نرم افزار مدیریت روابط شریک: |  نیروی فروش
انتشار: مرداد 09، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

نرم افزار مدیریت روابط شریک: | نیروی فروش

نرم افزار مدیریت روابط شریک (PRM) مجموعه ای از ابزارهای دیجیتالی است که برای کمک به شرکت ها در مدیریت و خودکارسازی جنبه های روابط خود با شرکای تجاری طراحی شده است. رشد برنامه های شریک را آسان تر می کند، به ویژه با فروشندگان. نرم افزار PRM در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کار می کند تا یک پورتال بین یک شرکت و شرکای خارجی آن ایجاد کند.

جدای از قابلیت های میز سهام مانند مسیریابی سرنخ و ردیابی معامله، در اینجا برخی از ویژگی های نرم افزار PRM وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

  • سازنده تجربه: تجربه شریک را بر اساس نیازهای هر کاربر با ال،ای ساخت آسان و ابزارهای کشیدن و رها ، شخصی سازی کنید. شرکای خود را با محتوای به روز و مرتبط، از فعال سازی گرفته تا اطلاعات بینش معامله مبتنی بر هوش مصنوعی، درگیر نگه دارید. به شرکا کمک کنید تا با کارت های امتیازی شخصی شده شرکا در مسیر دستیابی به درآمد باقی بمانند - همه اینها در عین حال که در برند باقی می مانند.
  • پذیرش و رشد شریک: جلب توجه کنید، تعامل مداوم را حفظ کنید و انگیزه موفقیت بلندمدت را ایجاد کنید. شرکا را در لحظه ای که وارد پورتال می شوند با راهنماهای قابل کلیک راهنمایی کنید. با گره زدن تولید درآمد به نقاط عطف دست یافتنی و برنامه های مبتنی بر نتایج، شرکا را هدایت کنید تا رشد درآمد را به ارمغان بیاورند. منابع، اه، و دارایی های لازم را با برنامه هایی با قابلیت هدایت آسان که شرکای خود را افزایش می دهند، توسعه می دهند و رشد می دهند، ارائه دهید.

در حالی که هر دو نرم افزار CRM و PRM برای مدیریت روابط ضروری هستند، هر پلتفرم برای پاسخگویی به نیازهای خاص مخاطبان خود طراحی شده است. نرم افزار CRM توسط کارمندان داخلی یک ،ب و کار استفاده می شود. در مقابل، نرم افزار PRM توسط شرکای خارجی استفاده می شود. این متخصص در جذب مشتری، تعاملات، فروش و حفظ مشتری است. نرم افزار PRM شرکا را هدف قرار می دهد و بر توانمندسازی، مدیریت، همکاری و عملکرد تمرکز می کند.

CRM

(بازگشت به بالا)

نرم افزار PRM برای مشارکت موثرتر

و در اینجا نحوه مشارکت بهره وری با داده ها، اتوماسیون و هوش مصنوعی آمده است:

  • مدیریت کانال با هوش مصنوعی: اطمینان حاصل کنید که شرکا با ایمیل ها و اعلان های تولید شده توسط هوش مصنوعی به روش درست می فروشند.
  • بهره وری شریک هدایت شده با هوش مصنوعی: تعیین دقیق معاملات با امتیازهای جاسازی شده در تجربه PRM را برای شرکا آسان کنید.
  • اتوماسیون فروش و بازاریابی شریک: با کمک شرکا تقاضا را افزایش دهید. پروژه های بازاریابی شریک را با سفرهای بازاریابی از پیش ساخته شده و تأیید شده و دارایی های بازاریابی مش، که می توانند به تنهایی از آنها بهره ببرند، سریعاً آغاز کنید. برای درخواست های صندوق توسعه بازاریابی، راه اندازی کمپین، پیشنهادات معامله و نیازهای تخفیف، گردش های کاری تأیید را اجرا کنید. راه حل های شریک بازاریابی اضافی و پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) اطلاعات را برای قدرت اتوماسیون اضافی به کار ببرید.

بسیاری از شرکت ها - به ویژه شرکت های کوچکتر - سعی می کنند روابط شریک خود را بدون هیچ گونه نرم افزاری مدیریت کنند. با این حال، مدیریت روابط با شرکای خارجی خطر تکرار تلاش ها را ایجاد می کند. بدون نرم افزار PRM، اغلب یک اختلال در ارتباطات وجود دارد. ممکن است چندین فروشنده به دنبال همان سرنخ ها باشند، یا ممکن است ایمیل های اضافی ارسال شود.

و هنگامی که ،ابی ارتباطات شروع می شود، می تواند به سرعت از فروشنده به مشتری گسترش یابد.

