چگونه باید تهیه کنم؟ نرده های محافظی که باید در جای خود قرار دهم چیست؟ چه برنامه های کاربردی را می توانم در حال حاضر پیاده سازی کنم؟
برای مشاهده مجموعه کامل ویدیوهای CX Trend، اینجا را کلیک کنید!
اکنون برای فیل در اتاق … ChatGPT. بله، اطلاعات مولد هوش مصنوعی زیادی وجود دارد. با این حال، خواندن بین خطوط دشوار است.
برونا کراولی، معاون فروش در Ultimate، به ما کمک می کند تا در تمام این سؤالات سخت پاسخگو و موارد دیگر پیمایش کنیم و همان اطلاعاتی را که او به مشتریان مرکز تماس خود ارائه می دهد به اشتراک بگذاریم.
اکنون برای فیل در اتاق … ChatGPT. بله، در حال حاضر اطلاعات مولد هوش مصنوعی زیادی وجود دارد. با این حال، خواندن بین خطوط دشوار است.
آیا می خواهید جلسه را تماشا کنید؟ اینجا را بررسی کنید: طراحی و ارائه یک استراتژی خدمات مشتری فعال.
- چگونه کمک هوش مصنوعی می تواند به پیشنهاد CX ،ب و کار شما کمک کند
این ارائه دهندگان – هر کدام یک برنده در جوایز سالانه CX ما – تیزترین ذهن خود را برای تعامل با ما، تشریح برخی از مهم ترین روندهای مرتبط با فضای CX مطرح کنند.
هوش مصنوعی مولد تمام آن چیزی است که به نظر می رسد هر ،ی که در فناوری تجربه مشتری غم انگیز در مورد آن صحبت می کند. با این حال، روندهای دیگری نیز وجود دارد که بازار را متحول می کند.
راب لوکاسیو، مدیرعامل و بنیانگذار LivePerson، ما را از طریق برخی از این موارد راهنمایی می کند و در عین حال بینش بیشتری در مورد اینکه صنعت به کجا می رود و مشتریان، نمایندگان و ،ب و کارها چگونه سود می برند، ارائه می دهد.
البته، هوش مصنوعی مولد ممکن است هر یک از این موارد را غلغلک دهد. با این وجود، ما میخواستیم زیر سطح تیترهای پر زرق و برق بزنیم و بیاموزیم که چگونه فناوریهای مختلف میتوانند تفاوت ملموسی را در CX امروز ایجاد کنند (جناسی در نظر گرفته شده!).
در اینجا یک چشنده از ویدیوهای CX Trends موجود است!
- طراحی و ارائه یک استراتژی پیشگیرانه خدمات مشتری
آیا می خواهید جلسه را تماشا کنید؟ اینجا را بررسی کنید: چگونه کمک هوش مصنوعی می تواند به پیشنهاد CX ،ب و کار شما کمک کند.
- استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT در مرکز تماس
به این ترتیب، ما با برخی از ارائه دهندگان فناوری پیشگام در زیرمجموعه های مختلف CX، از همکاری های سازم، گرفته تا هوش مصنوعی مکالمه، تماس گرفتیم.
به این ترتیب، این ارائه دهندگان فناوری به روش های جدیدی فکر می کنند – فراتر از اصول اولیه نسبی پاسخ های طوطی وار به سؤالات متداول – و فرصت های جدیدی را برای کمک به مشتری باز می کنند.
ارتباطات پیشگیرانه با مشتری، تجزیه و تحلیل مکالمه و تجربه نماینده تنها برخی از مواردی هستند که در هسته گفت،ایی هستند که رهبران CX هر روز دارند.
و ما مجموعههای CX Trends خود را برای عبور از بسیاری از این زیرمجموعهها تنظیم کردهایم، بنابراین ویدیوها با علایق مختلف همه افراد در فضا مطابقت دارد.
فضای مکالمه هوش مصنوعی مملو از فروشندگ، است که همگی برای خودکارسازی مکالمات بیشتر با مشتریان و – در انجام این کار – نوآوری را با سرعتی بی سابقه به جلو می برند.
بله، به سری CX Trends 2023 ما خوش آمدید. در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از جلسات است که نمی خواهید از دست بدهید.
ویدیوهای پرطرفدار که باید مراقب آنها باشید
در انجام این کار، ما گنجینه ای از گفت،ا را گرد هم می آوریم که شامل نکات طلایی بسیاری از بینش است که به کاپیتان های CX اجازه می دهد تیم های خود را در بهترین مسیر ممکن هدایت کنند.
خوشبختانه، جونو لوک، معاون مدیریت محصول در وب،، با ما همراه شد تا نکات و ترفندهایی را به اشتراک بگذاریم تا از تمام دام های احتمالی ساخت چنین استراتژی جلوگیری کنیم.
با کنار رفتن هر ارائهدهنده فناوری شرکتکننده با جایزه CX 2023، سخنرانان متخصص ما مطمئناً یک یا دو چیز در مورد زیر مجموعههای خاصی از تجربه مشتری میدانند.
با این وجود، درست شدن چالش برانگیز است. در واقع، تحقیقات گارتنر در سال 2022 نشان میدهد که برنامههای توسعهای فعال ناقص بیش از آنکه فایده داشته باشد، ضرر دارد.
آیا می خواهید جلسه را تماشا کنید؟ اینجا را بررسی کنید: استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT در مرکز تماس.
کجا می توانم تماشا کنم؟
پس هنوز برای چی میخونی؟! ویدیوهای ما را بررسی کنید، بینش های جدیدی را به دست آورید، و بیشتر به دنیای وسیع تجربه مشتری نفوذ کنید.
منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/introducing-cx-trends-2023-a-treasure-troth-of-cx-conversations-%E2%9C%A8/