![ماتریس آیزنهاور در CRM [ راهکاری موثر برای مدیریت زمان و اولویت بندی وظایف ]](https://parsvt.com/wp-content/uploads/2023/04/step-10.jpg)
بروزرسانی: 21 تیر 1404
ماتریس آیزنهاور در CRM [ راهکاری موثر برای مدیریت زمان و اولویت بندی وظایف ]
سپس یک رنگ برای این مقدار انتخاب کنید.
سپس برای منظم سازی داشبورد، آن ها را با Drag و Drop کنار هم بچینید.
گام 27: وارد داشبورد نرم افزار شوید یا روی لوگوی بالای صفحه کلیک کنید تا به ،مت داشبورد هدایت شوید.
گام 28: برای ایجاد داشبورد جدید روی گزینه بیشتر> افزودن داشبورد جدید کلیک کنید. سپس در پاپ اپ باز شده و ،مت
گام 15: یک نام انتخاب کنید (به ،وان مثال: “مهم و فوری”).
گام 23: روی گزینه تقویم کلیک کنید. سپس از ستون سمت راست، گزینه نمایش بصورت لیست کلیک کنید.
گام 20: روی افزودن شرط کلیک کنید (18) و مانند شروط تعریف شده (20) شروط را تعریف کنید.
گام 29: در داشبورد جدید، روی گزینه ویجت جدید کلیک کنید تا لیست ویجت ها برای شما باز شود. سپس گزینه لیست خلاصه را انتخاب کنید.
اجازه دهید این مقاله را با یک مثال شروع کنیم: فرض کنید شما مدیر یک پروژه هستید و به دنبال راهی برای بهبود مدیریت زمان خود و تیمتان می گردید. در این صورت، ماتریس ایزنهاور می تواند به شما کمک کند تا وظایف و پروژه های خود را به چهار دسته ی اصلی ت،یم کنید و به بهترین شکل ممکن از زمان خود استفاده کنید.
- وظایف فوری و مهم: پروژه هایی که بسیار مهم هستند و باید به شدت روی آن ها تمرکز کنید. برای مثال، پروژه ی اولویتی که موعد تحویل آن به زودی است و اگر به موقع تحویل ندهید، می تواند عواقب جدی برای تیم و مشتریان داشته باشد.
- وظایف مهم اما غیرفوری: پروژه هایی که مهم هستند، اما به شدت فوری نیستند. برای مثال، پروژه ی بهبود کیفیت محصول که باعث افزایش رضایت مشتریان می شود ولی برای انجام آن زمان کمی وجود دارد.
- وظایف فوری اما کم اهمیت: پروژه هایی که فوری هستند، اما در مقایسه با دیگر پروژه ها اهمیت کمتری دارند. برای مثال، پروژه ی ارائه گزارشات ماهانه که باید به زودی تحویل داده شود، اما اهمیت آن در مقایسه با پروژه های مهم تر کمتر است.
- وظایف غیرفوری و غیرمهم: پروژه هایی که نه فوری هستند و نه اهمیت زیادی دارند. این پروژه ها را به تعویق بیندازید یا به به سایر پرسنل محول کنید، بهبود بخشید.
برای اینکار، هر بار یکی از آن ها در ،مت نام آیتم وارد کنید، سپس از ،مت “چه ،ی می تواند این مقدار را به یک رکورد تخصیص دهد؟”، سطح دسترسی را مشخص کنید. اگر تمایل دارید همه افراد بتوانند از این ماتریس استفاده نمایند، گزینه “همه نقش ها” را انتخاب کنید.
گام 17: با فعال سازی نمایش در معیارهای کلیدی و استفاده از ویجت معیارهای کلیدی در داشبورد، می تو،د تعداد موجود در این لیست را مشاهده کنید.
در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه ماتریس ایزنهاور را در نرم افزار CRM خود پیاده کنید و عملکرد خود را بهبود دهید.
نحوه پیاده سازی ماتریس آیزنهاور در نرم افزار CRM
گام 18 و 19: روی افزودن شرط کلیک کنید و مانند شروط تعریف شده (19) شروط را تعریف کنید.
ماتریس آیزنهاور (Eisen،wer Matrix) یک ابزار مدیریت زمان است که با کمک آن می تو،د وظایف و کارهای خود را بر اساس اهمیت و فوریت، مرتب کرده و به بهترین شکل از زمان خود استفاده کنید. اجرای این ماتریس در نرم افزار CRM، می تواند به شما در مدیریت بهتر وظایف و اولویت بندی آنها کمک کند.
گام 1: ابتدا روی آی، تقویم (نوار بالا، سمت چپ) کلیک کنید تا وارد محیط تقویم شوید. در صفحه باز شده، روی دکمه “سفارشی سازی” کلیک کنید.
اگر شما هم در مدیریت زمان برای اولویت بندی فعالیت هایتان دچار مشکل می شوید و اغلب فشار و استرس زیادی را برای به اتمام رساندن کارهای خود احساس می کنید، پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید تا بتو،د با کمک CRM پارس ویتایگر، زمان خود را به درستی مدیریت کنید.
در انتهای این مقاله داشبوردی شبیه داشبورد زیر خواهیم داشت:

نامی برای داشبورد مانند: ماتریس آیزنهاور وارد کنید تا داشبورد جدید ساخته شود.
گام 7: در ،مت “انتخاب مقادیر فیلدها در وظایف کاری” مقدار “اولویت” را انتخاب کنید.
گام 31: در ،مت فیلتر، یکی از فهرست هایی که در ،مت (14) ایجاد کردیم را انتخاب کنید.
گام 3: بدنبال فیلدی با ،وان “اولویت” بگردید.
- اگر نیاز دارید تمام کاربران این فیلد را تکمیل کنند، روی گزینه “اجباری” کلیک کنید.
- برای نمایش در ،مت ایجاد سریع و پاپ اپ های “وظایف و رویدادها” گزینه “ایجاد سریع” را تیک بزنید.
گام 4: از ستون سمت راست، در نوار جستجو بدنبال “ویرایشگر فهرست انتخابی” بگردید.
گام 9،10 و 11: در این ،مت باید مقادیر زیر را اضافه کنیم:
- مهم و فوری
- مهم و غیر فوری
- کم اهمیت و فوری
- کم اهمیت و غیر فوری
از آنجایی که ماتریس آیزنهاور یک روش موثر برای مدیریت زمان است، پیاده سازی آن در نرم افزار CRM می تواند به شما و تیمتان در انجام وظایف و پروژه هایتان کمک کند و به بهترین شکل ممکن از وقت و منابع خود استفاده کنید. پس اگر شما هم نیاز به بهبود مدیریت زمان و اولویت بندی وظایف تان دارید، پیشنهاد می کنیم که این ماتریس را در نرم افزار CRM خود پیاده سازی کنید و به بهترین شکل ممکن از زمان خود و تیم تان استفاده کنید.