ما فهرست راهنمای خود را ایجاد کردیم تا به ،ب و کارها منبع قابل اعتمادی ارائه دهیم تا بهترین راه حل های فناوری CX را برای نیازهای خود بیابند. فروشندگان می توانند از تجربه سلف سرویس ما برای ایجاد نمایه های سفارشی، آپلود تصاویر، افزودن URL های وب سایت و پیوندهای اجتماعی و ایجاد فراخوان برای اقدام برای هدایت ترافیک به راه حل های خود استفاده کنند.
در CX Today، ما متعهد به حل مشکل پیچیده یافتن راه حل های من، فناوری CX در یک محیط قابل اعتماد هستیم. دایرکتوری ما فقط دارای فروشندگان تایید شده است و هدف شماره یک ما ارائه جامع ترین، به روزترین و قابل اعتمادترین منابع برای فناوری CX به مشاغل است.
امروز، ما بسیار خوشحالیم که راهاندازی فهرست راهنمای آنلاین جدید خود را اعلام کنیم که برای کمک به ،بوکارها در حرکت در دنیای پیچیده فناوری CX طراحی شده است.
با این حال، پیمایش در این چشم انداز پیچیده می تواند یک چالش باشد.
جایگزین ، راهنمای قبلی بازار CX ما، دایرکتوری جدید ما دارای پروفایل های جامع فروشندگان پیشرو در صنعت است که طیف گسترده ای از فناوری ها را ارائه می دهند، از جمله مراکز تماس، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ابزارهای تجزیه و تحلیل مکالمه، و راه حل های امنیتی.
برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد CX Today Marketplace با ما تماس بگیرید.