نقشه برداری موفقیت برای شغل عملیات فروش شما

در پایان روز، شما بزرگترین قهرمان خود هستید. ارزش خود را بد،د و مرتباً آن را با ،، که می توانند به شما در ارتقاء سطح بالاتر کمک کنند، در میان بگذارید. از نمایش بردهای خود خجالتی نباشید و آماده ارائه نقاط داده/اثبات برای تأکید بر تأثیر خود باشید. هرچه بیشتر تصمیم گیرندگان در مورد کارهایی که شما می تو،د انجام دهید – و کارهایی که قبلاً انجام داده اید – بدانند، هنگام باز شدن فرصت ها، حمایت از شما برای آنها آسان تر خواهد بود.

یک مسیر موفقیت را برای حرفه عملیات فروش خود ترسیم کنید

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.


مهارت‌ها را برای نقش ایده‌آل خود بسازید – نه فقط نقشی که در آن هستید

همچنین، هر از گاهی به تیم خود سایه بزنید. نه برای بررسی/ارائه بازخورد، بلکه برای درک اینکه یک روز از زندگی تیم شما چگونه است. دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند شکاف‌ها یا موانع فرآیندی را پیدا کنید که می‌توان آنها را برطرف کرد یا فرصت‌هایی را برای کارآمدتر ، فروش شناسایی کرد.

از خودت دفاع کن

با این حال، آن سفر همیشه آسان نبود. این امر مست،م تلاش شخصی و خودشناسی زیادی بود – در کنار یادگیری مداوم.

شوانگ را دنبال کنید در انجمن Trailblazer

در صدر آ،ین عملیات فروش باشید

همانطور که به سمت نقش های رهبری حرکت می کنید، زم، را برای آشنایی با وظایف روزانه تیم خود اختصاص دهید. هنگامی که از فراز و نشیب های کار روزانه به طور مستقیم آگاه باشید، می تو،د به سرعت تشخیص دهید که چه چیزی کار نمی کند و آن را برطرف کنید. همچنین، مسئولیت پذیری را ارائه می دهد. هیچ ، در تیم شما نمی تواند بلوف بزند و بگوید: “خب، این دو هفته طول می کشد.” تو بهتر می د،.

اگر شغل عملیات فروش رویای شماست، توصیه می کنم مسیر مشابهی را دنبال کنید.

در طول شکار شغلی شما – در هر مرحله ای از حرفه فروش شما-به دنبال شرکت‌هایی باشید که تیم‌ها و بخش‌های جدیدی را برای رفع نیازهای تجاری ایجاد کرده‌اند. در مورد این رشد در طول فرآیند مصاحبه خود بپرسید تا بتو،د درک کنید که آنها چقدر برای نوآوری باز هستند: چگونه این اتفاق افتاد و از چه ،ی برای هدایت فرآیند استفاده ،د؟ دستورالعمل ها چه بود؟ دانستن این اطلاعات به شما چیزهای زیادی در مورد تمایل شرکت به نوآوری و میزان اعتماد آنها به استعداد خود برای پیشروی می گوید.

زوایای کار تیم خود را درک کنید

در اینجا برخی از درس‌هایی که در این مسیر آموختم و بهترین روش‌ها برای ایجاد یک حرفه فروش وجود دارد که می‌تو،د به آنها افتخار کنید.

به جنبش Salesblazer بپیوندید

از آن زمان، من به یک ابرکاربر Salesforce تبدیل شده‌ام که نه تنها فرآیندهای فروش شرکت‌ها را بهبود می‌بخشم، بلکه یک برند شخصی نیز ایجاد می‌کنم. من عاشق کمک به تیم‌ها برای درک داده‌ها با فناوری (با استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون) به روشی هستم که کار دستی هرگز نمی‌تواند انجام دهد.

مهمتر از همه، شاید این به شما امکان می دهد زبان اعضای تیم خود را بیاموزید و ارتباط را آسان تر و مدیریت را مؤثرتر می کند.

حرفه فروش من تقریباً دو دهه پیش شروع شد، زم، که در پروازی به بوستون از سنگاپور برای کار در دفتر مرکزی شرکتم در ایالات متحده از فرصت استفاده کردم. نمی دانستم که پرواز آغاز سفری است که در آن اشتیاق خود را برای نظم بخشیدن به هرج و مرج از طریق فناوری توسعه خواهم داد.

