
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
مشتری 360 چیست؟ | نیروی فروش
بر اساس آ،ین گزارش ما از وضعیت مشتریان متصل، 76٪ از مشتریان انتظار تعامل مداوم بین بخش ها را دارند. با این حال، 54٪ می گویند که به طور کلی احساس می شود فروش، خدمات و بازاریابی اطلاعات را به اشتراک نمی گذارند.
در حالی که نمای 360 درجه از مشتری جدید نیست، چیزی که Salesforce Customer 360 را متفاوت می کند این است که سفری را که مشتری طی می کند فرض نمی کند - از بینش داده های هر بخش برای ایجاد یک شناسه مشتری منحصر به فرد برای پیگیری استفاده می کند. . بنابراین اگر مشتری در مورد یک محصول با بخش خدمات شما تماس بگیرد، بخش بازاریابی شما می تواند در چند روز و چند کلیک متوجه شود.
،ب وکارهای محصول محور عادت می کنند به مشتریان بگویند چه کارهایی نمی توانند انجام دهند، چه کارهایی ممکن نیست. "نه، شما نمی تو،د ،ید آنلاین خود را از فروشگاه جمع آوری کنید - این امر توزیع را کند می کند". «متأسفیم، ما نمی تو،م آن اعتبار را انتقال دهیم، فرآیندی وجود ندارد که بتو،م آن را ردیابی کنیم».
Salesforce Customer 360 با آوردن داده های مشتری در یک نمای مش، و واحد، آن را تغییر می دهد. بدون توجه به بخش یا تیم، هر کارمند به یک نقطه تماس از داده های مشتری دسترسی دارد تا به آنها در تصمیم گیری های تجاری هوشمندانه کمک کند. به آن مانند یک آغوش گروهی بزرگ فکر کنید، جایی که مشتری در مرکز قرار دارد.
تجربه مشتری برجسته (CX)؟ به سختی.
نگاهی به زیر بیندازید و متوجه شوید که Salesforce Customer 360 دقیقا چیست.

منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-exactly-is-salesforce-customer-360/
امروزه، 80 درصد از مشتریان می گویند تجربه ای که یک شرکت ارائه می دهد به اندازه محصول یا خدمات آن مهم است. مشتریان می خواهند که نیازهایشان به طور موثر و آسان برآورده شود. هدف این بازی کاهش میزان تلاش - یا تلاش درک شده - برای مشتریان برای رسیدن به آنچه می خواهند است. اگر کار را برای آنها سخت کنید، جایی برای ،ید راحت تر پیدا می کنند.
اینجا جایی است که کارمندان شما اهمیت زیادی دارند. آنها چهره انس، شرکت شما، حامیان شما، پیوند با مشتری، و افرادی هستند که می توانند آن را آسان کنند – اگر به آنها قدرت دهید.
گفتنش آسان تر از انجام دادن، درست است؟ Salesforce برای کمک به توانمندسازی کارکنان خود و متمرکز ، مدیریت تجربه مشتری خود، Customer 360 را ایجاد کرد.