6 دقیقه مطالعه
6 دقیقه مطالعه
مقالات فروش را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
ساده ترین راه برای ایجاد انگیزه در ،یداران از طریق ارتقاء غیرمنتظره لذت بخش است. ا،ر فروشندگان از نظر پس انداز فکر می کنند: “قیمت XX دلار است، اما ما 10٪ به شما تخفیف می دهیم.” در عوض، این را امتحان کنید: «قیمت XX دلار است، اما اگر تصمیم به ،ید در Q4 دارید، میتوانم ادغامها/ویژگیها/پشتیب،های اضافی را بدون هزینه اضافی اضافه کنم، که ارزش اضافی XX دلار خواهد بود.» ارتقا همیشه برای ،یداران فریبنده است.
همانطور که این کارشناسان فروش فاش می کنند، شما هنوز زمان دارید تا سال را با صدای بلند ببندید. بذر موفقیت را امروز بکارید تا بتو،د آن خط لوله را برای فردا تقویت کنید.
رهبران باید هر روز صبح روی یک چیز تمرکز کنند – حتی برای 15 دقیقه. امروز روی نوشتن ایمیل های بهتر تمرکز کنید. فردا در حین دمو سوالات بهتری بپرسید. روز بعد، محتوای جذاب تری در لینکدین بنویسید.
پست مرتبط: چگونه خط لوله فروش خود را به جریان بیندازید و رشد کنید
در گزارش وضعیت فروش ما بیاموزید که چگونه تیمهای فروش برتر از اتوماسیون، هوشمندی و تاکتیکهای صرفهجویی در زمان استفاده میکنند.
و اگر هنوز نمی د،د روزانه به چند تماس یا ایمیل نیاز دارید تا به سهمیه خود برسید؟ از آنجا شروع کنید و متوجه شوید. مالک شماره های خود باشید!
با مشوق های متعدد، جدید و نمایندگان باتجربه برای کارشان به رسمیت شناخته می شوند.
اگر میخواهید سال مالی را قوی ببندید، اه، خود و کارهایی که برای رسیدن به آن باید انجام دهید را بد،د – و سپس کارهای بیشتری انجام دهید.
من طرفدار بزرگ اتوماسیون هستم. اگر بتوان آن را خودکار کرد، در بیشتر موارد باید این کار را انجام دهد – و یکی از تاثیرگذارترین کاربردهای اتوماسیون، مدیریت سرنخ است. چرا معاون فروش/بازاریابی یا عملیات فروش، که به او حقوق شش رقمی سنگینی پرداخت می کنید، باید به صورت دستی واجد شرایط باشد و سرنخ ها را مسیریابی کند؟ چرا روزها یا هفتهها را با سرنخها برای رزرو جلسه تلف میکنیم؟ هیچ ، زم، برای تعقیب سرنخهایی که میخواهند جلسهای داشته باشند، در حالی که میتوانستند به طور خودکار آن را رزرو کنند، وقت ندارد.
پست مرتبط: 9 KPI فروش که هر تیم فروش باید ردیابی کند
هدف شما هر چه باشد، بیش از آن را در خط لوله خود داشته باشید. بد،د که برای رسیدن به آن شماره خط لوله باید چند دمو بدهید. سپس، ادامه دهید: تعداد ایمیل ها و تماس های تلفنی را که برای رزرو آن تعداد دمو نیاز دارید ارسال یا برقرار کنید. اگر برای رسیدن به سهمیه خود به طور متوسط نیاز به X تعداد تماس دارید و برای رسیدن به سهمیه خود نیاز به X + 5 یا Y +10 دارید؟
از طریق یک پلتفرم واحد که هوش مصنوعی و اتوماسیون را فراهم میکند، به پیشبینی، مدیریت خط لوله، و لحظات قابل مربیگری در زمان واقعی دسترسی پیدا کنید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/close-fiscal-year/
مدیران حساب، نمایندگان توسعه ،ب و کار و نمایندگان توسعه فروش نیز باید مسئولیت بیشتری را برای موفقیت خود بر عهده بگیرند. اگر آموزش داخلی وجود ندارد، در خارج سرمایه گذاری کنید. شما بهتر از بسیاری از مردم دستمزد دریافت می کنید، بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد که 5 درصد از درآمد خود را صرف رشد آینده خود نکنید.
هر روز خود را به تفکر در مورد پیشرفت خود اختصاص دهید. تا پایان سال، از آنچه به دست آورده اید شگفت زده خواهید شد.
در Q4 به قیمت Q1 معاملات را مجبور نکنید. بدترین کاری که فروش می تواند انجام دهد این است که سعی کند فوریت مصنوعی برای ،یداران ایجاد کند، آنها را مجبور به ورود به ج، زم، شما کند و در برخی موارد، معامله را به طور کامل از بین ببرد. توجه داشته باشید که مشکلات ،یدار همیشه با پایان سه ماهه منطبق نیست و بهتر است به دلیل تاکتیکهای فشار بالا، در سه ماهه اول با دادن فضایی به ،یدار، معامله انجام دهید تا اینکه اصلاً معامله نکنید.
