سباستین به من گفت: «آنچه مشتریان ما میخواهند مرتبطتر است. «آنها نمیخواهند همان چیزی را که دیگران دریافت کنند. آنها تبلیغات مرتبط و پیام های شخصی شده ای را می خواهند که با آنها صحبت کند.
مانند بسیاری از ،ده فروشان، کیسی آرزو داشت تا تجربه دیجیتال شخصی تری را به مشتریان خود ارائه دهد، تجربه ای که تبلیغات مرتبط را با روح برند همراه می کرد. “وقتی به همه چیزهایی که مردم در مورد کیسی دوست دارند نگاه می کنید،” گفت: آرت سباستین، معاون تجربه دیجیتال، “دوستانه بودن و مرتبط بودن واقعی است.”
داشتن تمام داده های خود در یک مکان فقط به اندازه نحوه استفاده از آن مهم است. طبق تحقیقات ما، 73 درصد از مشتریان انتظار دارند که شرکت ها نیازها و انتظارات منحصر به فرد خود را درک کنند. در پاسخ، بازاریابان برای یک رویکرد سریعتر و بدون کد برای ت،یمبندی، بینش و فعالسازی مشتری، به CDPها روی میآورند.
چگونه یک CDP می تواند به بازاریابان در حل این مشکلات کمک کند؟
این امر ارتباطات مشتری را سخت تر می کند. گزارش وضعیت بازاریابی ما نشان داد که 32 درصد از بازاریابان می گویند یکپارچه سازی داده ها یک چالش در سازمان آنها است. این گزارش همچنین نشان داد که برندها پیشبینی میکنند تعداد منابع دادهای که استفاده میکنند افزایش پیدا کند و به طور متوسط در سال 2023 به 18 مورد برسد.
هویت های ناقص
3 دقیقه مطالعه
چگونه تیم های خدمات مشتری می توانند هزینه ها را کاهش دهند و کیفیت را در مقیاس ارائه دهند
به همین دلیل است که ما در مورد پلتفرم دادههای مشتری ابری بازاریابی خود با مجموعهای از ویژگیهای هیجانانگیز هیجانزده هستیم. و به همین دلیل است که برندهای نوآوری مانند کیسی از Salesforce به ،وان پلتفرمی برای ارائه تجارب مشتری سفارشی و منحصر به فرد استفاده می کنند. اکنون زم، است که بازی جذاب می شود.
به پلتفرم داده های مشتریان ابری بازاریابی عمیق تر بروید
امروزه مدیریت هویت و حریم خصوصی از قابلیت های کلیدی است. بسیاری از منابع داده دارای شناسه های مشتری هستند که برای ایجاد نمایه مشتری کامل تر به یکدیگر نگاشت نشده اند. و تحقیقات ما نشان داد که از هر سه بازاریاب تنها یک نفر میگوید که از توانایی خود در تطبیق هویتها در میان منابع داده «راضی» است. هر دانشمند داده به شما خواهد گفت که هیچ جادوی الگوریتمی وجود ندارد که بتواند داده های بد یا از دست رفته را ش،ت دهد.
ت،یم بندی پراکنده، بینش، و فعال سازی
در طول پنج سالی که به ،وان یک تحلیلگر تحقیقاتی گارتنر، فناوری بازاریابی را پوشش دادم، هرگز ندیدم که دستهای مانند پلتفرم دادههای مشتری (CDP) مطرح شود. در سال 2016، CDP شرکت معروف گارتنر را به ثمر رساند چرخه هایپ – که وزوز را دنبال می کند – قوی تر از هر چیزی در حافظه. تا سال 2018، رایج ترین سوالی که از مشتریان گرفتم این بود:به هر حال CDP چیست؟و اکنون، این سوال به این تبدیل شده است: “امروز چگونه می توانم با یک CDP شروع کنم؟”
چگونه Salesforce از یک پلت فرم داده مشتری استفاده می کند
پلتفرم دادههای مشتری همه چیز را درست نمیکند، اما در طول سالها ارزش خود را در بازاریابی به ،وان گام اول در شخصیسازی ارتباط با مشتری ثابت کرده است. اکنون، در حال گسترش است تا به سنگ اساسی تحول ،ب و کار بزرگتر تبدیل شود.
مهمتر از همه، ارزش داده ها را باز می کند. با ت،یمبندی داخلی، بینش مشتری و فعالسازی، CDP به بازاریابان و سایر کاربران تجاری کمک میکند تا دادهها را با هر سرعتی، در هر لحظه، از آنلاین تا حضوری، به تجربیات شخصی تبدیل کنند – همه اینها در عین حفظ حریم خصوصی، امنیت و مدیریت با فناوری اطلاعات.
به طور خاص، CDP ها به سه موضوع اصلی می پردازند:
داده قطع شده
همیشه جدا ، استیک از استیک در میان CDP ها چندان آسان نبوده است. البته وعدههای فناوری پیشرفته در دستههای نوظهور رایج است. اما CDP در یک نقطه آنقدر کف کرد که دیوید راب، بنیانگذار CDP موسسه CDP، تحویل داده شده ارائه در کنفرانس MarTech با ،وان “CDP درمان طاسی: عبور از هیاهو در مورد پلت فرم های داده مشتری.”
