مایکروسافت Sales Copilot را راه‌اندازی می‌کند و اعلان‌های مرتبط با CX را بیشتر می‌کند

این شخصی‌سازی از یکپارچه‌سازی CRM حاصل می‌شود – چه Salesforce یا Microsoft Dynamics.

علاوه بر این، Copilot می‌تواند وظایف بین CRM و کانال‌های ارتباطی، خلاصه‌های جلسات را به صورت خودکار انجام دهد و یادداشت‌های قبل از جلسه را آماده کند.

“این به هر یک از ما – که در فروش است – اجازه می دهد تا در جریان فعالیت های خود با مشتریان خود باقی بم،م. بنابراین، چه در ایمیل یا یک جلسه تیم پاسخ دهید، می‌تو،د با مشتری در جریان باشید و فعالیت تعامل مشتری با CRM را ثابت کنید.

این افزونه‌های اهرمی که ثبت مهارت‌ها و اقدامات را آسان‌تر می‌کنند، مانند بررسی قیمت‌ها، انجام سفارش‌ها، و اتصال به سیستم‌های مدیریت پرونده مانند ServiceNow، Salesforce، یا Dynamics 365.

همه اینها به ،وان بخشی از مجوزهای ممتاز موجود برای Dynamics 365 Sales Enterprise در دسترس است و Sales Copilot اوا، این ماه عرضه می شود.

Copilot در این پلتفرم نیز اجرا خواهد شد و به کاربران امکان می دهد بخش های بازاریابی هدفمند ایجاد کنند و از زبان طبیعی برای است،اج بینش از مجموعه داده ها استفاده کنند.

در نهایت، یک قابلیت پس از تعامل، حرکت های بعدی را به فروشندگان توصیه می کند و پیگیری های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را پیشنهاد می کند.

ساتیا نادلا: رویایی که منتظرش بودیم

اکنون، این ابزار با ابزارهای ار،تراسیون سفر مشتری به ،وان یک پیشنهاد منفرد همراه خواهد شد.

همانطور که Nuance قبلا انجام می دهد، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا پیوندهای وب سایت و منابع داده را برای گسترش دامنه عامل مجازی آپلود کنند.

در انجام این کار، آرزوی بهبود بهره وری و شخصی سازی مکالمات مشتری دارد.

چیزهایی را پیدا کنید که می‌توانند خودکار شوند، جایی که می‌تو،د Copilot را مستقر کنید، و انسان‌ها را برای پیشبرد فرآیندهای تجاری در جریان نگه دارید.

اکنون مایکروسافت لایه بندی شده است قابلیت های است،اج فرآیند بر روی. نادلا این موارد را اینگونه توصیف کرد: «نوک حوزه برای شماست که پس از آن ارزش بیشتری را از هر تعامل با مشتری، هر استقرار مشتری و هر پروژه مشتری که درگیر آن هستید، بگیرید.»

در همین حال، 70 درصد خاطرنشان ،د که Sales Copilot به آنها کمک کرده تا بهره وری را بهبود بخشند.

دومین اعلامیه مهم Dynamics Microsoft Inspire، اصلاح آن است بینش مشتری Dynamics 365 – پلتفرم داده‌های بی‌درنگ مشتری (CDP).

علاوه بر این ویژگی‌های قبلی، این ویژگی‌ها به 85 درصد از 10000 فروشنده در مایکروسافت کمک کرده‌اند تا یک یا چند کار را سریع‌تر انجام دهند.

همه اینها در همان ساعت اول مایکروسافت اینسپایر رخ داد. برای اطلاع از موارد بعدی، در خبرنامه CX Today مش، شوید و هرگز از دست ندهید.

مایکروسافت از Sales Copilot رونمایی کرده است، اپلیکیشنی که از فروشندگان در حین انجام وظایف در Outlook، Teams و Dynamics 365 Sales پشتیب، می کند.

با جمع‌آوری آن داده‌ها، Copilot ایمیل‌های متن، با مشتری را به‌طور خودکار تولید می‌کند، که فروشنده می‌تواند آنها را بررسی، اصلاح و ارسال کند.

در واقع، ربات ممکن است پس از آن به سؤالات مشتری پاسخ دهد که ،ب و کار هنوز به آن آموزش نداده است تا در حین ارائه پیوندهای منبع به مشتری، آنها را مدیریت کند، بنابراین آنها بدانند اطلاعات از کجا آمده است.

