
بروزرسانی: 20 تیر 1404
نرم افزار مدیریت روابط شریک: | نیروی فروش
نرم افزار مدیریت روابط شریک (PRM) مجموعه ای از ابزارهای دیجیتالی است که برای کمک به شرکت ها در مدیریت و خودکارسازی جنبه های روابط خود با شرکای تجاری طراحی شده است. رشد برنامه های شریک را آسان تر می کند، به ویژه با فروشندگان. نرم افزار PRM در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کار می کند تا یک پورتال بین یک شرکت و شرکای خارجی آن ایجاد کند.
جدای از قابلیت های میز سهام مانند مسیریابی سرنخ و ردیابی معامله، در اینجا برخی از ویژگی های نرم افزار PRM وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:
- سازنده تجربه: تجربه شریک را بر اساس نیازهای هر کاربر با ال،ای ساخت آسان و ابزارهای کشیدن و رها ، شخصی سازی کنید. شرکای خود را با محتوای به روز و مرتبط، از فعال سازی گرفته تا اطلاعات بینش معامله مبتنی بر هوش مصنوعی، درگیر نگه دارید. به شرکا کمک کنید تا با کارت های امتیازی شخصی شده شرکا در مسیر دستیابی به درآمد باقی بمانند - همه اینها در عین حال که در برند باقی می مانند.
- پذیرش و رشد شریک: جلب توجه کنید، تعامل مداوم را حفظ کنید و انگیزه موفقیت بلندمدت را ایجاد کنید. شرکا را در لحظه ای که وارد پورتال می شوند با راهنماهای قابل کلیک راهنمایی کنید. با گره زدن تولید درآمد به نقاط عطف دست یافتنی و برنامه های مبتنی بر نتایج، شرکا را هدایت کنید تا رشد درآمد را به ارمغان بیاورند. منابع، اه، و دارایی های لازم را با برنامه هایی با قابلیت هدایت آسان که شرکای خود را افزایش می دهند، توسعه می دهند و رشد می دهند، ارائه دهید.
در حالی که هر دو نرم افزار CRM و PRM برای مدیریت روابط ضروری هستند، هر پلتفرم برای پاسخگویی به نیازهای خاص مخاطبان خود طراحی شده است. نرم افزار CRM توسط کارمندان داخلی یک ،ب و کار استفاده می شود. در مقابل، نرم افزار PRM توسط شرکای خارجی استفاده می شود. این متخصص در جذب مشتری، تعاملات، فروش و حفظ مشتری است. نرم افزار PRM شرکا را هدف قرار می دهد و بر توانمندسازی، مدیریت، همکاری و عملکرد تمرکز می کند.
CRM
نرم افزار PRM برای مشارکت موثرتر
و در اینجا نحوه مشارکت بهره وری با داده ها، اتوماسیون و هوش مصنوعی آمده است:
- مدیریت کانال با هوش مصنوعی: اطمینان حاصل کنید که شرکا با ایمیل ها و اعلان های تولید شده توسط هوش مصنوعی به روش درست می فروشند.
- بهره وری شریک هدایت شده با هوش مصنوعی: تعیین دقیق معاملات با امتیازهای جاسازی شده در تجربه PRM را برای شرکا آسان کنید.
- اتوماسیون فروش و بازاریابی شریک: با کمک شرکا تقاضا را افزایش دهید. پروژه های بازاریابی شریک را با سفرهای بازاریابی از پیش ساخته شده و تأیید شده و دارایی های بازاریابی مش، که می توانند به تنهایی از آنها بهره ببرند، سریعاً آغاز کنید. برای درخواست های صندوق توسعه بازاریابی، راه اندازی کمپین، پیشنهادات معامله و نیازهای تخفیف، گردش های کاری تأیید را اجرا کنید. راه حل های شریک بازاریابی اضافی و پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) اطلاعات را برای قدرت اتوماسیون اضافی به کار ببرید.
بسیاری از شرکت ها - به ویژه شرکت های کوچکتر - سعی می کنند روابط شریک خود را بدون هیچ گونه نرم افزاری مدیریت کنند. با این حال، مدیریت روابط با شرکای خارجی خطر تکرار تلاش ها را ایجاد می کند. بدون نرم افزار PRM، اغلب یک اختلال در ارتباطات وجود دارد. ممکن است چندین فروشنده به دنبال همان سرنخ ها باشند، یا ممکن است ایمیل های اضافی ارسال شود.
و هنگامی که ،ابی ارتباطات شروع می شود، می تواند به سرعت از فروشنده به مشتری گسترش یابد.
در دهه گذشته، شرکا به بازیگران مهمی در دنیای فروش تبدیل شده اند. نرم افزار مدیریت روابط شریک (PRM) مدیریت روابط با شرکای فروش مجدد را کارآمدتر و کارآمدتر کرده است. در ادامه بخو،د تا بد،د این نرم افزار چگونه می تواند برای ،ب و کار شما کار کند.
آنچه یاد خواهید گرفت:
با توانمندسازی شرکای خود درآمد خود را افزایش دهید
چه چیزی باعث ایجاد مشارکت های موفق می شود؟ شراکت های عالی همه چیز در مورد روابط است. اما آنها همچنین در مورد افزایش درآمد، افزایش سهم بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان هستند.
ما در حال ساختن بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش هستیم تا بتو،د یاد بگیرید، متصل شوید و رشد کنید.

نرم افزار PRM برای تکمیل نرم افزار CRM توسعه یافته است. برای سال ها، شرکت ها برای مدیریت همه چیز و هر چیزی که مربوط به فروش بود – از جمله مدیریت شرکای خارجی – به نرم افزار CRM متکی بودند. اما با رشد ،ب وکارها و وابستگی بیشتر به شرکای خارجی برای فروش، آن ،ب وکارها به یک پلتفرم جداگانه برای مدیریت فروشندگان خارجی نیاز داشتند.
برخی از بزرگترین شرکت های کشور از نرم افزار PRM استفاده می کنند، از جمله شرکت های تولیدی، سازمان های خدمات مالی و شرکت هایی با بیش از یک میلیون شریک. این نرم افزار بسیار سازگار و بی نهایت مقیاس پذیر است. همانطور که شرکت های کوچک رشد می کنند، آنها می توانند به طراحی نرم افزار PRM خود به گونه ای که متن، با ،ب و کارشان باشد، ادامه دهند.
ببینید چگونه می تو،د با هم به شرکای اه، مشخص و اطلاعات ،ب وکار خودکار برای رشد سریع تر بدهید.