در دهه گذشته، شرکا به بازیگران مهمی در دنیای فروش تبدیل شده اند. نرم افزار مدیریت روابط شریک (PRM) مدیریت روابط با شرکای فروش مجدد را کارآمدتر و کارآمدتر کرده است. در ادامه بخو،د تا بد،د این نرم افزار چگونه می تواند برای ،ب و کار شما کار کند.

آنچه یاد خواهید گرفت:

با توانمندسازی شرکای خود درآمد خود را افزایش دهید

چه چیزی باعث ایجاد مشارکت های موفق می شود؟ شراکت های عالی همه چیز در مورد روابط است. اما آنها همچنین در مورد افزایش درآمد، افزایش سهم بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان هستند.

ما در حال ساختن بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش هستیم تا بتو،د یاد بگیرید، متصل شوید و رشد کنید.

نرم افزار PRM برای تکمیل نرم افزار CRM توسعه یافته است. برای سال ها، شرکت ها برای مدیریت همه چیز و هر چیزی که مربوط به فروش بود – از جمله مدیریت شرکای خارجی – به نرم افزار CRM متکی بودند. اما با رشد ،ب وکارها و وابستگی بیشتر به شرکای خارجی برای فروش، آن ،ب وکارها به یک پلتفرم جداگانه برای مدیریت فروشندگان خارجی نیاز داشتند.

برخی از بزرگترین شرکت های کشور از نرم افزار PRM استفاده می کنند، از جمله شرکت های تولیدی، سازمان های خدمات مالی و شرکت هایی با بیش از یک میلیون شریک. این نرم افزار بسیار سازگار و بی نهایت مقیاس پذیر است. همانطور که شرکت های کوچک رشد می کنند، آنها می توانند به طراحی نرم افزار PRM خود به گونه ای که متن، با ،ب و کارشان باشد، ادامه دهند.

ببینید چگونه می تو،د با هم به شرکای اه، مشخص و اطلاعات ،ب وکار خودکار برای رشد سریع تر بدهید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/partner-relation،p-management-software/

نرم افزار PRM همچنین به شرکای شما اجازه می دهد تا دسترسی شبیه به تجربه اجرایی حساب (AE) به هر جزء از پلتفرم داشته باشند - بدون خطر افشای داده های حساس. آن شرکای خارجی همچنین می توانند در پروژه های شرکت از طریق PRM با استفاده از یک ورود به سیستم برای دسترسی به تجربه شریک همکاری کنند. با این حال، این شرکت کنترل کاملی بر آنچه که آنها می توانند به آن دسترسی داشته باشند، دارد.

با تشکر، شما مش، هستید!

PRM در مقابل CRM: تفاوت چیست؟

نرم افزار PRM ابزاری ضروری است که ارتباطات را ساده می کند، همکاری را تسهیل می کند و یک پلت فرم امن و بصری برای شرکت شما و شرکای خارجی آن فراهم می کند. و با ویژگی های پیشرفته ای مانند هوش مصنوعی پیش بینی کننده و مولد، می تواند بازی فروش شما را ارتقا دهد - کارهای معمول را خودکار می کند و بینش عمیق تری درباره عملکرد شریک و روندهای بازار ارائه می کند.

(بازگشت به بالا)

چرا نرم افزار مدیریت روابط شریک مهم است؟

نرم افزار PRM همچنین عملکرد شرکای خارجی را ردیابی و تجزیه و تحلیل می کند و بینش و معیارهایی را برای بهبود نتایج ارائه می دهد.

با هوش مصنوعی پیش بینی کننده و مولد که سخت برای خودکارسازی طیف گسترده ای از وظایف کار می کند، این پلت فرم های پیشرفته PRM کارهای خسته کننده را انجام می دهند - و به شما زمان بیشتری برای صرف مدیریت روابط با شرکایتان می دهند.

(بازگشت به بالا)

مزایای کلیدی نرم افزار PRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شرکت ها کمک می کند تا رضایت، وفاداری و حفظ مشتری را افزایش دهند. این برای فروش مستقیم ساخته شده است، جایی که یک شرکت محصولات یا خدمات خود را می فروشد. نرم افزار CRM به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از یک منبع حقیقت، روابط خود را با مشتریان مدیریت کنند.

PRM به شرکت ها کمک می کند تا رضایت، وفاداری و حفظ مشتری را نیز افزایش دهند - اما از طریق شرکا. PRM به شرکا کمک می کند تا سریع با هم همکاری کنند و به نتیجه برسند. آنها برای مدیریت فروش غیرمستقیم ساخته شده اند - یا در جایی که یک شریک خارجی محصولات یا خدمات یک شرکت را برای افزایش دسترسی و درآمد به بازار می فروشد.