نکته دیگری که هنگام درخواست شغل باید در نظر بگیرید پتانسیل رشد است. قبل از اینکه اولین نقش معاون خود را بر عهده بگیرم، فقط تجربه کار بر روی تیم های عملیات فروش موجود را داشتم. وقتی موقعیت VP باز شد، من روی آن پریدم زیرا نیاز به ساختن داشت و مدیریت یک تیم این به من کمک کرد که این شرکت عرض جغرافیایی زیادی به من داد. من می‌توانم هر چیزی را که فکر می‌کردم به تیم فروش کمک می‌کند بسازم تا به اه، برسد و کارآمد بفروشد.

خنده دار است که به اولین باری که استفاده از Salesforce را به ،وان یک حرفه ای در مراحل اولیه فروش شروع کردم، فکر کنم. تنها چیزی که به آن اهمیت می‌داد یافتن راه‌حلی بود که مرا از ک،ورهای سه حلقه‌ای نامرتب بیرون آورد و نوعی نظم ایجاد کرد.

هیچ ، به دنیا نیامده است که بداند چگونه سهمیه بندی کند یا در مورد عملیات فروش، یک برنامه فعال سازی را از پایه بسازد. به همین دلیل است که در هر مرحله از حرفه خود، باید مهارت هایی را کامل کنید که به پیشرفت شما کمک کند.

وقتی می د،د به چه مهارت هایی نیاز دارید (و کدام مهارت ها را ندارید)، وقت آن است که یادگیری را شروع کنید. سالهاست که دارم به Trailhead خم شد، پلتفرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce، برای کمک به من برای ارتقاء سطح. من همچنین پیشنهاد می کنم به گروه های اجتماعی مانند ضربه بزنید فروشندگان جایی که می تو،د سؤال بپرسید، توصیه های منابع را دریافت کنید و شبکه خود را بسازید. متخصصان فروش در اینجا بسیار فعال هستند و بیشتر از آن مایلند به شما مشاوره دهند.

برای شروع، توصیه می کنم زم، را صرف کنید تا بفهمید شغل “ایده آل” شما چگونه به نظر می رسد. آیا می خواهید یک تیم را رهبری کنید؟ یا ترجیح می‌دهید روی عملیات روزمره تمرکز کنید – حفظ فناوری، ساخت برنامه‌های آموزشی و تنظیم دقیق فرآیندها؟ هنگامی که یک شغل هدف را در ذهن دارید، می تو،د مهارت های مورد نیاز برای این موقعیت را به صورت آنلاین جستجو کنید.

در روزهای اولیه کارم، بسیاری از ساعات تعطیل آ، هفته‌ام را صرف یادگیری کردم نحوه استفاده از Sales Cloud– اما شما نباید مجبور باشید. وقتی شروع به جستجوی شغل جدید می‌کنید، به دنبال شرکت‌هایی بگردید که سیاست‌های توسعه مشخصی دارند، مانند: «همه کارمندان می‌توانند چهار ساعت در هفته را به رشد حرفه‌ای اختصاص دهند». اگر این مورد در شرح شغل گنجانده نشده است، حتماً در طول مصاحبه در مورد آن سؤال کنید. اگر شرکت فعلی شما چنین سیاستی ندارد و علاقه ای به ادامه کار ندارید، توصیه می کنم این گفتگو را با بخش منابع انس، خود شروع کنید.

به دنبال فرصت هایی برای پیشرفت در داخل باشید

اگر به دنبال مدارک معتبر هستید، به دریافت گواهی فروش فکر کنید. موارد من، نه تنها به شما کمک می‌کنند تا مجموعه‌های مهارتی حیاتی برای کار خود را تقویت کنید – مانند نحوه استفاده از آ،ین CRM – بلکه شما را برای شرکت‌هایی که می‌خواهید در آینده در آنها کار کنید جذاب‌تر می‌کنند.

من از موفقیتم سپاسگزارم، اما این تصادفی نبود. من از یک مهندس راه‌حل به اجرای عملیات درآمدی با گرایش به فرصت‌های جدید، حمایت از رشد خودم و یادگیری پیوسته تبدیل شدم.

گزارش Trends in Sales Operas ما را بررسی کنید تا بد،د چرا کاهش پشته فناوری فروش شما یک اولویت بزرگ است و چگونه رهبران فروش از اتوماسیون برای کاهش هزینه ها استفاده می کنند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-op-trailblazer-shuang-stoppe/توصیه من این است که همان آموزشی را که از تیم خود می خواهید انجام دهید. این بخشی از دلیلی است که من خودم را گرفتم گواهی مدیر فروش، حتی اگر احساس می کردم قبلاً چیزهای زیادی در مورد این پلت فرم می دانستم.