
بروزرسانی: 18 تیر 1404
موثرترین خطوط موضوع ایمیل برای فروش
مثال: پسورد نتفلی،؟
5. برای آ،ین بار تماس گرفتن (اگر می توانم کمک کنم LMK)
از EinsteinGPT برای پیش نویسی ایمیل های با کارایی بالا بر اساس اعلان های ساده استفاده کنید.
مثال: پسورد نتفلی،؟
از EinsteinGPT برای پیش نویسی ایمیل های با کارایی بالا بر اساس اعلان های ساده استفاده کنید.
آه، ایمیل سرد. ا،ر نمایندگان دوست ندارند آنها را بنویسند و بسیاری از مشتریان احتمالی دوست ندارند آنها را دریافت کنند، اما آنها اولین قدم رایج در فرآیند جستجو هستند. تمرکز در اینجا شروع گفتگو است. آن را گرم، مرتبط و مستقیم نگه دارید.
چرا کار می کند: پرسیدن یک سوال - به ویژه در مورد یک نقطه درد که بر صنعت مشتری بالقوه تاثیر می گذارد - نشان می دهد که شما برای تخصص آنها ارزش قائل هستید. سکته نفس اغلب باعث ایجاد تعامل در خارج از دروازه می شود.
چرا کار می کند: اگر با چشم انداز MIA تماسی با کتاب ها ندارید، بهترین راه برای برنامه ریزی این است که طوری پیش بروید که انگار از قبل یک برنامه است. آنها در مورد جلسه کنجکاو خواهند شد ("آیا فراموش کردم؟")، و برای شفاف سازی موضوع را پیگیری خواهند کرد. این به شما فرصتی می دهد تا آنها را با چیزی مرتبط و ارزش فوری مرتبط کنید.
چرا کار می کند: این خط موضوع، شرکت شما را در ذهن نگه می دارد. همچنین به شما نشان می دهد که یک رابطه دوجانبه سودمند دارید. با این حال، اگر مشتری بخواهد رابطه را حفظ کند، باید درگیر شود.
چرا کار می کند: این کار توپ را در زمین مشتری قرار می دهد و در عین حال از زورگویی اجتناب می کند و به آنها یادآوری می کند که به چیزی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. اغلب، متوجه می شوم که آن ها روی آن کلیک می کنند تا به خودشان یادآوری کنند که در مورد چه چیزی صحبت کردم و چرا این موضوع علاقه آنها را برانگیخت.
چرا کار می کند: این یکی به میل مشتری احتمالی برای بهترین بودن در کاری که انجام می دهد، کمک می کند. در متن ایمیل، مطمئن شوید که با شرح اقدامات خاصی که باید انجام دهند، قول را جبران کنید.
چرا کار می کند: مشتریان بالقوه لیست کوتاهی از موارد قابل اجرا را دوست دارند که می تواند آنها را به اجرای راه حل شما نزدیک تر کند. در داخل ایمیل، فهرست گزینه ها را واضح و مختصر نگه دارید: «برای پیشنهاد قیمت با من تماس بگیرید» یا «یک ایمیل با سه سؤال برتر محصولتان برای من ارسال کنید».
چرا کار می کند:در تجربه من، یک سوال تحریک آمیز بهتر از سرفصل های بی،ه عمل می کند. این مقدمه ضمن ایجاد احساس اعتماد، خوانندگان را دعوت می کند. همچنین نشان می دهد که مقداری "چای" در ایمیل ریخته شده است.
چرا کار می کند: اخیرا مطالعه لینکدین نشان داد آن ویدئو روشی موثر برای ایجاد علاقه و تحریک اقدام است. پیوندی به یک ویدیوی مختصر از خودتان به اشتراک بگذارید که مستقیماً مشتری بالقوه شما را مورد خطاب قرار می دهد و به آن ها اجازه می دهد بدانند که چرا شما اینقدر مشتاق به برقراری ارتباط هستید. این شخصی است، و به خانه ضربه می زند.
