KPMG در نظرسنجی خود نوشت: «هوش مصنوعی قابل اعتماد مهم است. “اگر مردم سیستم های هوش مصنوعی را قابل اعتماد بدانند و مایل به اعتماد به آنها باشند، احتمال بیشتری دارد که آنها را بپذیرند.”
منبع: https://www.salesforce.com/blog/ai-data-privacy/
شهره عابدی، EVP، COO و CTO AAA گفت: «همه بخشهای ما ایدههای خوبی در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد دارند. من نمیخواهم خلاقیت را خفه کنم، اما اگر در پشتیام را باز بگذارد، بهترین چیز را هم نمیخواهم.
نمای کارمند
- در نظرسنجی از بیش از 4000 کارمند در بخش فروش، خدمات، بازاریابی و بازرگ،، 73 درصد گفتند که معتقدند هوش مصنوعی مولد خطرات امنیتی جدیدی را معرفی می کند.
- 60 درصد ،، که قصد استفاده از هوش مصنوعی را دارند، گفتند که نمیدانند چگونه این کار را انجام دهند و در عین حال دادههای حساس را ایمن نگه دارند.
- این خطرات در صنایع بسیار تحت نظارت مانند خدمات مالی و بهداشت، نگر، خاصی دارند.
کاری که اکنون می تو،د انجام دهید
بر اساس این گزارش، «این مک،سمها شامل نظارت بر دقت و قابلیت اطمینان سیستم، استفاده از کد رفتاری هوش مصنوعی، نظارت توسط هیئت بازبینی اخلاقی هوش مصنوعی مستقل، رعایت استانداردهای هوش مصنوعی قابل توضیح و هوش مصنوعی شفاف، و گواهینامه اخلاق هوش مصنوعی برای ایجاد اصول حاکمیتی است. ”
به سرعت به امروز بروید، و اعتماد در قلب این است که چگونه ،ب و کارها و مشتریان به طور گسترده و با موفقیت از ظهور هوش مصنوعی مولد استقبال خواهند کرد. برخی از شرکتها محصولات خود را بدون انجام کار سخت حذف سوگیری، ارائه شفافیت و اطمینان از محافظت 100٪ از دادههای مشتری، هوش مصنوعی میکنند. اما همانطور که رهبران بیشتر و بیشتر متوجه می شوند، همین کار است که تفاوت را در اعتماد مردم به هوش مصنوعی شما ایجاد می کند.
جولی سویت، مدیر عامل Accenture، گفت که خطرات زم، کاهش مییابد که حفاظت از حریم خصوصی و امنیتی مانند اینها دقیقاً در فناوری گنجانده شود.
اعتماد به حریم خصوصی داده های هوش مصنوعی با حکمر، خوب شروع می شود
پاتریک استو،، EVP و GM از پلتفرم در Salesforce، توضیح داد که با AI Cloud، میتو،د از دستاوردهای بهرهوری هوش مصنوعی بدون ارائه دادههای شرکت خود استفاده کنید. او گفت که حفظ حریم خصوصی داده های هوش مصنوعی به حفاظت های مختلفی نیاز دارد:
تشخیص سمیت روشی برای پرچمگذاری محتوای سمی مانند سخنان مشوق عداوت و تنفر و کلیشههای منفی است. این کار را با استفاده از یک مدل یادگیری ماشینی (ML) برای اسکن و امتیاز دادن به پاسخهایی که یک LLM ارائه میدهد، انجام میدهد، و اطمینان حاصل میکند که نسلهای یک مدل در یک زمینه تجاری قابل استفاده هستند.
شما می تو،د از مزایای تحول آفرین هوش مصنوعی مولد بهره مند شوید و بالاترین استانداردهای اعتماد و ایمنی را حفظ کنید. این وبینار به شما نشان میدهد که چگونه AI Cloud Salesforce، هوش مصنوعی، دادهها، تجزیه و تحلیل و اتوماسیون را برای ارائه هوش مصنوعی قابل اعتماد، باز و در زمان واقعی که برای سازم، آماده است، ادغام میکند.