همانطور که در بالا اشاره شد، آنها بیشتر نتیجه یک “همسویی مجدد استراتژیک” بین افراد و سرمایه گذاری های آن بودند.
با این وجود، زوهو اخیراً برخلاف غلات حرکت کرد و به UCaaS رفت. همانطور که در مورد سایر بازیکنان CRM و استراتژی های آنها، فقط زمان مشخص خواهد کرد.
علاوه بر این، تحلیلگر بازار گارتنر اخیراً پیشبینی کرده است که هزینههای فناوری سازم، با وجود بادهای دنبالهدار اقتصادی «مقاوم در برابر رکود» باقی خواهد ماند.
جالب توجه است، سرمایه گذاران فعال جدید در رقیب اصلی HubS، CRM، Salesforce، ظاهراً دست مدیر عامل آن – مارک بنیوف – را مجبور به انجام تعهد مشابهی می کنند.
رنگان در این بی،ه نوشت:
رنگان در طول فراخوان درآمد به شدت تأکید کرد که ا،اج کارکنان بسیار بیشتر از تصمیم کاهش هزینه است.
چنین نظراتی حاکی از آن است که شاید بدترین اتفاقات هنوز در راه است، و تحلیلگران به سرعت این موضوع را در طی تماس اخیر با درآمد دریافت ،د و خواستار زمینه بیشتر در مورد این اظهارات شدند.
با این حال، فروشنده CRM استنباط نکرد که استراتژی پیشروی آن به هیچ وجه تغییر کرده است – همانطور که برخی از رقبای صنعتی آن تغییر کرده اند.
با مطالعه مقاله ما درباره فشار سرمایه گذاران در Salesforce بیشتر بد،د: ا،اج Salesforce همچنان با ارزش های خانوادگی خود دست و پنجه نرم می کند.
تحقیقات آن همچنین نشان میدهد که تغییر بودجه فناوری اطلاعات دلیل ا،اجهایی نیست که صنعت را فرا گرفته است. در عوض، به نظر میرسد بسیاری از ،بوکارهای SaaS در پیشبینیهای رشد پس از همهگیری بیش از حد خوشبین شدهاند.
HubS، درآمدهای سه ماهه چهارم خود را 35 درصد نسبت به سال گذشته (سالانه) با ارز ثابت افزایش داد.
یامینی رنگان، مدیر عامل HubS،، علیرغم هشدار درباره “زمان های چالش برانگیز” در ایمیلی به کارمندان، به سرمایه گذاران از چشم انداز روشن اطمینان داده است.
در واقع، فروشنده نسبت به HubS، ا،اجهای مهمتری انجام داد که در درجه اول بر Slack و MuleSoft تأثیر گذاشت، بخشهایی از ،بوکار که تا حدودی از تجارت اصلی آن میکاهد.
رنگان به جای ارائه یک چشم انداز تیره و تار، اظهار داشت که “زمان های چالش برانگیز” شامل تداوم محیط اقتصاد کلان فعلی است.
پس از اعلام این خبر، سهام آن 13 درصد افزایش یافت که نشان دهنده تقویت اعتماد سرمایه گذاران به چشم انداز آن است.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/hubs،-ceo-clarifies-challenging-times-ahead-remark/آنچه ما فرض کرده ایم این است که تا سال 2023 محیط تقاضا همچنان چالش برانگیز خواهد بود.
ما شاهد طول، شدن چرخه معاملات بودیم. ما شاهد مشارکت بیشتر تصمیم گیرندگان بودیم. مدیر عامل HubS، اظهار داشت: ما شاهد بررسی دقیق تر معاملات و بودجه ها قبل از تایید بودیم. “Q4 بهتر نشد، اما از نظر مادی بدتر نشد.”
در واقع، The Register اخیراً گزارش داده است: “هیچ Slack دیگری برای ب، باقی نمانده است.”
ما حوزههایی در ،بوکار داشتیم که تعداد کارمندان آنها سریعتر از درآمد رشد کرده بود، حوزههایی مانند استخدام و خدمات. و حتی وقتی رشد سال 2023 را در نظر می گیریم، این ظرفیت مازاد را داشتیم.
اگر رقبای آن که ا،اجهای خود را نیز اعلام کردهاند – مانند HubS، – از الگوی آن پیروی کنند و تأکید خود را از “هیجانهای جانبی” کنار بگذارند، این ممکن است روند همگرای سیستمهای CX را کاهش دهد.
چنین نظراتی دوباره بر تعهد آن به سودآوری بیش از رشد تأکید می کند.
با حمایت از ادعای Rangan، درآمد HubS، در سه ماهه چهارم ثابت ماند و پیشبینیها را ش،ت داد.
یک چهارم امیدوارکننده برای HubS،
به این ترتیب، HubS، این ا،اج ها را برای همسویی بهتر افراد، منابع و استراتژی رشد خود انجام داد.
Rangan اعتراف کرد که HubS، همان اشتباه را مرتکب شد و ظاهراً رشد را بر سودآوری اولویت داد. او اظهار داشت:
Rangan این ایمیل را زم، ارسال کرد که اعلام کرد CRM مستحکم 500 کارمند را ا،اج می کند که هفت درصد از نیروی کار آن را تشکیل می دهد.
در عوض، Rangan تعهدات خود را برای سرمایه گذاری در نوآوری محصول و کارایی سیستم های داخلی HubS، دو برابر کرد.
از دست دادن شغل فنی تنها یک تصمیم کاهش هزینه نیست
متأسفانه، سطح عدم اطمینان در تقاضای مشتری اکنون به ما می گوید که ممکن است زمان های چالش برانگیزی در پیش داشته باشیم. ما باید خودمان را آماده کنیم تا از این طوفان عبور کنیم.