
بروزرسانی: 19 تیر 1404
نحوه تجارت با Agentforce
در سال 2025، بازرگانان خود را در دوراهی بین ساختن تجربیات تجاری گذشته و ایجاد تعاملات عمیق با مشتری در آینده می بینند. چه ،ی فقط چند سال پیش فکر می کرد که ،ده فروشان دست به یک انقلاب هوش مصنوعی بزنند؟ امروزه، تاجران این فرصت را دارند تا با کمک Agentforce، نتایج ملموسی را در کارهای روزمره خود به دست آورند.
چگونه تاجران می توانند با Agentforce سریعتر حرکت کنند؟ آن ها می توانند در کنار نمایندگی ها کار کنند تا سریع تر بینش هایی را در مورد ،ب وکار به دست آورند، تبلیغات ایجاد کنند و توضیحات چشم گیر محصول بنویسند. به آن به ،وان کار دیجیتالی فکر کنید که کارایی شما را در آن زمینه ها بهبود می بخشد. عوامل هوش مصنوعی باید شریک انسان باشند و این مشارکت باید بر اساس اعتماد و قابلیت اطمینان ایجاد شود. Agentforce S،s for Merchandising برگرفته از CRM شماره 1 است که توسط لایه اعتماد Salesforce اداره می شود و توسط موتور استدلال اطلس برای پاسخ های طبیعی و تطبیقی \u200b\u200bپشتیب، می شود.
با این پایه، Commerce Cloud اقداماتی را توسعه داده است تا به تاجران در برآوردن نیازهای مشتریان، پا را ارتقا دهد. نتیجه نهایی: مشتریان انتظار تجربه ،ید کارآمدی را دارند که تاجران می توانند با Agentforce ارائه دهند.
Agentforce S،s for Merchandising دقیقاً چگونه کمک می کند؟
با اقدامات آماده برای استفاده، هیچ محدودیتی برای اینکه چگونه مشتریان تجاری می توانند کارایی را در سراسر تجارت بهبود بخشند وجود ندارد. سناریوهای زیر را در نظر بگیرید.
تبلیغات شخصی سازی شده ایجاد کنید. (GA اکنون)
تصور کنید محصولاتی که روی قفسه ای نشسته اند و گرد و غبار را جمع آوری می کنند یا آمار موجودی دیجیتال ثابت باقی می ماند. یک تبلیغ عالی آن محصول را سریعتر حرکت می دهد. اگر به یک ،یدار یک تبلیغ شخصی شده و مبتنی بر داده ها بر اساس بینش های بی درنگ درباره آن مشتری ارائه شود، چه؟
شخصی سازی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری برای مشتریان اهمیت دارد، به طوری که 39 درصد از پاسخ دهندگان در آ،ین گزارش وضعیت بازرگ، ما گفته اند که شخصی سازی عامل اصلی یک تجربه دیجیتال خوب است. هنگامی که ،یداران یک تجربه واقعا شخصی را تجربه می کنند و تجارب برند خود را در بازاریابی، تجارت و خدمات یکپارچه می کنند، این انتظار به نقطه ای برای پاک ، تبدیل می شود.
اینجاست که Agentforce وارد می شود. بازرگانان می توانند اه، عملکرد محصول را برای فعال ، سهام تعیین کنند. Agentforce بر اساس این اه، عمل می کند تا تبلیغاتی را برای مشتری، که احتمالاً آن محصول را ،یداری می کنند بر اساس وضعیت آنها در چرخه عمر مشتری و ،یدهای گذشته آنها هدف قرار دهد. این امر زمان لازم برای ایجاد یک تبلیغ را کاهش می دهد، که در بسیاری از موارد بیش از ده ها کلیک طول می کشد و زمان گرانبهایی را که می تواند صرف اولویت های دیگر شود، از بین می برد. با Agentforce، نتیجه سرعت در تنظیم یک تبلیغ و افزایش عملکرد فروشگاه است.
