مزایای تجربه مشتری CRM: دلایل سرمایه گذاری در نرم افزار CRM

با این حال، CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، ابزار خاصی است که برای کمک به شرکت ها برای سرمایه گذاری در طرح های CX خود طراحی شده است. راه‌حل‌های CRM به ،ب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا تجربیات مشتری را ردیابی کنند، به مسائل واکنش نشان دهند و خدمات مرتبط را بر اساس رفتار گذشته ارائه دهند.

برخی راه‌حل‌ها حتی دارای ابزارهای هوش مصنوعی هستند که به تیم‌ها کمک می‌کند تا محصولاتی را به مشتریان بر اساس ترجیحاتشان پیشنهاد دهند، تاریخ‌های تمدید اشتراک آتی را به آنها یادآوری کنند و موارد دیگر. با ادغام CRM با مرکز تماس، شرکت ها می توانند تماس با مشتری و مدیریت تجربه را در یک محیط هماهنگ کنند.

3. تجربیات شخصی سازی شده بیشتری ایجاد کنید

نقشه برداری از سفر مشتری اولین قدم برای درک چگونگی حمایت فعالانه و مداوم از مخاطبان در هر نقطه و کانال تماسی است. ابزارهای تجربه مشتری CRM دارای ویژگی هایی هستند که به برندها کمک می کند تا مشتریان خود را درک کنند.

راه حل های CRM برای شخصی سازی تجربه مشتری عالی هستند. آنها می توانند از تعاملات مشتری با شرکت ها در کانال های مختلف، از صدا گرفته تا ایمیل و چت، اطلاعات جمع آوری کنند. این داده ها می توانند کمپین های فروش، خدمات و بازاریابی شخصی تر ایجاد کنند.

کلید موفقیت در بازار متمرکز بر تجربه امروزی، یافتن راهی برای ی،ان سازی راه حل های CRM با بقیه استراتژی های CX است. ابزارهای انعطاف‌پذیر، APIها و ادغام‌ها به شرکت‌ها اجازه می‌دهند از CRM خود در طول سفر مشتری استفاده کنند.

CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری دیجیتالی است که شرکت ها را قادر می سازد تا اطلاعات جمع آوری شده در مورد چرخه عمر مشتری را جمع آوری و استفاده کنند. می تواند بینش هایی در مورد نقاط درد مش،، ترجیحات مشتری و شخصیت های ،یدار ارائه دهد.

مشتریان در جستجوی تجربه کامل همیشه تقاضا “سرعت.” با این حال، امروز پیشی گرفتن از انتظارات مشتری فقط به م،ای پاسخگویی سریع به نیازها نیست. این به م،ای پیش‌بینی فعالانه و پرداختن به آنها از قبل است.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/crm-customer-experience-benefits-reasons-to-invest-in-crm-software/

هر شرکتی که امیدوار است در یک اقتصاد متمرکز بر تجربه رقابت کند، باید در راه حل من، CRM سرمایه گذاری کند.

نرم افزار CRM، همراه با یک استراتژی جامع CX، می تواند به ،ب و کارها کمک کند تا به انتظارات مخاطب هدف خود پایبند باشند. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با پیش‌بینی و برآوردن نیازهای فعلی و آینده مشتریان، رویکردی فعالانه داشته باشند.

راه حل های CRM فقط به شرکت ها ابزاری برای ردیابی سفرهای مشتری نمی دهد. آنها همچنین می توانند به نمایندگان و متخصصان کمک کنند تا در لحظه ایده آل به مصرف کنندگان برسند. بسیاری از ابزارهای تجربه مشتری CRM دارای ویژگی هایی برای اتوماسیون ایمیل و پیامک هستند. این به تیم ها اجازه می دهد تا به طور خودکار با نمایندگان در مورد وضعیت سفارش، به روز رس، ها و موارد دیگر ارتباط برقرار کنند.

فناوری CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در چند سال گذشته به ابزاری حیاتی برای شرکت‌هایی در هر اندازه‌ای تبدیل شده است. راه حل های CRM ابزارهای قدرتمندی هستند که برای کمک به سازمان ها برای تقویت پیوندهای مصرف کننده خود، ایجاد ،یدهای تکراری و بهبود ارزش مادام العمر طراحی شده اند.

هدف اصلی نرم افزار CRM کمک به شرکت ها برای بهبود روابط خود با مشتریان، تقویت وفاداری و کاهش ریزش است.

آنها می توانند کانال های مشتریان را برای خدمات، فروش و تحقیق محصول نشان دهند. آنها همچنین نمای کاملی از نحوه تعامل مشتریان با کارمندان و اینکه چه استراتژی هایی باعث افزایش فروش، حفظ و وفاداری می شوند، ارائه می دهند.

