نکات طراحی میکروسایت استراتژیک | نیروی فروش

چیزی که میکروسایت ها را بسیار موفق و استراتژیک می کند، سادگی آنهاست. یک میکروسایت معمولاً یک سایت تک صفحه ای و مستقل است که بر روی محتوا برای یک هدف خاص تمرکز می کند، مانند رویداد، راه اندازی محصول یا استراتژی تعامل. برخلاف یک سایت شرکتی کامل، یک میکروسایت مجبور نیست چندین عملکرد را انجام دهد. می‌تو،د به راحتی در Salesforce Experience Cloud، میکروسایت‌ها را با مزایای افزوده امنیت پیشرفته، رابط کاربر پسند، و اتصال داده بدون درز.

طراحی میکروسایت استراتژیک

دنیای پرسرعت و ناهمزمان ما ما را با اطلاعات بمباران می کند و همگام شدن با همه آن می تواند طاقت فرسا باشد. یک میکروسایت می تواند به شما کمک کند تا موارد ضروری را بررسی کنید، بار شناختی را کاهش دهید و تجربیات بهتری ایجاد کنید. این یک پیروزی دیگر برای روابط شما با مشتری است.

مشخص کنید که می خواهید مخاطبانتان بدانند. میکروسایت‌ها تجربیاتی با تأثیرگذاری بالا ارائه می‌کنند، بنابراین داشتن یک ایده واضح از آنچه می‌خواهید کاربرانتان بفهمند و گام‌های بعدی که باید بردارند بسیار مهم است. آیا روی برجسته ، ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد محصول تمرکز می کنید؟ یا می خواهید توضیح دهید که چگونه با مأموریت کلی شرکت همسو می شود؟ با تعیین آنچه می خواهید مخاطبانتان بدانند، می تو،د محتوای میکروسایت خود را طوری تنظیم کنید که پیام مورد نظر را به طور موثر منتقل کند. این وضوح تضمین می کند که کاربران ارزش پیشنهادی محصول شما را درک می کنند.

برندسازی را مختص به هدف نگه دارید

حتما قبل از راه اندازی سایت خود را به یک ابزار تجزیه و تحلیل متصل کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل تعامل مشتری از طریق داده های جمع آوری شده در گزارش ها کمک کند. Google Analytics یکی از ابزارهای آس، است که به جمع آوری اطلاعات بینش کمک می کند. هنگامی که میکروسایت خود را راه اندازی کردید (و جذب مشتری قابل توجهی را به دست آوردید)، ارزیابی و ارزیابی تجزیه و تحلیل سایت بسیار مهم است. از این داده ها می توان برای گزارش دادن به سهامداران مهم و نشان دادن مزایای تعامل میکروسایت شما با مشتریان استفاده کرد. فراموش نکنید که پس از پایان نامزدی، به طور درون‌نگر در میکروسایت خود فکر کنید. فکر می‌کنید بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در تجزیه و تحلیل، چه کارهای متفاوتی می‌توانستید انجام دهید؟ از داده ها برای اطلاع از استراتژی میکروسایت بعدی خود استفاده کنید.

*شییو لیو، طراح تجربه آزمایشی Salesforce، در این پست مشارکت داشت.

مقالات پرطرفدار

شخصیت های جن، ،شتین و جریان

AI + Data + CRM Trailhead Quests

هدف و مخاطبان میکروسایت خود را در نظر بگیرید. آیا بعد از جلسه مشتری از آن به ،وان غذای آماده استفاده می شود یا به ،وان تنها تعامل برای استراتژی شما عمل می کند؟ این سوالات پیام رس، و برندسازی شما را در مرحله بعدی آگاه می کند. هدف خود را مختصر و ساده نگه دارید. به یاد داشته باشید، میکروسایت ها باید بر ارائه یک منبع اطلاعاتی واحد تمرکز کنند. اگر هدف شما این است که مشتریان قرارداد امضا کنند، از دادن گزینه های دیگر به آنها خودداری کنید. هدف خود را به مقصدی تبدیل کنید که میکروسایت شما به آن منتهی می شود.

یک پیام روشن ایجاد کنید برای بیشترین تاثیر

6 دقیقه مطالعه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/6-strategic-design-tips-for-converting-your-pitch-into-a-microsite/

یک عرشه اسلاید عالی می تواند به برنده شدن یک معامله کمک کند. اما چه اتفاقی برای اطلاعات ضروری بعد از زمین می افتد؟ ترجمه آن محتوا به الف میکروسایت ابری Salesforce Experience می تواند بر اساس استراتژی شما باشد و ارتباطات عمیق تری بین تیم و مشتریان شما ایجاد کند. چند نکته طراحی استراتژیک می تواند به شما کمک کند میکروسایت خود را به ،وان یک منبع واحد از حقیقت بهینه کنید و تعامل را افزایش دهید.