توسعه دهندگان نرم افزار به حرفه ای های فروش گوش می دادند که می خواستند جنبه های خاصی از CRM خود را با فروشندگان خارجی به اشتراک بگذارند، در حالی که از اطلاعات اختصاصی محافظت می ،د. با نرم افزار PRM، شرکای خارجی اکنون می توانند به راحتی وارد سیستم شوند و به ابزارهایی برای کمک به فروش محصولات یا خدمات یک شرکت دسترسی داشته باشند - بدون اینکه بتوانند به داده های حساس آن شرکت دسترسی داشته باشند.

به جنبش Salesblazer بپیوندید

مدیریت روابط شریک (PRM) نرم افزار، فرآیندها و استراتژی هایی است که برای ساده ، فرآیندهای تجاری با شرکای فروش محصولات یا خدمات شما استفاده می شود. قبل از ظهور نرم افزار PRM، مدیریت روابط شریک کمی متفاوت به نظر می رسید. جلسات حضوری، تلفنی یا از طریق پست انجام می شد. نرم افزار کامپیوتری فرآیندها را ساده کرده است و PRM را کارآمدتر، مقیاس پذیرتر و مبتنی بر داده ها می کند. اما اصول اساسی PRM - مدیریت روابط، تسهیل ارتباطات، و حمایت از شرکا - ی،ان است.

نرم افزار مدیریت روابط شریک چیست؟

و ساخت راه حل PRM ارزش سرمایه گذاری را دارد. طبق تحقیقات Forrester، در یک دوره سه ساله، جوامع شریک بازده سرمایه گذاری (ROI) 195 درصدی را تجربه ،د.

نرم افزار PRM به ،وان یک پورتال عمل می کند و یک پلت فرم متمرکز برای شرکای خارجی برای دسترسی به منابع، ابزارها و اطلاعات یک شرکت فراهم می کند. همچنین ارتباط و همکاری بین شرکت و شرکای خارجی آن را تسهیل می کند.

در نهایت، کار را برای شرکایتان ساده کنید که از هر کجا به معامله بپردازند و اطلاعاتی به دست بیاورند که به آنها کمک می کند بازگردند و بیشتر بفروشند:

  • تجزیه و تحلیل شریک مبتنی بر هوش مصنوعی: فروش شریک را با داشبوردهای خارج از جعبه و گزارش های ویژه برای آنها فعال کنید. به آنها اجازه دهید به بینش های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در مورد خط لوله و پتانسیل درآمد دسترسی داشته باشند. بینش ها را به معاملات واقعی متصل کنید و شرکا را با گام هایی که باید برای دستیابی به بردهای بیشتر بردارند راهنمایی کنید.
  • ادغام CRM با هر شریک: پیشرفت معامله را مشاهده کنید و داده های فروش شریک را از هر CRM با استفاده از Partner Connect به روزرس، کنید. به همه به روزرس، های خودکار و بی درنگ درباره معاملات هم فروش در چندین CRM ارائه دهید. حفظ یکپارچگی داده ها و کاهش تلاش های تکراری با نگاشت داده ها با تنظیم آسان.

با استفاده از پورتال، نرم افزار PRM روند جذب و آموزش شرکای جدید را ساده می کند. معاملاتی را که شرکا برای جلوگیری از درگیری و اطمینان از پشتیب، من، روی آنها کار می کنند، مدیریت و پیگیری می کند.

کار با شرکای خارجی می تواند مشکل باشد. اما نرم افزار PRM شما نباید اینطور باشد.

با ابزارهای شریک بهتر رشد کنید و از اه، درآمدی با هم فراتر بروید - با مدیریت روابط شریک.

مدیریت روابط شریک (PRM) چیست؟

(بازگشت به بالا)

با نرم افزار CRM می تو،د درخواست های خدمات را مدیریت کنید، به مسائل مشتری پاسخ دهید و راه حل هایی ارائه دهید.

یکی از بهترین ویژگی های نرم افزار CRM تجزیه و تحلیل و گزارش دهی آن است. بینشی در مورد رفتار مشتری، عملکرد فروش و اثربخشی بازاریابی ارائه می دهد.

PRM

اگر می خواهید شرکت شما اتحاد خود را با شرکای خارجی تقویت کند، هیچ برنامه کاری بهتر از راه اندازی نرم افزار PRM در پلتفرم CRM شما وجود ندارد. این یکی از بهترین راه ها برای افزایش درآمد و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

شرکای خود را برای موفقیت تعیین کنید و با هم برنده شوید

نرم افزار CRM با مدیریت مخاطبین عالی است. اطلاعات مشتری را ذخیره و مدیریت می کند و می تو،د جزئیاتی مانند عادات ،ید، نام همسر و تاریخ تولد را اضافه کنید.