2. ایجاد روابط بهتر با مشتریان

در مورد اتوماسیون، راه حل های CRM می توانند برای افزایش کارایی در محل کار عالی باشند. راه‌حل‌های CRM پیشرو می‌توانند ابزارهای چت بات خود را داشته باشند، که شرکت‌ها می‌توانند از آن برای ساخت راه‌حل‌های سلف سرویس و سیستم‌های پرسش و پاسخ خود استفاده کنند.

نرم افزار تجربه مشتری CRM به همه نمایندگان در یک مرکز تماس اجازه می دهد تا به داده های مشابه دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند. نمایندگان می توانند اعضای مخاطب را بر اساس عواملی مانند مرحله معامله و مکان ت،یم بندی کنند. آنها همچنین می توانند از اطلاعات شخصی برای ارسال معاملات و پیشنهادات خاص به مشتریان استفاده کنند.

برای بسیاری از شرکت ها، مرز بین ابزارهای تجربه مشتری CRM و “CX” به ،وان یک مفهوم مبهم است. هر دو تصویر به نحوه درک مشتریان از برند شما و نحوه تعامل، تعامل و پرورش مخاطبان می پردازد.

تقاضا برای نرم افزار CRM افزایش یافته است. این بازار CRM پیش بینی می شود که به لطف سرمایه گذاری های فزاینده در تجربه مشتری، تا سال 2029 به 145.79 میلیارد دلار برسد.

8 دلیل برای ،ید نرم افزار تجربه مشتری CRM

تجربه کارمند و تجربه مشتری ارتباط نزدیکی با هم دارند. زم، که نمایندگان در مرکز تماس ابزارهایی برای پاسخگویی سریع و همدلانه به درخواست‌های مشتری داشته باشند، امتیازات CSAT رشد می‌کند. ابزارهای CRM می توانند بهره وری و کارایی نماینده را به طرق مختلف افزایش دهند.

با یک استراتژی جامع تجربه مشتری CRM، شرکت‌ها می‌توانند از داده‌های حیاتی مصرف‌کننده استفاده کنند، برنامه‌های هوشمند و شخصی‌سازی شده برای خدمات ایجاد کنند و نمایندگان را توانمند کنند.

نرم افزار تجربه مشتری CRM چیست؟

می‌تو،د از ابزارهای نقشه‌برداری برای نظارت بر نقاط تماس، استفاده از بر،ب‌ها و بر،ب‌ها برای مدیریت مخاطبین و حتی ت،یم‌بندی گروه‌ها بر اساس رفتارها و جمعیت‌شناسی استفاده کنید. راه‌حل‌های CRM همچنین می‌توانند به مشخص ، نقاط اصطکاک سفر مشتری و برجسته ، زمینه‌های رشد جدید کمک کنند.

یک راه حل هوش مصنوعی در پلت فرم مرکز تماس حتی می تواند به طور خودکار داده های مهم را از تعاملات مشتری جمع آوری کند و آن را به CRM ارسال کند. این نیاز اعضای تیم به صرفه جویی در زمان در فرآیندهای جمع بندی تماس را کاهش می دهد.

ثبات در تجربه مشتری بسیار مهم است. مصرف کنندگان امروزی خواهان تجربه شخصی ی،، در هر کانال، از چت تا پیامک هستند. با این حال، ارائه این سازگاری در یک مرکز تماس بزرگ می تواند دشوار باشد. یک CRM می تواند در این مورد کمک کند.

شرکت ها می توانند از این اطلاعات برای ایجاد یک استراتژی CX بر اساس خواسته و نیاز مشتریان خود استفاده کنند. رهبران ،ب و کار به جای اینکه فقط حدس بزنند که چه چیزی باعث ایجاد سوزن برای یک شرکت می شود، می توانند با داده های دقیق تصمیم بگیرند.

5. ارائه پشتیب، مداوم از مشتری

برخی از راه‌حل‌های CRM با ابزارهای شنیداری اجتماعی برای دریافت بینش در مورد ادراک مشتری نسبت به یک برند ارائه می‌شوند. برخی دیگر با نظرسنجی ها و ویژگی های خودکار صدای مشتری برای جمع آوری بینش و بازخورد مشتری ارائه می شوند.

مشتریان امروزی دائماً از شرکت هایی که با آنها در تعامل هستند مطالبه بیشتری دارند. آنها خواهان ارائه خدمات سریعتر در کانالهای متعدد و متن، با نیازهای آنها هستند. پایبندی به این انتظارات مست،م سرمایه گذاری شرکت ها در فناوری اطلاعات محور است.

CRM، تجربه مشتری و رشد ،ب و کار امروزه همه به هم مرتبط هستند.

مشتریان امروزی خواستار تجارب بصری و شخصی شده متن، با نیازهای آنها هستند.

با داده‌های CRM، راه‌حل‌های هوش مصنوعی و بینش، شرکت‌ها می‌توانند پیش‌بینی کنند که مشتریانشان چه نیازهایی دارند قبل از برداشتن گوشی. شرکت‌های اطلاعاتی درباره مشتریان جمع‌آوری می‌کنند، و عادات ،ید آنها حتی می‌تواند به ابزارهای هوش مصنوعی در نرم‌افزار CRM اجازه دهد تا بهترین زمان برای ارتباط با مشتری با یک معامله یا پیشنهاد را تعیین کنند.

