از 8 دام رایج در بهره وری فروش اجتناب کنید
بیایید تصور کنیم که شخصیت ،یدار شما مدیر ارشد درآمد (CRO) است. پس از کاوش در داده های خود و انجام تحقیقات، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از CRO ها حدود 15 سال تجربه دارند، دارای مدرک لیسانس هستند و از طریق رهبری فروش به این نتیجه رسیده اند.
اگر با همان مقدار کار به نتایج بهتری دست یابید، مید،د که شخصیتهای ،یدار شما کار میکنند – چه رزرو جلسات بیشتر با همان میزان دسترسی یا بستن معاملات بیشتر از تعداد مکالمههای مشابه.
نحوه ایجاد پرسونای ،یدار، مرحله به مرحله (با مثال)
این وظیفه شما نیست که مشتری را متقاعد کنید که بله بگوید. این وظیفه شماست که مشتری من،ی پیدا کنید، به طوری که “بله” طبیعی ترین چیز در جهان است. شخصیت ،یدار به شما کمک می کند تا مشتریان من، را با لیزر هدف قرار دهید و شانس شما را برای بستن سریع معاملات افزایش دهد.
او شخصیت ،یدار ما را با یک سه راهی تطبیق داد – یا اینطور به نظر می رسید. او یک رهبر منابع انس، با یک مشکل 100 هزار دلاری بود: تلاش برای رشد و نگه داشتن افرادش. من در دیل کارنگی شریک بودم با یک برنامه آموزشی که جوابش را داشت.
فراموش نکنید که به محض آماده شدن پرسونای ،یدار، در تیم های دیگر حلقه بزنید. برای مثال، تیم محصول میتواند از شخصیتهای ،یدار برای پرسیدن سؤالات بعدی استفاده کند، و تیم بازاریابی میتواند از آنها برای آزمایش پیامهای جدید در تبلیغات یا سنجش علاقه به رویداد جدید استفاده کند.
اگر کفش من، است، آن را بفروشید
برای اینکه تخیل خود را تقویت کنید و شخصیت ،یدار خود را زنده کنید، بیایید نامی برای آن بگذاریم: CRO Melissa.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. از تحقیقات و نظرسنجی ها برای درک شرح وظایف خود استفاده کنید
شخصیت های ،یدار را از بیرون به داخل ایجاد کنید. ابتدا از داده ها و تحقیقات برای تکمیل ویژگی هایی که ممکن است در یک رزومه مشاهده کنید استفاده کنید. سپس، از مصاحبهها استفاده کنید تا عمیقتر به روان مشتریان هدف خود بروید و چیزهایی را که بیشتر به آنها اهمیت میدهند، کشف کنید.
مطمئن شوید که به صورت دورهای از شخصیتهای ،یدار خود بازدید میکنید، بهخصوص زم، که تغییراتی در ،بوکار شما وجود دارد یا رگههای جدیدی از مشتریان در راه است. به این ترتیب آنها مرتبط و ارزشمند باقی خواهند ماند.
وقت آن است که به منبع بروید. در واقع، دو منبع وجود دارد: کارشناسان موضوعی که این شخصیت را از درون و بیرون می شناسند و خود مشتریان را هدف قرار می دهند. مصاحبه با افراد محصول و فروشندگان داخل شرکت خود را برنامه ریزی کنید که می توانند انواع افرادی را که برای پیشنهاد شما من، هستند به شما بگویند. سپس، گروهی از مشتریان را پیدا کنید که مایلند با شما برای گفتگو بنشینند.
در اینجا یک لیست اولیه از ویژگی هایی است که باید به دنبال آنها باشید:
- ،وان و نقش
- اندازه شرکت
- صنعت
- منطقه
- سابقه شغلی
- تحصیلات
- گروه های اجتماعی
شخصیت ،یدار به ما این اجازه را می دهد که به جستجو ادامه دهیم تا زم، که تن، من، را پیدا کنیم، و وضوحی را که باید بد،م زم، که آن را پیدا کردیم، پیدا کنیم.
تصور کنید برای اولین بار CRO Melissa را در مقابل خود دارید. فرض کنید نرمافزاری را میفروشید که به شخصی نیاز دارد تا ارزش اتصال سیستمها را درک کند. (*Ahem.*) سپس مشتری شروع به صحبت در مورد چگونگی استرس آنها می کند و فقط به یک ابزار تک کاره برای رفع سریع نیاز دارد. این یک مسابقه نیست.
با استفاده از تحقیقات و داده ها برای پر ، طرح کلی مشتری ایده آل خود شروع کنید. اگر از قبل یک برنامه فروش دارید که به شما نقشه ای برای رسیدن به اه، درآمدی خود می دهد، از آنجا شروع کنید. شما همچنین داده های مفیدی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود دارید که اطلاعات جمعیت شناختی مشتریان قبلی را ارائه می دهد.
3 دقیقه مطالعه