Salesforce یک مرکز آزمایش Agentforce «اولین در نوع خود» را برای عوامل هوش مصنوعی رونمایی کرده است.
این پیشنهاد که هفته گذشته اعلام شد، دارای جعبه های شنی ابری داده جدید است که تیم ها را قادر می سازد تا چرخه عمر AI و داده های خود را با استفاده از داده های تولید مصنوعی آزمایش کنند.
علاوه بر این، کاربران می توانند پاسخ ها و اقدامات نماینده خود را در حالی که نظارت کاملی بر استفاده و بازخورد در مقیاس ارائه می کنند، بررسی کنند.
آدام ایوانز، EVP و GM برای پلتفرم هوش مصنوعی Salesforce، توضیح می دهد که چگونه و چرا مرکز تست Agentforce ابزار مفیدی برای شرکت ها است:
Agentforce به ،ب و کارها کمک می کند تا نیروی کار بی حد و حصری ایجاد کنند. برای ارائه سریع این مقدار، CIOها به ابزارهای جدیدی برای آزمایش و نظارت بر سیستم های عامل نیاز دارند.
Salesforce مفهوم مدیریت چرخه عمر برنامه را در سال 2006 با Force.com معرفی کرد.
این دسته جدید از مدیریت چرخه حیات عامل نیاز به ابزارهای منحصربه فردی دارد و Salesforce دوباره با مرکز تست Agentforce ملاقات می کند، که به شرکت ها کمک می کند عوامل هوش مصنوعی قابل اعتماد را با ابزارهای بدون کد برای آزمایش، استقرار و نظارت در یک محیط امن و قابل تکرار ارائه کنند. راه.”
رهبر CRM همچنین پیشنهاد می کند که سایر فروشندگان نمی توانند قبل از استقرار به مشتریان خود محیط آزمایشی لازم را برای خلاقیت های هوش مصنوعی خود ارائه دهند.
در نتیجه، هوش مصنوعی ممکن است باعث توهم، نتایج نادرست و تجربیات ضعیف مشتری شود.
قابلیت های جدید
Salesforce چهار ویژگی اصلی راه حل تست هوش مصنوعی را بیان می کند که شامل عملکرد تست خودکار، جعبه های ماسه ای برای Agentforce و Data Cloud، نظارت Agentforce و بینش استفاده در کیف پول دیجیتال است.
با استفاده از دستورالعمل های زبان طبیعی، مرکز تست می تواند به طور خودکار صدها تعامل آزمایشی مانند درخواست های مشتری با نماینده خدمات Agentforce ایجاد کند. نتایج را می توان به طور موازی آزمایش کرد تا ببینیم چند بار به پاسخ صحیح می رسد.
سپس می توان از این داده ها برای بهبود دستورالعمل ها استفاده کرد تا موضوع مورد انتظار بیشتر انتخاب شود و در نتیجه تجارب مشتری را افزایش دهد.
Salesforce Sandboxes می تواند داده ها و ابرداده های سازمان شما را در یک محیط امن تکرار کند که در آن تیم های توسعه می توانند به سرعت پایه های داده های بدون ساختار و آزمایش را در Agentforce بدون آسیب رساندن به اعتبار تجاری خود گرد هم بیاورند.
تیم ها همچنین می توانند تست پذیرش کاربر (UAT) را با گروهی از کاربران به ،وان یک اقدام احتیاطی بیشتر انجام دهند و سپس این تغییرات را با DevOps Center، Change Sets و Salesforce CLI که Data Cloud و Agentforce را پشتیب، می کند، در تولید ادغام کنند.
لایه اعتماد ،شتین را می توان در مرحله پیش تولید پس از انتشار Data Cloud Sandboxes آزمایش کرد. مسیر حسابرسی و فروشگاه بازخورد ،شتین به تیم ها اجازه می دهد تا حلقه های بسته را برای آزمایش هوش مصنوعی ایجاد کنند.
راه حل های مشاهده پذیری جدید، Agentforce و تجزیه و تحلیل بیان، بینش هایی را در مورد پذیرش و دقت قابلیت ها در زم، که Agentforce فعال است، ارائه می دهد.
در نهایت، استفاده از Data Cloud Sandbox و Agentforce در کیف پول دیجیتال اندازه گیری می شود تا مشتریان بتوانند از طریق چرخه عمر توسعه هوش مصنوعی، مصرف را مشاهده کنند. بینش های ریز با افزودن پیشرفت های جدید امکان پذیر شده اند تا تیم ها بتوانند روندهای جدید مربوط به استفاده را جدا کنند.
با توجه به ادغام کیف پول در پلتفرم Salesforce، تیم ها همچنین می توانند هشدارهای خودکار ایجاد کنند تا اگر میزان استفاده از سطح خاصی فراتر رفت، به مدیران اطلاع دهند.
کیت کرک پاتریک، مدیر تحقیقات گروه Futu،، تحلیل خود را از آ،ین به روزرس، های فروشنده CRM به اشتراک گذاشت: «برای کمک به ایجاد اعتماد به هوش مصنوعی، هر ،ب وکاری که در استراتژی عامل سرمایه گذاری می کند باید به این فکر کند که چگونه یک عامل هوش مصنوعی مستقل را که می تواند استدلال کند، داده ها را بازیابی کند و از ابزارها استفاده کند، تحت فشار قرار دهد.
Salesforce با استفاده از هوش مصنوعی برای آزمایش صدها تنوع از تعامل یک نماینده به طور موازی، اعتماد به نفس را القا می کند.
با این پیشرفت ها و پشتیب، از Agentforce و Data Cloud در محیط های آزمایشی آشنا، این مرکز تست به مشتریان Salesforce کمک می کند تا نیازهای منحصربه فرد آزمایش عوامل هوش مصنوعی را مدیریت کنند.
در اوایل این ماه، Salesforce ،ید شرکت Own را برای تقویت امنیت و حفاظت داده های ابری خود تکمیل کرد.
قرارداد 1.9 میلیارد دلاری که در ابتدا در سپتامبر اعلام شد، اکنون کامل شده است.
این رول آپ گران ترین ،ید Salesforce از زمان Slack به مبلغ 28 میلیارد دلار در سال 2021 است.