مرخصی داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد
اندازه گیری تأثیر اعطای شرکت برای دریافت کنندگان آسان تر از اندازه گیری تأثیر VTO بر تعامل و روحیه کارکنان است. Salesforce چگونه تأثیر کارکنان را اندازه گیری می کند؟ تیم اولسن دادههای نظرسنجی را جمعآوری میکند تا درک بهتری از نحوه الهام گرفتن کارکنان برای ارتباط با جامعه به روشهای م،ادار و پایدار داشته باشد.
به گفته جیمی اولسن، مدیر ارشد Citizen Philanthropy در Salesforce، حدود 75٪ از 73000 نفر نیروی کار جه، شرکت در برنامه VTO شرکت می کنند که حدود 25٪ از کل 56 ساعت اختصاص داده شده استفاده می کنند.
بث بنگتسون، مدیر عامل و بنیانگذار Working for Women، که ،ب و کارها را با سازمان های غیرانتفاعی که از ،ن به حاشیه رانده حمایت می کنند، مرتبط می کند، در هاروارد بیزینس ریویو می نویسد. گفت این تلاشهای یکباره میتواند مزایای کوتاهمدتی را به همراه داشته باشد که همه میتوانند نسبت به آن احساس خوبی داشته باشند، اما «همیشه با هدف و اه، شرکت همسو نیستند و تأثیر ماندگاری برای شرکتها، کارکنان آنها یا شرکتها ندارند. غیر انتفاعی.»
اوقات فراغت داوطلبانه را به بخشی اصلی از مشارکت کارکنان تبدیل کنید
به جای صرف وقت یا پول برای هر مشکل تصادفی، به اه، خاص خود فکر کنید. چه تغییری را میخواهید تحت تأثیر قرار دهید و کجا میتو،د بیشترین تأثیر را داشته باشید؟ اه، خود را به صورت کتبی رسمی کنید و مطمئن شوید که همه کارکنان از آنها و نحوه مشارکت آنها آگاه هستند. انجام این کار باعث میشود همه چیزهایی برای جمع شدن در اطرافشان فراهم کنند.
طرح با مقیاس در ذهن، اما با بودجه ای که در اختیار دارید
ما در طول سال ها چیزهای زیادی در مورد اینکه VTO چگونه بر نیروی کار ما و جامعه تأثیر می گذارد آموخته ایم. ما خوشحالیم که تخصص و بهترین تجربیات خود را در اینجا به اشتراک می گذاریم.
Salesforce بیش از 530 میلیون دلار و 7.3 میلیون ساعت از زمان تأسیس ما اهدا کرده است. این شرکت ممکن است از نظر منابعی که به برنامههای VTO اختصاص میدهد، پرت باشد – برای مثال، تیم اولسن 25 نفر را به آن اختصاص داده است – اما مراحلی وجود دارد که میتو،د برای ایجاد ابتکارات VTO خود انجام دهید. تعدادی نکته:
Salesforce بر این اصل بنا شد که مشاغل می توانند تأثیر اجتماعی زیادی داشته باشند. این شرکت هر سال یک مزیت VTO بالاتر از میانگین 56 ساعت یا 7 روز کاری را به کارکنان ارائه می دهد. آنها میتوانند از این زمان برای داوطلب شدن در یکی از سازمانهای غیرانتفاعی که Salesforce به طور رسمی از آن پشتیب، میکند استفاده کنند – این شرکت میلیونها دلار برای حمایت از آموزش، توسعه نیروی کار و طرحهای عدالت اقلیمی متعهد شده است – یا به انتخاب خودشان.
از ابزارهایی استفاده کنید که به کارکنان کمک می کند فرصت هایی را پیدا کنند که با ابتکارات سازم، همسو باشد. Salesforce ابزار دیجیتالی خود به نام Volunteerforce را ساخته است که به کارمندان اجازه میدهد ساعتهای VTO خود را ثبت کنند، فعالیتهای داوطلبانه تیم را سازماندهی کنند و فرصتها را بر اساس مهارت، نوع پروژه، مدت زمان و مکان جستجو کنند. اولسن میگوید: «من فکر میکنم بسیاری از شرکتها شروع به مدیریت این کار با صفحات گسترده ا،ل میکنند، یا با شخصی در منابع انس، که این کار را کناری مدیریت میکند، اما به سرعت غیرقابل مقیاسپذیر و ناپایدار میشود. چندین شرکت وجود دارد، از جمله VolunteerHub و آن را به جلو دنبال کنید، که برنامه های ردیابی داوطلبانه را ارائه می دهد.