به جای ارائه یک انگیزه بزرگ برای نماینده ای که بیشترین معاملات را بسته است (یا هر هدفی را که تعیین می کنید)، سعی کنید انگیزه های متعدد و کوچکتری ارائه دهید که فرصت های بیشتری را برای همه فراهم می کند تا شرکت کنند. به ،وان مثال، می تو،د به تکرارها برای موارد زیر پاداش دهید:
این زمان بسیار خوبی برای ارزیابی پشته فناوری خود و مشاهده اینکه کدام ابزارها واقعاً در سراسر صفحه استفاده می شوند و چگونه است. برخی از ابزارها به طور بالقوه می توانند ادغام شوند، بنابراین ارزش دارد که با نمایندگان فروش خود چت کنید تا ببینید کدامیک در روز به روز مهم هستند.
با این 5 نوآوری زمستان 23، برای ،ب و کار خود صرفه جویی کنید
این زمان بسیار خوبی برای بررسی مجدد CRM خود و ارائه گزارش در مورد فرصت های بسته یا از دست رفته است – به ویژه مواردی که بسته شده بودند زیرا “زمان من،ی برای ،ید نبود”. همچنین، به ابزارهای امتیازدهی برای کمک به شناسایی شرکتهایی که در حالت ،ید فعال هستند، توجه زیادی داشته باشید و سپس در مورد مشاغل مشابه تحقیق کنید.
اکنون زمان شروع راه اندازی برای سه ماهه اول و 2023 است. برای جلسات در ژانویه تماس بگیرید و پیام ارسال کنید. بد،د که برخی از ،یداران در ماه آ، سال از بین میروند یا کمتر میروند، اما نه همه آنها. یک مسابقه روزانه یا هفتگی با خود داشته باشید تا هم با ،یداران و هم با ارجاع دهندگان استراتژیک ارتباط برقرار کنید.
این تکنیک به این دلیل کار می کند که امکان تمرکز شدید را فراهم می کند. همیشه بیش از یک چیز وجود خواهد داشت، اما اکنون می د،د روی چه چیزی تمرکز کنید.
2 دقیقه مطالعه
،ج ، هوشمندانه روی فناوری در شرایط رکود کلیدی است – در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است
تصور کنید که به دروازه پرواز خود رسیده اید و یاد می گیرید که به طور تصادفی برای ارتقای صندلی از ک، اقتصادی به ک، تجاری انتخاب شده اید. این ارزش 400 دلار است! شما می خواهید زم، که ،یداران خود تصمیم می گیرند چنین هیج، را به ،یداران خود بدهید.
پایان سال است و می د،د که این به چه م،است: زمان بسته شدن است. اما اگر هنوز سهمیه خود را نرسیده اید، دیر نیست. مطمئناً، چالشهایی وجود دارد – فرسودگی شغلی احتمالی، عدم اطمینان اقتصادی، و نیاز به انجام کارهای بیشتر با کمتر – اما همچنان میتو،د در صدر قرار بگیرید.
و فقط به یاد داشته باشید: شما شماره شما نیستید. مدور میگوید: «قابل کنترلها را کنترل کنید – پیروزیها را جشن بگیرید، از باختها درس بگیرید و به پیش بروید». “اگر سالی را که انتظارش را داشتید نداشتید، اجازه ندهید که در سال آینده خونریزی کند.”
در مواقع عدم اطمینان اقتصادی، کارکنان اغلب باید فراتر از آنچه معمولاً از آنها خواسته می شود، عمل کنند. علاوه بر این، بسیاری از آنها با کاهش پشته فناوری، کوچک شدن تیم ها و ساعات طول، تر مواجه هستند. مطمئن باشید که از فداکاری هایی که انجام می دهند و ت، که انجام می دهند قدرد، می کنید – از آنها حمایت کنید تا به خط پایان برسند. و مطمئن شوید که به مردم اجازه دهید در طول تعطیلات استراحت کنند تا استراحت کنند و دوباره شارژ شوند.
برای هر معامله ای که در راه است یک سوال بپرسید: چه چیزی مانع از بسته شدن این معامله در فردا می شود؟
از یک ماه با مربی بیشتر از یک سال در Google یاد خواهید گرفت. تمرکز شما باید بر نحوه خدمات رس، به مشتری و کمک به آنها برای رسیدن به نتایج باشد، نه بر دریافت کمیسیون خود.
ما از خدمه تأثیرگذار خود در مورد اینکه چگونه سازمانهای فروش میتوانند جمعآوری کنند و سال مالی را با سرعت بالا ببندند، راهنمایی خواستیم. آنچه آنها گفته اند را در زیر به اشتراک می گذاریم.