یک CDP داده های مشتری را به هم متصل می کند
این ترفند ساده منجر به یک افزایش 16 درصدی در نرخ تبدیل تنها روی پیتزا این قدرت اتصال دادههای قطعشده است – جایی که CDP میدرخشد – و کیسی در بهبود مدیریت دادههای مشتری به ،وان بخشی از سفر تحول کلی خود همه کاره است. آنها اکنون 5.5 میلیون مش، وفاداری، 30 برابر سرعت بخشبندی سریعتر دارند و 170 میلیون پیام شخصیسازی شده در ماه در کانالهای مختلف ارسال میکنند.
کیسی یک برنامه وفاداری را در ژانویه 2020 راه اندازی کرد و در زمان شیوع بیماری همه گیر، 2.5 میلیون مشتری فعال را ثبت نام کرد. این یک کاربر آزمایشی از پلتفرم داده های مشتری Cloud بازاریابی برای بهبود مدیریت داده های مشتری شد. سباستین دریافت که اقداماتی مانند جذب مشتریان از کار افتاده و سرکوب ایمیلها برای ،یداران اخیر مزایای زیادی به همراه دارد، اما انجام آنها اغلب دشوار است.
اما اگر دادههای مربوط به آن مهمان در سیستمهای قطع شده باشد، نمیتوان تجربه مهمان را بهبود بخشید. کیسی با اتصال دادههای سفارشهای آنلاین، تراکنشهای درون فروشگاهی و ایمیلها از طریق Salesforce Marketing Cloud، تصویر قهرم، از جدیدترین نوع پیتزا را که هر مهمان ،یداری کرده بود بهطور مستقیم در متن ایمیل نمایش داد.
برای پاسخ به این پرسشها، صدها درخواست پیشنهادی از شرکتها در هر شکل و اندازه را بررسی کردم و ا،امات دقیق آنها را برای یک CDP بیان کردم. علاوه بر خستگی چشم، این تمرین به من این اطمینان را داد که ،یداران برای حل تقریباً هر مشکلی که دارند به دنبال این محصول هستند.
برای بسیاری از شرکتهایی که با یکپارچهسازی دادهها و مدیریت هویت مشکل دارند، یک CDP سیلوها را ،اب میکند و دادهها را در بین تیمها مفید میسازد. این یک راه هوشمندتر برای مدیریت داده ها و همسو ، بازاریابی با فناوری اطلاعات، فروش، خدمات، بازرگ،، وفاداری، علم داده و بسیاری موارد دیگر است.
مایکل اندرو، SVP ما برای داده، شما را در مورد نحوه ایجاد نمایه یکپارچه از مشتریان خود راهنمایی می کند.


خب، CDP ها طاسی را درمان نمی کنند (حداقل تا آنجا که من می دانم)، اما کارهای زیادی می توانند برای اتصال داده های مشتری انجام دهند. اکنون، از آنجایی که شرکتها نقش تجربه مشتری بزرگتری را برای این فناوری در نظر گرفتهاند، CDPهای سازم، مانند Salesforce در حال ظهور هستند تا به بازاریابان کمک کنند تا تحول بزرگتری را در شرکتهای خود ایجاد کنند و مزایای شخصیسازی، کارایی و بهرهوری CDP را در طول سفر مشتری گسترش دهند.
3 روش جدید برای افزایش سرعت فروش با رویکرد تیمی
سباستین گفت: «هیچ ، وارد CDP نمی شود. “این خلبان گام خوبی به جلو در تغییر ما برای ارتباط بیشتر با مهمانانمان بود. آنچه ما با پلتفرم دادههای مشتری Salesforce ساختهایم، ابزاری است که بازاریابان را قادر میسازد مجموعه دادهها را وارد کنند، بخشهای مخاطب ایجاد کنند و دادهها را کشف کنند. فقط به ما اجازه می دهد سریعتر حرکت کنیم.»
آینده CDP چیست؟
ببینید چگونه آ،ین نوآوریهای ما میتواند به شما کمک کند لحظاتی بیدرنگ برای مشتریان ایجاد کنید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/moment-makers-customer-data-platform/
4 دقیقه مطالعه
یکی از نمونه های مورد علاقه من این است کیسی، چراغی در سراسر غرب میانه و ج، برای غذاهای راحت مانند پیتزا تاکو و کارکنان خوش برخورد. این پایگاه مشتری، دارد که به فروشگاه های رفاهی اصلی جامعه اختصاص داده شده است و بیش از 2400 مکان در 16 ایالت دارد.
در Salesforce، ما بر این باوریم که فقط در مرحله ابتدایی بازی CDP هستیم. همانطور که کوین م،ون، رئیس و مدیر ارشد استراتژی شرکت هوش تجاری Advertiser Perceptions به ما گفت: “ما مطمئناً در صدر اولین ها هستیم. [inning]; شاید اولین خمیر.»