود. تیم آگاروال، توسعه دهندگان و معمار فنی Salesforce برای اطمینان از اینکه بدون درز احساس می شود پیتر چرچیل به شدت آماده شده است آنها موارد استفاده و ا،امات کامل را جمع آوری ،د نمودارها از چارچوب Well-Architectedو شروع به وایرفریم با استفاده از کتابخانه SLDS در Figma.
ماژولاریت همچنین به م،ای تجزیه و تحلیل بهتر است. «توانایی ردیابی ویژگیهایی که افراد با آنها درگیر هستند، نتیجه تغییر دهنده بازی از این طراحی مجدد است. این یک حلقه بازخورد به ما میدهد که بهینهسازیهای آینده را اطلاعرس، میکند.» آگاروال گفت.
Weibel گفت: “رابط کاربری قابل ،یب یک رویکرد طراحی است که برای مشتریان Salesforce انعطاف پذیرتر است.” “آنها می توانند یک بار طراحی کنند و آن طرح را در مکان های مختلف در چندین برنامه کاربردی اعمال کنند. فنآوری محصورسازی اجزای وب لایتنینگ به ایجاد اطمینان کمک میکند که طرحها وقتی با سبکهای بصری متمایز از برنامهای به برنامه دیگر اعمال شوند، به خوبی کار میکنند.
بدون نگر، در مورد مشخصات دقیق، فوراً شروع به ساخت کنید. SLDS به شما امکان می دهد بر روی تصویر بزرگ تمرکز کنید تا بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه دهید.
یک رویکرد طراحی که بخش ها را در مقابل کل متمرکز می کند
انعطافپذیری در اولویت تیمی بود که پورتال اعضا را دوباره طراحی میکرد. آنها به جای به روز رس، سیستم موجود، یک پورتال جدید با استفاده از Lightning Web Components ایجاد ،د. از ارتقای آزمایشی گرفته تا بازنش، رمز عبور، اکنون هر اقدام خانه مخصوص به خود را دارد. مشتریان مسیر مستقیم تری به سمت وظیفه ای که می خواهند انجام دهند. همچنین برای ماموران خدماتی که می توانند به جای دادن دستورالعمل های چند مرحله ای پیوند ارسال کنند، آرامش بخش است.
این یک تسکین خوشایند برای عوامل خدمات بوده است که اکنون پرونده ها را سریعتر حل می کنند. آنها میتوانند به سادگی پیوندهای مستقیم به ماژولهای مربوطه را برای مشتریان ارسال کنند – هر کجا که ممکن است در منوی ناوبری زندگی کنند. تیم طراحی مجدد با استفاده از یک سلسله مراتب ساختار یافته از اجزاء در طراحی برنامه به این امر دست یافت.
شرکتهای مبتنی بر اشتراک میدانند که مشتریان آنها خواهان تجربههای بدون اصطکاک هستند. بنابراین، هنگامی که یک شرکت فناوری امنیتی مشکلی با پورتال اعضای خود داشت که ناوبری آن مشکل بود، فرصتی بود برای تجدید نظر در طراحی. آنها به راه آسان تری برای کاربران نیاز داشتند تا نیازهای اساسی حساب ها را انجام دهند (مانند تنظیم مجدد رمزهای عبور و به روز رس، اطلاعات حساب). کار با کاندر مشاور، این شرکت پورتال خود را بازسازی کرد تا طراحی ماژولار داشته باشد. به این ترتیب، اعضای آن می توانند اطلاعات نمایه را به سادگی به روز کنند و نمایندگان خدمات می توانند پرونده ها را سریعتر حل کنند.
به ،وان مثال: برای کمک به مشتری برای مدیریت حساب های مرتبط خود با شرکای خارجی زمان می برد. گاهی اوقات یک نماینده مجبور است با تیم خدمات مشتری شرکای خارجی تماس بگیرد تا درباره مشکل و راه حل صحبت کند. اکنون، کاربران می توانند این کار را به طور مستقل انجام دهند.
طراحی م،ار مجموعه ای از قطعات است. مانند بلوک های ساختم،، می تو،د بدون تعویض کل طرح به یک واحد دسترسی داشته باشید یا آن را تغییر دهید. Salesforce Lightning Web Components (LWC) این شکل از طراحی را با ابزارهای قدرتمند برای ساخت برنامه ها و گردش کار فعال کنید. Alan Weibel معمار UX Salesforce به ،وان ،ی که در طراحی LWC مشارکت داشته است می داند که چه تاثیری می تواند داشته باشد.
آگاروال گفت: «طراحی و توسعه دست به دست هم دادند تا کارایی هر چه بیشتر بسازیم. “این همسویی باعث شد که ما بهترین تجربه کاربری ممکن را داشته باشیم.”