چیزی که میکروسایت ها را بسیار موفق و استراتژیک می کند، سادگی آنهاست. یک میکروسایت معمولاً یک سایت تک صفحه ای و مستقل است که بر روی محتوا برای یک هدف خاص تمرکز می کند، مانند رویداد، راه اندازی محصول یا استراتژی تعامل. برخلاف یک سایت شرکتی کامل، یک میکروسایت مجبور نیست چندین عملکرد را انجام دهد. میتو،د به راحتی در Salesforce Experience Cloud، میکروسایتها را با مزایای افزوده امنیت پیشرفته، رابط کاربر پسند، و اتصال داده بدون درز.
طراحی میکروسایت استراتژیک
دنیای پرسرعت و ناهمزمان ما ما را با اطلاعات بمباران می کند و همگام شدن با همه آن می تواند طاقت فرسا باشد. یک میکروسایت می تواند به شما کمک کند تا موارد ضروری را بررسی کنید، بار شناختی را کاهش دهید و تجربیات بهتری ایجاد کنید. این یک پیروزی دیگر برای روابط شما با مشتری است.
مشخص کنید که می خواهید مخاطبانتان بدانند. میکروسایتها تجربیاتی با تأثیرگذاری بالا ارائه میکنند، بنابراین داشتن یک ایده واضح از آنچه میخواهید کاربرانتان بفهمند و گامهای بعدی که باید بردارند بسیار مهم است. آیا روی برجسته ، ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد محصول تمرکز می کنید؟ یا می خواهید توضیح دهید که چگونه با مأموریت کلی شرکت همسو می شود؟ با تعیین آنچه می خواهید مخاطبانتان بدانند، می تو،د محتوای میکروسایت خود را طوری تنظیم کنید که پیام مورد نظر را به طور موثر منتقل کند. این وضوح تضمین می کند که کاربران ارزش پیشنهادی محصول شما را درک می کنند.
برندسازی را مختص به هدف نگه دارید
حتما قبل از راه اندازی سایت خود را به یک ابزار تجزیه و تحلیل متصل کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل تعامل مشتری از طریق داده های جمع آوری شده در گزارش ها کمک کند. Google Analytics یکی از ابزارهای آس، است که به جمع آوری اطلاعات بینش کمک می کند. هنگامی که میکروسایت خود را راه اندازی کردید (و جذب مشتری قابل توجهی را به دست آوردید)، ارزیابی و ارزیابی تجزیه و تحلیل سایت بسیار مهم است. از این داده ها می توان برای گزارش دادن به سهامداران مهم و نشان دادن مزایای تعامل میکروسایت شما با مشتریان استفاده کرد. فراموش نکنید که پس از پایان نامزدی، به طور دروننگر در میکروسایت خود فکر کنید. فکر میکنید بر اساس دادههای جمعآوریشده در تجزیه و تحلیل، چه کارهای متفاوتی میتوانستید انجام دهید؟ از داده ها برای اطلاع از استراتژی میکروسایت بعدی خود استفاده کنید.
*شییو لیو، طراح تجربه آزمایشی Salesforce، در این پست مشارکت داشت.
مقالات پرطرفدار

AI + Data + CRM Trailhead Quests
هدف و مخاطبان میکروسایت خود را در نظر بگیرید. آیا بعد از جلسه مشتری از آن به ،وان غذای آماده استفاده می شود یا به ،وان تنها تعامل برای استراتژی شما عمل می کند؟ این سوالات پیام رس، و برندسازی شما را در مرحله بعدی آگاه می کند. هدف خود را مختصر و ساده نگه دارید. به یاد داشته باشید، میکروسایت ها باید بر ارائه یک منبع اطلاعاتی واحد تمرکز کنند. اگر هدف شما این است که مشتریان قرارداد امضا کنند، از دادن گزینه های دیگر به آنها خودداری کنید. هدف خود را به مقصدی تبدیل کنید که میکروسایت شما به آن منتهی می شود.
یک پیام روشن ایجاد کنید برای بیشترین تاثیر
6 دقیقه مطالعه