در کنار این، Power Virtual Agent اصلاحی دریافت کرد. برنامه هوش مصنوعی مکالمه اکنون با عملکرد “پاسخ های مولد” ارائه می شود.

با این حال، مایکروسافت در اینجا متوقف نمی شود. در واقع، در یک پست وبلاگ، افزودن های بیشتری به Sales Copilot با راه اندازی آن اعلام کرد. این شامل:

  • یک ویژگی خلاصه تولید شده خودکار که شامل وضعیت، پیشرفت، و نکات برجسته تغییرات مهم در پلتفرم Dynamics 365 Sales است.
  • خلاصه‌ای از مشتری قبل از جلسه که شامل یادداشت‌های اخیر، اطلاعات حساب، نگر،‌های قبلاً ابراز شده و اخبار مشتری است که در Dynamics، Outlook و Teams موجود است.
  • پاسخ‌های پیشنهادی بلادرنگ در طول جلسات تیم‌ها، که توسط نام تجاری یا رقیب تحریک می‌شود، به فروشنده کمک می‌کند تا با مخالفت‌ها برخورد کند.

به این ترتیب، کاربران می توانند پیکربندی کنند که در آن هوش مصنوعی اقداماتی را برای انجام وظایف مختلف برای پاسخگویی به سوالات بیشتر بدون آموزش ربات های سنتی فراخو، می کند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/microsoft-launches-sales-copilot-makes-many-more-cx-related-announcements/

من فکر می کنم هر دسته برنامه SaaS به دلیل این قابلیت به طور اساسی دوباره سیم کشی می شود.

قابلیت های بیشتر برای Sales Copilot

اشتراک مستقل در دسترس است هزینه ماهانه 30 دلار برای هر کاربر.

اطلاعیه های اضافی از Microsoft Inspire

مدیر عامل مایکروسافت با اشاره به اینکه فرآیند کاوی چگونه به مشاغل کمک می کند ادامه داد:

سرانجام، مایکروسافت افزوده‌هایی را به پلتفرم Power خود فاش کرد. هیجان‌انگیزترین آنها شامل Power Automate است، ابزاری که به کاربران اجازه می‌دهد فرآیندهای تجاری را ترسیم کنند و نحوه بهینه‌سازی آن‌هایی را که هوش مصنوعی دارند، در نظر بگیرند.

“[You are] قادر به انجام وظیفه خود بدون نیاز به خارج شدن از محدوده سیستم رکورد خود هستید. این رویایی است که مدتها منتظرش بودیم.

هوش مصنوعی این یادداشت‌ها را تقویت می‌کند و بینش‌های هم‌زمان را شامل می‌شود، مانند خلاصه‌های برتر ،ب‌وکار و فرصت‌های مشتری.

این غول فناوری نیز رونمایی کرد Copilot برای Teams Chat و P،ne، با استفاده از دومی به کاربران امکان می دهد از Teams در سراسر دستگاه ها تماس بگیرند و تماس بگیرند و خلاصه ها و اطلاعات آماری را در زمان واقعی دریافت کنند.

او ادامه داد: “ما در مورد کار دانش افقی، افراد و نحوه همکاری آنها صحبت کرده ایم.” اما، اکنون ما این را به سطح سازمان و فرآیندهای تجاری که سازمان را در بر می گیرد، ارتقا می دهیم.

با این حال، به طور خلاقانه تر، نمایندگان مجازی اکنون می توانند اقداماتی انجام دهند – و همچنین به سؤالات پاسخ دهند.

مایکروسافت در جای دیگری از مجموعه خود راه اندازی شد شرکت بینگ چت – که به کاربران تجاری اجازه می دهد تا از ابزار چت استفاده کنند و در عین حال داده های تجاری را گسسته نگه دارند.

بسیاری از تیم‌ها در حال حاضر از Microsoft Viva Sales استفاده می‌کنند و قابلیت‌های آن اکنون با Copilot همراه خواهد بود.

معرفی Copilot فروش در طول سخنر، اصلی خود در Microsoft Inspire، ساتیا نادلا، رئیس و مدیرعامل مایکروسافت، آن را به ،وان “گام بعدی فوق العاده هیجان انگیز در تکامل دامنه Copilot” توصیف کرد.