3 دقیقه مطالعه

گروهی متشکل از سه توسعه‌دهنده Trailblazer با هودی‌های مشکی Trailblazer خود در کنار پس‌زمینه آبی با جزئیات هنری خطی ایستاده‌اند.

توسعه دهنده Salesforce چیست؟

یک میکروسایت در مورد تمرکز است، بنابراین حفظ مقدار محتوا در یک صفحه ایده آل است. به حداقل رساندن تعداد کلیک‌ها برای کاربر، احتمال ماندن آنها در میکروسایت شما را افزایش می‌دهد، که به ،ه خود احتمال تکمیل فراخوان را برای آنها افزایش می‌دهد. ممکن است همچنان یک نوار ناوبری جه، در بالای سایت داشته باشید، اما به جای پیوند دادن به صفحات دیگر، از یک لنگر برای پیوند دادن به هر ،مت از محتوا استفاده کنید. من پیشنهاد می کنم از فرمولی مانند این استفاده کنید:

  • لوگو با ناوبری
  • بنر قهرمان با بی،ه تاثیر گیرا
  • 4-5 قطعه محتوا
  • فراخو، برای اقدام
  • پاورقی

مراحل بعدی کاربران را تعریف کنید

هنگامی که در نظر می گیرید از چه محتوایی برای میکروسایت خود استفاده کنید، شناسایی کنید که کدام نوع اطلاعات از Pitch Deck شما به طور موثر به محتوای جذاب برای میکروسایت تبدیل می شود. به جای استفاده از تمام اطلاعات موجود در زمین خود، آنچه را که بیشتر مرتبط است انتخاب کنید. برخی از مثال‌ها شامل ارزش‌های تجاری، شاخص‌های کلیدی عملکرد، چشم‌انداز استراتژیک، موارد استفاده، تحلیل بازار، داستان‌های موفقیت مشتری، نمایش‌های نمایشی، شخصیت‌ها و معیارها هستند. مطمئن باش همیشه دسترسی به وب را در نظر بگیرید در حالی که میکروسایت خود را ایجاد می کنید. اطمینان حاصل کنید که به کاربران با طیف وسیعی از توانایی ها پاسخ می دهد و پیامی قوی از فراگیری و ارزش ها را منتقل می کند.

میکروسایت خود را با بیان واضح مراحل بعدی که می خواهید کاربران خود انجام دهند به پایان برس،د. نیازهای مشتری خود را برای تعیین موثرترین تماس برای اقدام (CTA) در نظر بگیرید. یک CTA به خوبی ساخته شده، کاربران را تشویق به برداشتن گام بعدی می کند و آنها را به سمت یک مکالمه یا تعامل دلخواه راهنمایی می کند. CTA های خود را به گونه ای تنظیم کنید که با اقدامات خاصی که می خواهید کاربران انجام دهند و ارزش پیشنهادی که ارائه می کنید، هماهنگ شوند. علاوه بر این، به ارائه چندین CTA به صورت استراتژیک در سراسر میکروسایت برای تطبیق مراحل مختلف سفر مشتری فکر کنید. این رویکرد تضمین می کند که کاربران فرصت های متعددی برای تعامل و اقدام دارند.

نتایج را اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کنید

میکروسایت Experience Cloud خود را با استفاده از الگوی ما ایجاد کنید و اجزای موجود را مطابق با نیازهای شرکت خود سفارشی کنید.


یک محدودیت 6 ،متی تعیین کنید

شاید شما در حال تبلیغ یک رویداد برای مشتری خود هستید یا شاید یک برند جدید راه اندازی کرده باشید. آیا نام تجاری شما مختص هدف شما خواهد بود یا هویت کلی شرکت شما را در بر می گیرد؟ شما می خواهید ظاهر و لحن میکروسایت ساده باشد و برای اه، منطقی باشد. گنجاندن تعداد زیاد برندها، رنگ‌ها یا گرافیک‌ها می‌تواند کاربران را با محتوای منحرف کننده غرق کند و توجه آنها را از هدف نهایی شما منحرف کند.

برای ایجاد یک میکروسایت به کمک نیاز دارید؟

در اینجا چند نکته طراحی استراتژیک برای به حدا،ر رساندن تحویل میکروسایت شما وجود دارد:

هدف استراتژیک میکروسایت را تعریف کنید