با ایجاد نقاط عطف تأثیرگذار، کارکنان را تشویق کنید
به #TeamEarth بپیوندید
برنامههای مشارکت داوطلبانه بسازید که با حوزههای تمرکز استراتژیک شما یا آنچه که ،بوکارتان روی آن تمرکز دارد، همسو باشد. در حالی که کارمندان باید آزاد باشند تا هر طور که می خواهند داوطلب شوند، سعی کنید آنها را به سمت فرصت هایی هدایت کنید که قبلاً تعهد مالی می دهید. سعی کنید کارمندان را با سازمان هایی که از آنها حمایت می کنند جفت کنید.
تمرکز
اولسن گفت: «ما همچنین به مشارکت در برنامههایمان نگاه میکنیم، و اینکه چند نفر به هر یک از نقاط عطف تأثیر میرسند. «یک بار در هر سه ماه، کارمند، که به آستانههای مشخصی رسیدهاند برای دریافت کمک هزینه در قرعهکشی شرکت میکنند. این باعث میشود آنها انگیزه داشته باشند و احساس کنند به خاطر روشهای متفاوتی که ارائه میدهند، شناخته شده و ارزشمند هستند.»
در نظر بگیرید که مناطق تمرکز شما چگونه در سطح جه، زندگی می کنند. به ،وان مثال، در ایالات متحده، طرح های توسعه نیروی کار Salesforce، جوانان 18 تا 24 ساله را هدف قرار می دهد. اما در ژاپن، جمعیت هدف آنها پیرتر می شود. اولسن گفت: “مهم است که به تیم های محلی خود اجازه دهید تا به نیازهای محلی پاسخ دهند، در حالی که هنوز به سمت داستان شرکت بزرگ تر حرکت می کنند.”
مرخصی داوطلبانه تکامل مشارکت کارکنان است
او گفت 13500 کارمند حداقل به هفت نقطه عطف تاثیرگذار رسیده اند.
کارمندان با صدای بلند و واضح اعلام کرده اند که از شغل خود بیش از یک چک حقوق می خواهند. بر اساس تحقیقات جدید Salesforce، یکی از بزرگترین عواملی که در یک تجربه عالی کارمند کمک میکند، احساس هدف است. بسیاری از ،ب و کارها با تمرکز بیشتر بر روی هدف و تأثیر بر جامعه پاسخ داده اند. اما یک ،صر غالباً نادیده گرفته شده در این تمرکز جدید وجود دارد: داوطلبی با پول یا برنامه های مرخصی داوطلبانه.
در چند سال گذشته، در مورد اهمیت اشتغال هدفمند صحبت های زیادی شده است. اخیراً، ، بی سر و صدا، که در آن کارگران با انجام حداقل ها و نه بیشتر، حقوق دریافت می کنند، خبرساز شده است. اما نکته اینجاست – آیا استعفای بی سر و صدا واقعاً به خاطر سستی در محل کار است یا اینکه کارفرمایان به کارمندان آزادی می دهند تا زندگی هدفمندتر و کامل تری را خارج از شغلشان داشته باشند؟
بسیاری از شرکت ها به کارمندان نوعی فرصت داوطلبانه ارائه می دهند، اما اغلب یک روز داوطلبانه یا جمع آوری پول برای خیریه ها است.
در Salesforce، کارمند، که حداقل به 7 نقطه عطف دست یابند – تکرار مشارکت های داوطلبانه، اهدای مهارت ها، پیوستن به هیئت مدیره، سازماندهی یک رویداد تیمی و غیره – برای کمک هزینه به یک سازمان واجد شرایط به انتخاب خود وارد قرعه کشی می شوند. این علاوه بر مسابقات استاندارد شرکت با سازمان های واجد شرایط است.
بازارهای محلی را در نظر بگیرید
برع،، شرکتهایی که مکانهای کاری آرم، ایجاد میکنند، فرهنگ شمول، هدف، گوش دادن، مراقبت و همدلی را پرورش میدهند.
چگونه برنامه VTO خود را ایجاد کنید
با در نظر گرفتن تمام عوامل مختلفی که ممکن است در بازی وجود داشته باشند، چندین قدم جلوتر فکر کنید. به ،وان مثال، Salesforce به کارمند، که به برخی از نقاط عطف VTO می رسیدند، کمک های مالی به هدف خود، بدون سقف، جایزه می داد. وقتی این ناپایدار شد، ما برنامه ها را دوباره کار کردیم و در عین حال تلاش های کارمند را به رسمیت شناختیم.
پیگیری فعالیت
در عصری که از ،بوکارها انتظار میرود که در مسائل اجتماعی به شیوههای بزرگتر و قابل مشاهدهتری درگیر شوند، گام بعدی این است که به کارکنان ابزار، پشتیب، و زمان لازم برای انجام این کار را بدهند.