همیشه جدا ، استیک از استیک در میان CDP ها چندان آسان نبوده است. البته وعدههای فناوری پیشرفته در دستههای نوظهور رایج است. اما CDP در یک نقطه آنقدر کف کرد که دیوید راب، بنیانگذار CDP موسسه CDP، تحویل داده شده ارائه در کنفرانس MarTech با ،وان “CDP درمان طاسی: عبور از هیاهو در مورد پلت فرم های داده مشتری.”
یک CDP داده های مشتری را به هم متصل می کند
یکی از نمونه های مورد علاقه من این است کیسی، چراغی در سراسر غرب میانه و ج، برای غذاهای راحت مانند پیتزا تاکو و کارکنان خوش برخورد. این پایگاه مشتری، دارد که به فروشگاه های رفاهی اصلی جامعه اختصاص داده شده است و بیش از 2400 مکان در 16 ایالت دارد.
برای پاسخ به این پرسشها، صدها درخواست پیشنهادی از شرکتها در هر شکل و اندازه را بررسی کردم و ا،امات دقیق آنها را برای یک CDP بیان کردم. علاوه بر خستگی چشم، این تمرین به من این اطمینان را داد که ،یداران برای حل تقریباً هر مشکلی که دارند به دنبال این محصول هستند.
3 دقیقه مطالعه