به طور خاص، Salesforce در حال برنامه ریزی است تا انرژی خود را پشت پلتفرم عامل هوش مصنوعی جدید «Agentforce» بگذارد، که به ،ب وکارها اجازه می دهد تا عوامل مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد و استقرار دهند که بر روی برنامه های Salesforce اجرا می شوند و برخی از وظایف تکراری و وقت گیر خدمات مشتری را خودکار می کنند.
بنیوف به فورچون گفت که به دنبال جذب تیم هایی نیست که در حال توسعه LLM هستند، مانند مایکروسافت و آمازون اخیرا. او توضیح داد: «تیم های نمونه برای چیزی که ما در حال حاضر داریم تکراری خواهند شد.»
«آیا ممکن است شرکت داغ دیگری در راه باشد؟ من امیدوارم که اینطور باشد، منظورم این است که تاریخ صنعت ماست و خداوند همه آنها را حفظ کند.
در اوایل این ماه، Salesforce یک قرارداد قطعی برای ،ید «شرکت خود» به مبلغ 1.9 میلیارد دلار امضا کرد.
ما قرار است بعد از آن به یک تور جه، به نام Agentforce World Tour برویم و هدف آن این است که ده ها هزار مشتری را تا ژانویه سال آینده زنده کنیم.
منتقدان دوست دارند ریشی جالوریا، مدیر عامل، تحقیقات سهام نرم افزار در RBC Capital Markets، معتقد است که این شرکت پر از هوای داغ است، زیرا هنوز هیچ یک از برنامه های تغییر بازی خود را ارائه نکرده است.
ما قصد داریم هزاران مشتری را در کارگاه های آموزشی قرار دهیم و نمایندگان آنها را در Dreamforce زنده کنیم.
در پاسخ، بنا بر گزارش ها، بنیوف با اشاره به لیست بلندبالای مشتریان و شرکت هایی که قبلاً Agentforce را امتحان می کنند و ظاهراً پیشرفت آن را تأیید کرده اند، این نگر، ها را کنار گذاشت.
او همچنین معتقد است که بازیگران اصلی صنعت CRM چالش بزرگی در پیش رو دارند: «هوش مصنوعی مولد روش کار فروشندگان را تغییر می دهد، اما اگر مدیران فعلی نتوانند از شروع کار استفاده کنند، در واقع باید شیوه انجام کارها را دوباره تصور کنند. ; می تواند واقعا دشوار باشد.»