ما می د،م که شمارش هر لحظه چالش برانگیزتر از همیشه است، زیرا بادهای مع، اقتصادی باعث کاهش حاشیه ها و بودجه می شود. و با تغییرات جدید حریم خصوصی داده ها و آینده بدون کوکی که به سرعت نزدیک می شود، هدف ما این است که به شما کمک کنیم استراتژی داده خود را از هم اکنون دوباره تصور کنید تا لحظات جادویی را که مشتریان شما آرزوی آن را در زمان واقعی دارند ارائه دهید و در عین حال عملکرد و هزینه را بهینه کنید تا به طور موثر رشد را افزایش دهید.
نکته کلیدی بازاریابی: لحظاتی را ارائه دهید که مهم هستند
لیدیان و تیمش به مشتریان Salesforce قدرت میدهند تا تجربیات مشتری عالی را ارائه دهند، و باعث وفاداری پایدار و رشد ،بوکار شوند. لیدیان با نزدیک به دو دهه تجربه، تیمهایی را رهبری کرده و محصولات مرتبط با یادگیری ماشین، مقیاسپذیری سازم، و بهرهوری مصرفکننده را به بازار آورده است. او همچنین یک خواننده مشتاق و یک یادگیرنده مادام العمر در زمینه فناوری، اقتصاد، رهبری و سیاست گذاری است.
بیشتر توسط Lidiane
در اینجا موارد جدید در لحظات شخصی سازی شده در زمان واقعی و چرایی اهمیت آن آورده شده است.
- پلت فرم داده های مشتری که توسط Genie طراحی شده است
دادههای بیدرنگ را از طریق Salesforce و دادههای خارجی متصل کنید MuleSoft، اتصال دهنده های بومیو Salesforce AppExchange برای ایجاد یک نمایه مشتری کاملا یکپارچه ساخت بخشهای دقیق به مجموعه کاملی از اطلاعات برای کار ، نیاز دارد، مانند دادههای پشتیبان (آیا شخص صاحب خانه است؟)، دادههای تجاری و فروش (آیا چیزی ،یدهاند؟)، دادههای خدمات (آیا مشکلات محصول را تجربه کردهاند؟) و البته داده های بازاریابی (آیا اخیراً با برند درگیر شده اند؟). Genie همه این داده ها را در زمان واقعی برای بخش بندی و فعال سازی در پلتفرم داده های مشتری گرد هم می آورد. - مشتری بستر داده با ادغام Snowflake
دادههای مشتری میتواند در مکانهای مختلفی در یک سازمان وجود داشته باشد. اکنون ما دسترسی مستقیم به داده های مشتری ذخیره شده در Snowflake را ساده می کنیم و بالع،. این به ارائه نمای 360 مشتری در زمان واقعی در دو پلتفرم بدون جابجایی یا تکرار داده ها با استفاده از اشتراک گذاری داده بدون کپی برای کاهش پیچیدگی و هزینه کمک می کند. - پلت فرم داده های مشتری و تبلیغات شخص اول
راه های جدیدی برای تعامل در تبلیغات متا و آمازون کشف کنید. پس از اعلام شراکت استراتژیک خود با Google در Connections، از ادغامهای ایمن برای حفظ حریم خصوصی جدید برای فعالسازی آگهی و اطلاعات آماری انبوه استفاده میکنیم که بازاریابی شخصیشده و کارآمدتری ارائه میدهد. به علاوه، ما 18 شریک جدید را در AppExchange معرفی کردیم، از جمله TheTrade Desk، LiveRamp، و نوستار، برای کمک به شما در ایجاد پایه داده شخص اول خود در آینده بدون کوکی. - پلت فرم داده های مشتری و شخصی سازی ادغام در زمان واقعی
از طیف بسیار گستردهتری از دادههای شخص اول در Marketing Cloud Personalization استفاده کنید تا پیامهای مرتبط و به موقع را ارائه دهید که برای آموزش مشتریان، ایجاد توجه و افزایش تبدیلها کلیدی است. - آماده سازی خودکار داده پلت فرم اطلاعات مشتری
به طور خودکار داده های مشتری ورودی را در قالبی سازگار استاندارد کنید یا آن را با سایر منابع داده هماهنگ کنید تا داده های خود را برای اقدام آماده کنید. این باعث صرفه جویی در ساعت های بی شماری از آماده سازی دستی داده ها می شود. - پلتفرم داده های مشتری برای هر برند و تیمی در ،ب و کار شما
متمرکز ، تمام داده های خود در یک مکان نباید پیچیده یا شلوغ به نظر برسد. با Data Spaces، مدیران میتوانند دادههای خود را در فضاهای امن سازماندهی کنند تا تیمها یا مارکهای مختلف در یک سازمان بتوانند از همان نمونه پلتفرم دادههای مشتری استفاده کنند – اما فقط به دادهها، بخشها، نمودارهای مشتری و بینشهایی که برای انجام کارهای خود نیاز دارند دسترسی داشته باشند. کار ،
2. تعامل در هر کانال را خودکار کنید
هنوز هم مثل دیروز است که همه دور هم جمع شدیم تا جادوی Dreamforce 22 را تجربه کنیم. ما تعداد زیادی Trailblazer را شخصاً دیدیم و تمام جلسات ارزشمند (که هنوز هم در صورت تقاضا در دسترس هستند!) را تجربه کردیم.
وبلاگ The Trailblazer
در اینجا چیزهای جدیدی در هوش و چرایی اهمیت آن آورده شده است.