فروشندگان عزیز: "در واقع چه خطوط موضوع ایمیل برای فروش باز می شود؟" — Candi Chuburu، مدیر عضویت در Inspirato، یک شرکت تعطیلات لو،
10 دقیقه مطالعه
چه در حال ارسال ایمیل سرد باشید و چه دنبال مشتری بالقوه ای که از MIA رفته است، موضوع ایمیل باید باعث ایجاد علاقه شود. برای افزایش شانس خود برای باز ،، مطمئن شوید که معتبر، مثبت و آشکارا تبلیغاتی یا فروش نیست (برای مثال، از کلماتی مانند «،ید» اجتناب کنید). در صورت امکان، بهترین خطوط موضوع ایمیل برای فروش نیز باید به شرح زیر باشد:
کاندی عزیز: من بخش زیادی از دهه های حرفه ای خود را صرف کمک به تیم ها برای کاهش ارتباطات ایمیلی کرده ام. این یکی از موفق ترین کانال ها برای جست وجوی است و از بین نمی رود. در واقع شرکت تحقیقاتی مک کینزی گفت که در جذب مشتری 40 برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی موثر است. برای پاسخ به سوال شما، فهرستی از خطوط موضوع ایمیل برای فروش که برای من - و برای چندین نفر از همکارانم - در طول سال ها کارآمد بوده است، گردآوری کرده ام. اینها نه تنها باز می شوند، بلکه بیشتر اوقات، پاسخی را که برای پیشبرد معامله نیاز دارید، دریافت می کنند. - جان باروز، مدیرعامل، فروش بهتر توسط JB Sales
مثال: ایجاد انگیزه در تیم فروش شما
بهترین راه برای تنظیم خطوط موضوع ایمیل های برنده این است که آنها را در طول زمان امتحان کنید و داده ها را در مورد نرخ های باز جمع آوری کنید. آنچه در هفته گذشته کار کرد، ممکن است ،وماً هفته آینده کارساز نباشد. یک فرآیند و ساختاری را تنظیم کنید تا دائماً آزمایش کنید و مایل به انطباق باشید.
مثال: چگونه با نرخ های سبد ،ید رها شده برخورد می کنید؟
ایمیل های بعدی پس از اینکه قبلاً با شما تماس گرفته اید - از طریق ایمیل سرد، تماس تلفنی، پیام لینکدین یا کانال دیگر - استفاده می شوند و مشتری یک پاسخ اولیه را ارسال کرده، سپس ،ت شده است. نوشتن این نوع ایمیل یک اقدام متعادل کننده است. برای افزایش شانس باز شدن، می خواهید ارزش و اتصال را بدون فشار و یا تکرار تکرار کنید. در صورت امکان، روشن کنید که نیازهای آنها را درک می کنید و بینش های ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن دارید.
چرا کار می کند: استفاده از یک کلمه واحد مانند «متش،»، «به روزرس،» یا «افکار؟» برای افزایش نرخ باز و جلب توجه در دریایی از خطوط موضوع طول، تر، به اندازه کافی جذاب است.
چرا کار می کند: باز شدن با مشکلی که می خواهید برای مشتری بالقوه خود حل کنید توجه آنها را جلب می کند و نشان می دهد که شما با نیازهای آنها هماهنگ هستید.
چرا کار می کند: تنظیم موضوع خود برای یک شخص خاص در یک شرکت خاص به این م،ی است که شما از قبل به ،ب و کار منحصر به فرد مشتری خود فکر می کنید. با پرداختن به موضوع یا مشکلی که برایشان مهم است، آنها را درگیر نگه دارید و این کار را در ابتدای ایمیل خود انجام دهید.
یک خط موضوعی با ارزش باز، توجه مشتری بالقوه شما را بدون آزار آنها جلب می کند، همه در چند کلمه. این یک سفارش بلند است، اما من اینجا هستم تا کمک کنم. در زیر، برخی از بهترین موضوعاتی که کشف کرده ام را در سطل هایی دسته بندی کرده ام: ایمیل های سرد ک،یک برای جستجو، ایمیل های بعدی برای ادامه گفتگو، و خطوط موضوعی برای مشتریان احتمالی که به نظر می رسد شما را کاملاً نادیده می گیرند.
چرا کار می کند: من این را در حین آزمایش راه هایی برای جذب مجدد مشتریان احتمالی پس از یک شکاف در ارتباطات کشف کردم و به نرخ باز 47 درصدی منجر شد و آن را ترفند جادویی جدید من کرد. معتبر، محاوره ای و کمی آسیب پذیر است.
مثال: اندیشه ها؟
چرا کار می کند: این به مشتری بالقوه شما یادآوری می کند که در طول مکالمات اولیه به صحبت های آنها از نزدیک گوش داده اید و به شما پیشنهاد می دهد که چیزی ارزشمند برای ارائه دارید.
برخی از مشتریان بالقوه هرگز پاسخی دریافت نمی کنند، اما این همیشه به دلیل عدم علاقه نیست. اگر به این مرحله رسیده اید، بر تمایل خود برای ارتباط و کمک مجدد تأکید کنید تا وقتی مشتری بالقوه آماده شد، شما همان ،ی باشید که با او صحبت می کند. اوه، و پوشیدن این طلسم ممکن است باعث خنده و پاسخ شود.
چرا کار می کند: این چند کار را انجام می دهد: به یک مشکل مرتبط می پردازد و کنجکاوی را در مورد آنچه رقبا برای حل آن انجام می دهند تحریک می کند، در حالی که کمی از روحیه رقابتی نیز بهره می برد. کاستلمن به من گفت: «یکی از مشتریان من نرخ باز ، خود را از 3 درصد به 12 درصد با این موضوع افزایش داد.
