لیدیان و تیمش به مشتریان Salesforce قدرت می دهند تا تجربیات مشتری عالی را ارائه دهند، و باعث وفاداری پایدار و رشد ،ب وکار شوند. لیدیان با نزدیک به دو دهه تجربه، تیم هایی را رهبری کرده و محصولات مرتبط با یادگیری ماشین، مقیاس پذیری سازم، و بهره وری مصرف کننده را به بازار آورده است. او همچنین یک خواننده مشتاق و یک یادگیرنده مادام العمر در زمینه فناوری، اقتصاد، رهبری و سیاست گذاری است.
بیشتر توسط Lidiane
مقالات پرطرفدار
چگونه Salesforce برنامه های یادگیری فراگیر را برای آموزش جهان ایجاد می کند
ما می د،م که شمارش هر لحظه چالش برانگیزتر از همیشه است، زیرا بادهای مع، اقتصادی باعث کاهش حاشیه ها و بودجه می شود. و با تغییرات جدید حریم خصوصی داده ها و آینده بدون کوکی که به سرعت نزدیک می شود، هدف ما این است که به شما کمک کنیم استراتژی داده خود را از هم اکنون دوباره تصور کنید تا لحظات جادویی را که مشتریان شما آرزوی آن را در زمان واقعی دارند ارائه دهید و در عین حال عملکرد و هزینه را بهینه کنید تا به طور موثر رشد را افزایش دهید.
نکته کلیدی بازاریابی: لحظاتی را ارائه دهید که مهم هستند
در اینجا موارد جدید در اتوماسیون و چرایی اهمیت آن آمده است.
ار،تراسیون سفر در زمان واقعی فوراً به فعالیت های کاربر برای افزایش تبدیل و کارایی هزینه پاسخ دهید. به ،وان مثال، هنگامی که به یک سطح وفاداری جدید رسید، یک ایمیل بعدی ارسال کنید یا هنگامی که مهمان جدیدی از هتل وارد می شود، یک سفر شخصی سازی شده با موبایل و تبلیغات را آغاز کنید. چگونه انجام می شود؟ با خودکارسازی تعامل بی درنگ مشتری در سراسر کانال ها با پلت فرم داده های مشتری و تعامل ابری بازاریابی. سفرهای مرتبط را با داده های بی درنگ و ویژگی های شخصی سازی گسترده، مانند موقعیت مک،، وضعیت وفاداری، علایق، و ،یدهای قبلی راه اندازی کنید.
واتس اپ اولین پیام تجاری به ادغام قدرتمندی که پلتفرم پیام رس، شماره 1 با CRM شماره 1 جهان ملاقات می کند، ضربه بزنید. دسترسی جه، پلت فرم پیام رسان واتس اپ را با مقیاس و سهولت Salesforce ،یب کنید. به سمت تعامل مکالمه ای بروید که تعاملات بازاریابی، تجارت و خدمات را در یک رشته واحد ،یب می کند. و می تو،د از داده های پلتفرم داده های مشتری برای شخصی سازی آن لحظات در هر مرحله استفاده کنید.
بهبودهای API تعامل حساب و اقدامات خارجی تیم های بازاریابی و فروش B2B را برای همکاری با یکدیگر برای توسعه خط لوله، افزایش کارایی و کاهش هزینه ها توانمند کنید. API جدید، انعطاف پذیرتر و مقیاس پذیر ما ادغام های جدیدی را با پلت فرم داده های مشتری و ابزارهای ت،یم بندی خارجی این به شما کمک می کند تا بخش هایی را با پلتفرم داده های مشتری ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، از مجموعه ای غنی تر از ویژگی های حساب برای شخصی سازی استفاده کنید، و تعامل را در کانال ها با Salesforce و پلتفرم های شخص ثالث فعال کنید. به ،وان مثال، بخشی از کاربران خدمات فردی ممتاز را با Account Engagement برای کمپین فروش بالای سازم، به اشتراک بگذارید.
پلتفرم داده های مشتری ابری بازاریابی
3. عملکرد بازاریابی را با بینش های هوشمندانه تر بهینه کنید
ما همچنین Salesforce Genie را در آن هفته راه اندازی کردیم. در اینجا، ما عمیق تر متوجه می شویم که آ،ین (و بزرگترین) نوآوری های محصول ما برای انجمن Trailblazer ما چه م،ایی دارد.
این نوآوری ها به شما کمک می کند با تعامل خودکار در ایمیل، وب، تلفن همراه و موارد دیگر در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.
وبلاگ The Trailblazer
3 دقیقه مطالعه
چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم - اضطراب خود و تیم شما
5 دقیقه مطالعه
لیدیان جونزEVP & GM، Salesforce Di،al Experiences
Salesforce Genie داده ها را نه تنها در بازاریابی، بلکه در سفر مشتری به سمت فروش، تجارت و خدمات به تجربیات بسیار شخصی سازی شده تبدیل می کند.
بیایید نگاهی به سه راهی بیندازیم که این نوآوری ها به شما کمک می کنند هر لحظه شخصی سازی، اتوماسیون و هوشمندی بیشتری را در بازاریابی خود ایجاد کنید.
1. لحظات بازاریابی را در زمان واقعی شخصی کنید
آینده بدون کوکی بودجه های فشرده تر بازاریابان، به لطف پلتفرم داده های مشتری و ابر بازاریابی، این را دریافت کردیم. ببینید چگونه تعامل بی درنگ هر لحظه را مهم می کند، بنابراین می تو،د روابط قابل اعتمادی را در مقیاس ایجاد کنید.