- صادرات پایگاه های اطلاعاتی
ادغام داده های پیچیده بازاریابی و تبلیغات را با Marketing Cloud Intelligence به صورت خودکار انجام دهید و آن را به انبار داده و ابزارهای مصرف داده خود مانند Snowflake (برای ذخیره داده ها) صادر کنید. تابلو (برای تجسم). تجزیه و تحلیل خود را با بینش های بازاریابی، تجزیه و تحلیل سفر مشتری، و مدل سازی ،یبی رسانه ای پیشرفته تقویت کنید تا تنظیمات هوشمندانه ای در مورد محل ،ج ، و کاهش دو برابری در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. - هوش مصنوعی شما در پلتفرم داده های مشتری
برای بازاریابان، علم داده میتواند فرصتهای جدیدی را برای پیشبینی گرایشها، کاهش ریزش و افزایش ارزش طول عمر مشتری باز کند. به همین دلیل است که اطمینان میدهیم سازمانها میتوانند مدلهایی را از SageMaker، پلتفرم یادگیری ماشین ابری آمازون، مستقیماً با ،شتین، فناوری هوش مصنوعی ما، آموزش و استقرار دهند. ارزش مدل های علم داده خود را در استراتژی بازاریابی شخصی خود باز کنید.
5 دقیقه مطالعه

لیدیان جونز
EVP & GM، Salesforce Di،al Experiences
3 دقیقه مطالعه

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما
Salesforce Genie داده ها را نه تنها در بازاریابی، بلکه در سفر مشتری به سمت فروش، تجارت و خدمات به تجربیات بسیار شخصی سازی شده تبدیل می کند.
ما از دیدن لحظاتی که با این ابزارها در دسترس شماست، هیجان زده هستیم. در ادامه با ما همراه باشید. در ضمن، با خیال راحت با هر سوالی تماس بگیرید.
در اینجا موارد جدید در اتوماسیون و چرایی اهمیت آن آمده است.
- ار،تراسیون سفر در زمان واقعی
فوراً به فعالیت های کاربر برای افزایش تبدیل و کارایی هزینه پاسخ دهید. به ،وان مثال، هنگامی که به یک سطح وفاداری جدید رسید، یک ایمیل بعدی ارسال کنید یا هنگامی که مهمان جدیدی از هتل وارد میشود، یک سفر شخصیسازی شده با موبایل و تبلیغات را آغاز کنید. چگونه انجام میشود؟ با خودکارسازی تعامل بیدرنگ مشتری در سراسر کانالها با پلت فرم داده های مشتری و تعامل ابری بازاریابی. سفرهای مرتبط را با دادههای بیدرنگ و ویژگیهای شخصیسازی گسترده، مانند موقعیت مک،، وضعیت وفاداری، علایق، و ،یدهای قبلی راهاندازی کنید. - واتس اپ اولین پیام تجاری
به ادغام قدرتمندی که پلتفرم پیام رس، شماره 1 با CRM شماره 1 جهان ملاقات می کند، ضربه بزنید. دسترسی جه، پلت فرم پیام رسان واتس اپ را با مقیاس و سهولت Salesforce ،یب کنید. به سمت تعامل مکالمه ای بروید که تعاملات بازاریابی، تجارت و خدمات را در یک رشته واحد ،یب می کند. و میتو،د از دادههای پلتفرم دادههای مشتری برای شخصیسازی آن لحظات در هر مرحله استفاده کنید. - بهبودهای API تعامل حساب و اقدامات خارجی
تیم های بازاریابی و فروش B2B را برای همکاری با یکدیگر برای توسعه خط لوله، افزایش کارایی و کاهش هزینه ها توانمند کنید. API جدید، انعطافپذیرتر و مقیاسپذیر ما ادغامهای جدیدی را با پلت فرم داده های مشتری و ابزارهای ت،یم بندی خارجی این به شما کمک میکند تا بخشهایی را با پلتفرم دادههای مشتری ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، از مجموعهای غنیتر از ویژگیهای حساب برای شخصیسازی استفاده کنید، و تعامل را در کانالها با Salesforce و پلتفرمهای شخص ثالث فعال کنید. به ،وان مثال، بخشی از کاربران خدمات فردی ممتاز را با Account Engagement برای کمپین فروش بالای سازم، به اشتراک بگذارید.
پلتفرم داده های مشتری ابری بازاریابی
3. عملکرد بازاریابی را با بینش های هوشمندانه تر بهینه کنید
با میلیاردها نقطه داده هماهنگ در هر میلیث،ه، پلتفرم دادههای مشتری Cloud بازاریابی که توسط Genie طراحی شده است به برندها و شرکتها کمک میکند لحظات شخصیسازی شده را در زمان واقعی ایجاد کنند. این منجر به مشتریان وفادارتر و بازاریابان مولدتر می شود.
بیایید نگاهی به سه راهی بیندازیم که این نوآوریها به شما کمک میکنند هر لحظه شخصیسازی، اتوماسیون و هوشمندی بیشتری را در بازاریابی خود ایجاد کنید.
1. لحظات بازاریابی را در زمان واقعی شخصی کنید
آینده بدون کوکی بودجه های فشرده تر بازاریابان، به لطف پلتفرم داده های مشتری و ابر بازاریابی، این را دریافت کردیم. ببینید چگونه تعامل بیدرنگ هر لحظه را مهم میکند، بنابراین میتو،د روابط قابل اعتمادی را در مقیاس ایجاد کنید.
بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاههای معتبر همتایان، و داستانهای الهامبخش Trailblazer را کاوش کنید.