مدیر عامل Salesforce "تحول بزرگ بعدی" خود را فاش کرد
انتشار: شهریور 20، 1403
بروزرسانی: 18 تیر 1404

مدیر عامل Salesforce "تحول بزرگ بعدی" خود را فاش کرد

او گفت: "در ذهن مبتدیان، من هر امک، را دارم." در ذهن متخصص، از شما می پرسم که آیا من در CRM متخصص هستم؟ من هستم. آیا من 40 سال است که نرم افزارهای سازم، کار می کنم؟ دارم.»

پیش از این، Salesforce در استارتاپ های هوش مصنوعی مانند Anthropic، Cohere و Together AI سرمایه گذاری کرده است.

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce این اطلاعات را به فورچون فاش کرد، اما مجله تجارت جه، با استناد به تحلیلگر، که شک داشتند، این سوال را مطرح کرد که آیا این برای جلوگیری از رقابت کافی است یا خیر.



منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-ceo-reveals-its-next-big-transformation/قرار نیست بگوید، به Dreamforce خوش آمدید، بلکه به Agentforce خوش آمدید.

بنیوف همچنین به اشتراک گذاشت که این فناوری عامل هوش مصنوعی محور اصلی کنفرانس سالانه غول CRM 'Dreamforce' در سال جاری خواهد بود: "ما باید کل شرکت را به سمت نمایندگان متمرکز کنیم، همانطور که در دو سال گذشته به Data Cloud انجام دادیم.

Own Company یک ارائه دهنده راه حل های پشتیبان گیری، مدیریت و بازیابی اطلاعات SaaS است که شریک نزدیک Salesforce نیز بوده است.

در عوض، Salesforce تصمیم گرفت استارتاپ سازنده عامل هوش مصنوعی، Airkit، را در سال 2023 ب،د. از آن زمان، یکی از بنیانگذاران، آدام ایوانز، SVP محصول پلتفرم هوش مصنوعی Salesforce شده است.

مدیر عامل Salesforce اعلام کرده است که "تحول بزرگ بعدی" آن به سمت استفاده از عوامل هوش مصنوعی مستقل تغییر خواهد کرد.

"اما ما همچنین بهترین کار خود را انجام خواهیم داد - این اولین بازی ما نیست، و ما دارایی های زیادی برای به کارگیری داریم، و من فکر می کنم برای مشتریانمان، در شش دوره آینده متوجه خواهیم شد. ماه.»

بنیوف با اطمینان منع، کرد:

بنیوف افزود: «این تحول بزرگ بعدی است. سوال اینجاست که آینده CRM چیست؟ آینده همه مشاغل و مشتریان و شرکت های ما چیست؟».

به گفته فورچون، بنیوف متقاعد شده است که پاسخ این سوال «AI» است.

هوش مصنوعی Salesforce و آینده CRM

به طور خاص، Salesforce در حال برنامه ریزی است تا انرژی خود را پشت پلتفرم عامل هوش مصنوعی جدید «Agentforce» بگذارد، که به ،ب وکارها اجازه می دهد تا عوامل مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد و استقرار دهند که بر روی برنامه های Salesforce اجرا می شوند و برخی از وظایف تکراری و وقت گیر خدمات مشتری را خودکار می کنند.

بنیوف به فورچون گفت که به دنبال جذب تیم هایی نیست که در حال توسعه LLM هستند، مانند مایکروسافت و آمازون اخیرا. او توضیح داد: «تیم های نمونه برای چیزی که ما در حال حاضر داریم تکراری خواهند شد.»

«آیا ممکن است شرکت داغ دیگری در راه باشد؟ من امیدوارم که اینطور باشد، منظورم این است که تاریخ صنعت ماست و خداوند همه آنها را حفظ کند.

در اوایل این ماه، Salesforce یک قرارداد قطعی برای ،ید «شرکت خود» به مبلغ 1.9 میلیارد دلار امضا کرد.

ما قرار است بعد از آن به یک تور جه، به نام Agentforce World Tour برویم و هدف آن این است که ده ها هزار مشتری را تا ژانویه سال آینده زنده کنیم.

منتقدان دوست دارند ریشی جالوریا، مدیر عامل، تحقیقات سهام نرم افزار در RBC Capital Markets، معتقد است که این شرکت پر از هوای داغ است، زیرا هنوز هیچ یک از برنامه های تغییر بازی خود را ارائه نکرده است.

ما قصد داریم هزاران مشتری را در کارگاه های آموزشی قرار دهیم و نمایندگان آنها را در Dreamforce زنده کنیم.

در پاسخ، بنا بر گزارش ها، بنیوف با اشاره به لیست بلندبالای مشتریان و شرکت هایی که قبلاً Agentforce را امتحان می کنند و ظاهراً پیشرفت آن را تأیید کرده اند، این نگر، ها را کنار گذاشت.

او همچنین معتقد است که بازیگران اصلی صنعت CRM چالش بزرگی در پیش رو دارند: «هوش مصنوعی مولد روش کار فروشندگان را تغییر می دهد، اما اگر مدیران فعلی نتوانند از شروع کار استفاده کنند، در واقع باید شیوه انجام کارها را دوباره تصور کنند. ; می تواند واقعا دشوار باشد.»