چرا کار می کند: ارجاع در خط موضوع باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود. یک هشدار: مطمئن شوید که مرجع قانونی است. آن شیرین کاری های لینکدین را نکشید. این شما را بلاک می کند.
مثال: ChatGPT، بهره وری از دست رفته، نوشتن ایمیل های فروش
چرا کار می کند: فقط در چند کلمه می تو،د ارتباط برقرار کنید و ارتباط بهتری را به هم بزنید. سه کلمه یا عبارات مرتبط را که با کاما از هم جدا شده اند، در کنار هم قرار دهید: علاقه ای که با مشتری به اشتراک می گذارید، مشکل و راه حل. مرتبط است، به شما نشان می دهد مشکلاتی که با آن ها روبرو هستند را درک می کنید، و گام بعدی را ارائه می دهد.
ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.
چرا کار می کند: این به ،وان یک "وقفه الگو" عمل می کند. مشتری بالقوه شما انتظار این زبان را ندارد و این پاسخ را به دنبال دارد: "به چه چیزی نه می گویم؟" این اغلب منجر به باز شدن می شود تا آنها بتوانند اطلاعات بیشتری دریافت کنند.
به #Salesblazer Q&A خوش آمدید، ستونی توسط متخصصان فروش، برای متخصصان فروش. پاسخ سوالات داغ خود را در مورد بهترین راه های فروش، یادگیری و رشد در این زمینه همیشه در حال تغییر دریافت کنید. سوالی دارید؟ اینجا بپرس.
چرا کار می کند: ارائه کمک فوری به مشتریان احتمالی می گوید که در گوشه ای از آنها هستید و بر ارائه راه حل متمرکز هستید. در واقع، این توسط آماری در آ،ین گزارش وضعیت فروش Salesforce تأیید شده است: 87٪ از ،یداران تجاری انتظار دارند نمایندگان فروش به ،وان مشاوران مورد اعتماد عمل کنند.
5 دقیقه مطالعه
چرا کار می کند: درخواست بازخورد به مشتری بالقوه شما اجازه می دهد بداند که مایل به گوش دادن هستید، که باعث اعتماد می شود و باعث می شود آنها بینش هایی را که به شما در فرآیند فروش کمک می کند به اشتراک بگذارند. یک کلمه احتیاط از معاون رویدادها و عملیات من، کوین جانسون: این را فقط در صورتی بپرسید که واقعاً برای بازخورد صادقانه - و بالقوه انتقادی - آماده هستید.
چرا کار می کند: این از یک مشتری می خواهد که با شما به سفر بیاید - و باعث می شود آنها احساس کنند که شامل حال شما هستند.
چرا کار می کند: یک دعوت باعث می شود مشتری بالقوه احساس خاصی کند، و یک تاریخ از پیش انتخاب شده چیزی مشخص به آنها می دهد تا به آن پاسخ دهند. اگر آن ها در دسترس نباشند، اما علاقه مند باشند، احتمالاً با این جمله پاسخ خواهند داد: «آن روز آزاد نیستم، اما می توانم به جای آن روز X را انجام دهم».
چرا کار می کند: این یکی از کریس ووس، مدیر عامل و نویسنده "هرگز تفاوت را ت،یم نکنید" آمده است. هیچ ، نمی خواهد احساس کند که از چیزی که قبلاً برای آن وقت گذاشته است دست می کشد. این روی رفل، گناه/شرم تأثیر می گذارد، که می تواند مؤثر باشد، اما بیش از یک بار از آن استفاده نکنید وگرنه آنها را از خود دور خواهید کرد.
چرا کار می کند: این رویکرد دارای پرخاشگری کم است، و بالقوه را به پاسخ دعوت می کند (نه تحت فشار قرار می دهد). همچنین احساس فوریت را اضافه می کند: از آنها خواسته می شود به شما اطلاع دهند که چرا تاریک شده اند، که به شما کمک می کند پاسخی بسازید که آنها را مطابق شرایطشان درگیر کند.
چرا کار می کند: استفاده از راه های گستاخانه برای تداوم مکالمه می تواند خلع سلاح باشد و به شما کمک کند تا از دیگران متمایز شوید. این موضوع توجه ،لمن را به خود جلب کرد زیرا تصدیق کرد که نماینده فروش به مشتری احتمالی ایمیل می فرستد («می دانم»)، اما باعث خنده او شد و می خواست بیشتر بداند.
چرا کار می کند: در دریایی از ایمیل ها، کمی ساده لوحی می تواند به شما کمک کند برجسته شوید. پرسیدن یک سوال پوچ نرخ باز شدن شما را افزایش می دهد. فقط مطمئن شوید که مقداری ارزش مرتبط را در خود ایمیل ارائه دهید. برای مثال بالا، می تو،د آن ها را به یک ویدیو راهنمایی کنید تا این ارتباط مانند طعمه و سوئیچ نباشد.