با بینش های محاوره ای با روندهای تجارت همراه باشید. (GA اکنون)
بینش ارزشمند و قابل اجرا در مورد روند محصول، ،یدار و موجودی برای داشتن یک چرخه فروش عالی بسیار مهم است. آگاهی از آ،ین روندهای ،ب و کار شما می تواند یک فروشنده را با داده های حیاتی مسلح کند.
اقدام بر اساس داده های مرتبط و به موقع، کلید رشد فروش ،ده فروشان و افزایش ارزش طول عمر مشتری است. به ،وان مثال، در هفته سایبری گذشته، ،ده فروشان Commerce Cloud نرخ تخفیف متوسط \u200b\u200b26٪ را ارائه ،د، در حالی که نرخ تبدیل را تا 8٪ افزایش دادند. از آنجایی که مبارزه برای سهم کیف پول مشتریان رقابتی تر شده است، برای تاجران مهم تر از همیشه است که آن تبلیغ عالی را به مشتری من، در زمان من، ارائه دهند.
Agentforce می تواند به تصمیم گیری هوشمندانه تر بر اساس داده های روند سریع تر کمک کند، و توصیه های پیشگیرانه ای برای افزایش عملکرد محصول و افزایش ارزش طول عمر مشتری ارائه می کند. شناخت بهتر مشتریان بر اساس بینش در مورد ارزش طول عمر آنها، تاریخچه ،ید و ترجیحات محصول، پایه محکمی برای رابطه ،یدار و فروشنده ایجاد می کند و به تاجران کمک می کند تا تجربیاتی مبتنی بر داده ایجاد کنند.
توضیحات محصول شخصی سازی شده را ایجاد کنید. (GA ژوئن 2025)
یکی از بهترین مهارت ها در جعبه ابزار یک فروشنده، توانایی نوشتن توضیحات محصول جذاب و تبدیل کننده است. صدای آن ژاکت را آنقدر راحت کن که بتوان از کنار آن گذشت. مشتری را متقاعد کنید که کاملاً به آن لیوان خنده دار نیاز دارد. نوشتن توضیحات محصول می تواند زمان بر باشد و نیاز به لمس انس، دارد. یا این کار را می کند؟
در سال 2024، Commerce Cloud توضیحات محصول تولیدی را برای ساده سازی تجارت در جریان کار راه اندازی کرد. اکنون، ما این را به ،وان یک مهارت Agentforce فعال می کنیم. Agentforce نه تنها توضیحات محصول را تولید می کند، بلکه این توصیفات به گونه ای خوانده می شوند که توسط انس، با دانش عمیق از محصول و صدای برند شما نوشته شده اند. توضیحات محصول تولید شده همچنین ابرداده های بهینه شده برای سئو را ایجاد می کند و می تواند آنقدر خوب نوشته شود که با ایجاد انتظارات دقیق از محصول، بازده را کاهش دهد و با نشان دادن حرفه ای بودن و شفافیت، اعتماد مشتریان را ایجاد کند.
برنامه ها و امکانات در حال رشد
علاوه بر بهبود تجربه تجارت، Agentforce می تواند ،یداران را در ویترین فروشگاه یا در برنامه های پیام رس، مانند WhatsApp درگیر کند. Agentforce Commerce S،s for Personal S،pping می تواند به ،وان یک دربان دیجیتالی عمل کند که توصیه های من،ی برای محصول ارائه می دهد و به درخواست های جستجو کمک می کند.
با تکمیل اقدامات خارج از چارچوب Agentforce، برندها و ادغام کنندگان سیستم ها می توانند به طور یکپارچه مهارت های جدید Agentforce را ایجاد کنند. به ،وان مثال، کارهای تجاری مانند مدیریت بررسی محصول، ایجاد یکپارچه سازی مدیریت اطلاعات محصول (PIM) و تنظیم گردش کار مدیریت سفارش، همگی می توانند به سادگی بر روی پلت فرم Salesforce ساخته شوند.
Agentforce شما را به کجا خواهد برد؟
Agentforce انقلابی را برای تجارت و بازرگانان به وجود می آورد. درباره Agentforce for Commerce بیشتر بد،د.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/،w-to-merchandise-with-agentforce/