نحوه ارائه تجربیات مشتری متصل برای SMB ها
انتشار: آذر 26، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

نحوه ارائه تجربیات مشتری متصل برای SMB ها


مشتریان امروزی در هر تعاملی خواستار تجربیات یکپارچه، شخصی و مرتبط هستند. برای برآورده ، این انتظار، سیستم ها و تیم های شما باید با هم کار کنند تا تعاملات من،ی را ارائه دهند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به شما کمک کند تا ،ب و کار کوچک خود را گسترش دهید و تجربیات مرتبط را ایجاد کنید.

این وبینار رایگان که توسط تیم Salesforce SMB & Growth برای شما ارائه شده است، مزایای مجموعه واحدی را که بازاریابی، فروش، خدمات و تجارت را در یک برنامه کاربردی و کاربرپسند ،یب می کند، بررسی می کند. کشف کنید که چگونه یک CRM یکپارچه می تواند به ،ب و کار کوچک شما کمک کند تا تجربیات مشتری مرتبط را با این موارد آماده ارائه دهد.

آنچه یاد خواهید گرفت:

درباره میزبان شما

آلانا کات،، مدیر مدیریت محصول، Salesforce S،er

آلانا کات، بیش از 12 سال است که با Salesforce کار می کند و شاهد رشد ابرهای Salesforce از داده به هوش مصنوعی بوده است. او در Salesforce یک نیروگاه تخصصی در مورد همه محصولات رشد است.

ضیاء هاشم، مدیر بازاریابی محصول

ضیا با بیش از یک دهه تجربه به ،وان یک بازاریاب، به ،ب و کارهایی در هر اندازه کمک می کند تا با استفاده از فناوری رشد کنند. او مشتاق است به شرکت ها نشان دهد که چگونه فناوری من، می تواند فرصت های جدید را باز کند.

با ورود آسان به سیستم، سریع شروع کنید

در Salesforce، ما اغلب در مورد اهمیت سفر مشتری متصل صحبت می کنیم، و اینکه چگونه می تو،د یک تجربه شخصی سازی شده را بدون توجه به اندازه ،ب وکارتان ارائه دهید. از لحظه ای که با ما به ،وان شریک CRM خود ثبت نام می کنید، رابط کاربرپسندی را تجربه خواهید کرد که به گونه ای طراحی شده است که ورود شما را تا حد امکان روان کند. فرآیند ثبت نام ساده شده ما به اطلاعات حداقلی نیاز دارد، کارها را پیش می برد تا بتو،د ،ب وکار را به جلو ببرید.

پس از ثبت نام، آموزش های بصری ورود ما به شما در مورد ویژگی ها و عملکردهای ضروری S،er و Pro Suite کمک می کند. این آموزش ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابل پیگیری باشند، حتی برای ،، که تازه وارد CRM هستند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فرآیند فروش خود را تعریف کنید، داده های خود را وارد کنید و به روشی کاملا جدید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

سرنخ های جدید پیدا کنید، معاملات را سریعتر ببندید و مشتریان را راضی نگه دارید

یکی از جنبه های کلیدی رشد ،ب و کار شما، یافتن سرنخ های جدید و تبدیل آنها به مشتریان وفادار است. از S،er و Pro Suite برای شناسایی و تعامل موثر با سرنخ های بالقوه استفاده کنید. ابزارهای پیشرفته تولید سرنخ ما به شما کمک می کند تا مخاطبان من، را هدف قرار دهید و علاقه آنها را جلب کنید، و مطمئن شوید که جریان ثابتی از تجارت جدید دارید.

بستن معاملات سریعتر برای حفظ یک جریان درآمد سالم بسیار مهم است. ویژگی های اتوماسیون فروش، فرآیند فروش شما را از تماس اولیه تا امضا در خط نقطه چین ساده می کند. با پیگیری های خودکار، گزارش ها و داشبوردهای فروش قابل تنظیم، و ابزارهای ارتباطی یکپارچه، می تو،د معاملات را سریع تر مدیریت کرده و ببندید.

خوشحال ، مشتریان برای موفقیت بلندمدت به همان اندازه مهم است. کارآمد ما ابزارهای حل پرونده به شما کمک می کند تا به سوالات و مسائل مشتری به سرعت و حرفه ای رسیدگی کنید. با ویژگی هایی مانند فروش خودکار بلیط و ردیابی دقیق پرونده، می تو،د اطمینان حاصل کنید که هر تعامل با مشتری مثبت است و آنها را راضی می کند. این به حفظ مشتریان فعلی و ایجاد روابط قوی برای زندگی کمک می کند.

با راه اندازی یک ویترین، جریان درآمد خود را گسترش دهید

متنوع ، جریان های درآمدی یک استراتژی هوشمند برای رشد ،ب و کار است. یک فروشگاه دیجیتال در S،er یا Pro Suite راه اندازی کنید و محصولات یا خدمات را مستقیماً به مشتریان خود بفروشید. سازنده ویترین ما به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد، بنابراین می تو،د بدون نیاز به تخصص فنی یک فروشگاه آنلاین حرفه ای و جذاب ایجاد کنید.

محصولات خود را اضافه کنید، قیمت های خود را تنظیم کنید، و گزینه های پرداخت را پیکربندی کنید - به آس، 1،2،3. سپس ویترین فروشگاه خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند از شما راحت تر پیدا کنند و از شما ،ید کنند. علاوه بر این، ما استراتژی هایی را برای تبلیغ ویترین فروشگاه شما، مانند ادغام آن با رسانه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی ایمیلی، برای به حدا،ر رساندن دسترسی و فروش شما پوشش می دهیم.

با گسترش جریان های درآمد خود با یک ویترین دیجیتال، می تو،د به بازارهای جدید دست پیدا کنید و طیف وسیع تری از محصولات یا خدمات را ارائه دهید و در نهایت سودآوری و پایداری ،ب و کار خود را افزایش دهید.

از گزارش های داخلی استفاده کنید تا ،ب و کار خود را به سطح جدیدی برس،د

تصمیم گیری مبتنی بر داده سنگ بنای مدیریت موفق ،ب و کار است. قدرتمندان را به شما معرفی می کنیم گزارش داخلی و داشبوردهایی که بینش های بی درنگ درباره جنبه های مختلف ،ب وکار شما، از عملکرد فروش گرفته تا رضایت مشتری، ارائه می کنند.

داشبوردهای ما قابل تنظیم هستند و به شما این امکان را می دهند که روی معیارهایی تمرکز کنید که برای شما اهمیت دارد. شما می تو،د شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مانند نرخ تبدیل، حفظ مشتری و رشد درآمد را دنبال کنید. این بینش ها به شما کمک می کند تا روندها را شناسایی کنید، زمینه هایی را برای بهبود پیدا کنید و تصمیمات آگاهانه ای برای بهینه سازی عملیات ،ب و کار خود بگیرید.

وبینار رایگان:
نحوه ارائه تجربیات مشتری مرتبط

وبینار را دنبال کنید تا کشف کنید که چگونه این ویژگی ها می توانند ،ب و کار شما را متحول کنند و به شما کمک کنند تا به طور موثرتر به اه، خود برسید. و، امروز می تو،د با S،er Suite به صورت رایگان شروع کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/connected-customer-experiences-small-business-webinar/