دگرگونی سریع دیجیتالی جهان آنطور که می شناسیم، جای خود را به نسل کاملاً جدیدی از مصرف کنندگان داده است. این ،یداران، هم در دنیای B2B و هم در دنیای B2C، بیش از هر زمان دیگری آگاه، انتخابی و خواستار هستند.

آنها از شرکت ها انتظار دارند که نیازهای آنها را درک کنند و تجربیات شخصی، راحت و کارآمد را در هر کانال ارائه دهند. دور و بر 66 درصد از مشتریان می گویند که آنها می خواهند هر شرکتی نیازها و انتظارات آنها را به وضوح درک کند.

پایبندی به نیازهای در حال تغییر نسل جدیدی از مشتریان، شرکت‌ها را م،م می‌کند که در بیش از پلتفرم‌های مرکز تماس نوآورانه سرمایه‌گذاری کنند. آنها همچنین باید نمایندگان را برای ارائه تجربیات استثنایی با ابزارهای تجربه مشتری CRM توانمند کنند.

CRM در مقابل نرم افزار CX: تفاوت چیست؟

بر اساس محرک های از پیش تنظیم شده، CRM ها حتی می توانند از گردش کار خودکار برای ارسال پیام های یادآور، به روز رس، ها و پیشنهادات به مشتریان در زمان های خاص استفاده کنند.

8. فرصت های جدید را با سرویس فعال باز کنید

در اینجا برخی از بهترین دلایل برای سرمایه گذاری در نرم افزار تجربه مشتری CRM امروزه آورده شده است.

1. نقشه سفر مشتری خود را بهبود بخشید

ارائه دهندگان برتر CRM فقط ابزارهایی را ایجاد نمی کنند که به شرکت ها نشان می دهد مشتریان آنها چه ،، هستند یا از کدام کانال های ارتباطی استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند ابزارهای تحلیلی و گزارشی مختلفی را برای کمک به ،ب و کارها در تصمیم گیری مشتری محور ارائه دهند.

هنگامی که یک راه حل نرم افزاری CRM با یک مرکز تماس ادغام می شود، می تواند به طور خودکار اطلاعات یک مشتری را برای یک نماینده ارائه کند. این امر نیاز به پرش بین برنامه ها را هنگام پاسخ دادن به سؤالات و رسیدگی به مشکلات کاهش می دهد.

برخی راه‌حل‌ها حتی با ابزارهای مدیریت نیروی کار و بهینه‌سازی ادغام می‌شوند و به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا تغییرات تقاضا را بر اساس حجم تماس پیش‌بینی کنند.

تبدیل CX با نرم افزار تجربه مشتری CRM

CX یا “تجربه مشتری” کمی مفهومی تر است. “CX” عالی هدفی است که مشتریان با اجرای صدای مشتری، نقشه‌برداری سفر، CRM و ابزارهای تحلیلی و موارد دیگر برای آن تلاش می‌کنند. در حالی که نرم‌افزار CRM نوعی ابزار تجربه مشتری است، اما تنها یکی از منابعی است که ،ب‌وکارها می‌توانند از آن برای پایبندی و فراتر از انتظارات مشتری در یک استراتژی کامل CX استفاده کنند.

راه‌حل‌های CRM به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود را بهتر درک کنند، سفرهایشان را ترسیم کنند و به سرعت به نیازهایشان پاسخ دهند. این ابزارهای قدرتمند به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا با بینش‌های پای،، رویکرد مشتری اول را برای عملیات تجاری بپذیرند.

این دیدگاه یکپارچه از هر مشتری و نمایه ای را در اختیار نمایندگان قرار می دهد تا بتوانند بدون توجه به کانال، تجربیات ثابتی ارائه دهند. ابزارهای CRM همچنین می توانند ردیابی کنند که کدام یک از نمایندگان قبلاً با مشتری تعامل داشته اند. هنگامی که با یک مرکز تماس ادغام می شود، یک راه حل تجربه مشتری CRM می تواند به هدایت مشتریان در هر بار به یک نماینده کمک کند.

6. به درخواست های مشتری سریعتر پاسخ دهید

هوش مصنوعی مولد در چشم‌انداز تجربه مشتری ممکن است به شرکت‌ها اجازه دهد تا از سیستم‌های CRM خود برای ایجاد تجربه‌های شخصی‌سازی سلف سرویس و ربات‌های گفتگو استفاده کنند.

4. به بینش های ارزشمند دسترسی داشته باشید

CRMها حتی می توانند خطر فرصت های از دست رفته را با پاسخ دادن خودکار به درخواست های خدمات مشتری و بلیط ها با ایمیل، لینک های پرسش های متداول و محتوای پایگاه دانش کاهش دهند.

7. افزایش بهره وری با اتوماسیون