فیبر برای خانه چیست؟  بیاموزید که چگونه هوش مصنوعی می تواند کمک کند
انتشار: تیر 09، 1402
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

فیبر برای خانه چیست؟ بیاموزید که چگونه هوش مصنوعی می تواند کمک کند

این فناوری می تواند از داده های مشتری ایمن شما است،اج کند و اطلاعات مرتبط مانند مکان آن شش مکان و تعداد کارمندان در هر مکان را شناسایی کند. با خواندن داده هایی که از قبل دارید، هوش مصنوعی مولد می تواند به شما اطلاع دهد که آیا فناوری بهبودیافته برای آن مکان ها در دسترس است یا خیر.

هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا در این زمینه سرمایه گذاری کنید - تلاش های خود را برای به دست آوردن مشتریان جدید افزایش دهید و به شما کمک کند تا به مشتریان فعلی خدمات بهتری ارائه دهید.

برای استفاده از فیبر تا رونق خانه، استفاده از هوش مصنوعی مولد از همان ابتدای فرآیند شروع می شود – شناسایی محله هایی که فیبر را در آن قرار دهید.

اما بسیاری از کارهای دستی، کار اداری، توسط هوش مصنوعی انجام می شود. فرآیندی که هفته ها تا ماه ها به صورت دستی طول می کشید را به چند روز کاهش می دهد، در حالی که منابع شرکت شما را برای تمرکز روی کارهای سطح بالاتر آزاد می کند - مانند تمرکز بر گسترش فیبر به خانه و محل کار.

به گفته والا افشار، مبشر ارشد دیجیتالی Salesforce، هوش مصنوعی مولد همراه با قابلیت های قدیمی هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری ماشینی، «جام مقدس» برای افزایش دامنه دسترسی شماست. این امر در مورد استقرار فیبر در خانه ها و مشاغل تا حد امکان نیز صدق می کند.

سپس هوش مصنوعی مولد می تواند به تیم فروش شما کمک کند تا معاملات فیبر جدید را نیز بسته و بهینه کند.

این یک فرآیند نصب ساده ایجاد می کند و به شما امکان می دهد سریعتر وارد خانه ها و مشاغل بیشتری شوید و از آنها خارج شوید. هوش مصنوعی به شما کمک می کند خدمات عالی را که مشتریان انتظار دارند ارائه دهید و به شما مزیتی در زمینه رقابت خانگی بدهد.

قرار دادن همه اینها با هوش مصنوعی مولد

تجزیه و تحلیل مدیریت سفارش - در مورد همه چیز از معیارهای عملکرد سفارش، ردیابی و مدیریت موجودی - می تواند به شناسایی فرصت های فروش بالا و توصیه های محصول کمک کند و در ساعات کاری در کارهای اداری صرفه جویی کند.

3. فرآیند نصب خود را برای کارگران و مشتریان بهتر کنید

به دست آوردن هرچه سریعتر مشتریان نام بازی فیبر برای ارائه دهندگان خانگی است. سرمایه گذاری های عظیم در زیرساخت ها فشار بیشتری را بر شرکت های مخابراتی برای انجام این کار وارد می کند.

خدمات را با اتوماسیون مدرن کنید

فناوری هوش مصنوعی مولد می تواند داده های تاریخی، جمعیت شناسی و روندهای بازار را تجزیه و تحلیل کند تا به ،وان مثال مکان سرمایه گذاری در استقرار یا ارتقاء زیرساخت را شناسایی کند. همراه با نقاط داده ایمن خود، مانند نرخ برد شرکت شما در محله های مختلف، هوش مصنوعی مولد به شما کمک می کند مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین راه حل های طراحی شبکه را پیدا کنید.

همچنین می تواند در یک توصیه فروش فوری، که در این مورد، برای مثال، نصب فیبر در مکان هایی برای افزایش پهنای باند و بهترین سرعت و کیفیت ممکن برای کنفرانس ویدیویی باشد، ایجاد شود.

درعوض، هوش مصنوعی می تواند از مشتری درخواست کند – برقراری کنفرانس ویدیویی بدون ،زش بین شش مکان – و فوراً پاسخ تمام سؤالات مورد نیاز برای حل مشکل را ارائه دهد.

چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی یا دستیاران مجازی می توانند به روز رس، های زمان واقعی را در مورد نصب ها یا درخواست های خدمات ارائه دهند که زمان مداخله انسان را کاهش می دهد.

از آنجایی که تعداد بیشتری از ،ب وکارها و مردم به دنبال اتصال سریع تر به اینترنت نسبت به کابل ها هستند، فیبر یک سرمایه گذاری محبوب است. با بازار جه، فیبر انتظار می رود تا سال 2030 به 31.3 میلیارد دلار برسد، واضح است که فیبر به رونق خانه اینجاست.

در گذشته، پس از اطلاع از مشکل، یک نماینده فروش به عقب برمی گشت و در مورد مکان دفاتر، تعداد کارمندان و نوع ،ب و کار خود تحقیق می کرد. آنها سپس از این اطلاعات برای پیش بینی پهنای باند - یا اینکه آیا حتی در مکان ها موجود است - برای راه حل مورد نیاز استفاده می کنند. نماینده، همراه با معماران فنی، راه حل را مشخص می کنند، در مورد افزایش فروش فکر می کنند، و یک پیشنهاد و قرارداد می نویسند.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">ثبت نام کن

2. میزان فروش فیبر با کارایی بالا را افزایش دهید

ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا تکمیل شود.

به خاطر داشته باشید، هوش مصنوعی که به کار می گیرید به اندازه داده هایی است که از آنها استفاده می کند. می تو،د از هوش مصنوعی با داده های ایمن شده تان برای تنظیم تلاش های بازاریابی تان، مانند طراحی تبلیغات بصری جذاب و شخصی شده برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص بر اساس تاریخچه مرور و ،ید، ساختن مدل های پیش بینی کننده برای پیش بینی رفتار ،ید مشتری، استفاده کنید.

از هوش مصنوعی و اتوماسیون استفاده کنید تا تیم های خدمات مشتری را از کارهای پیش پا افتاده رها کنید، خدمات با کیفیت ارائه دهید و کارآمدتر شوید.

بیایید به مثالی از ارائه دهنده فیبر که از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند برای تبدیل درخواست خدمات ساده یک مشتری باند پهن تجاری به یک ،ط فیبر بالقوه قابل توجه برای چندین سایت اداری نگاه کنیم. بگویید مشتری در مورد نگر، های مربوط به کنفرانس های ویدئویی پریشان بین شش محل دفتر خود با مرکز خدمات تماس می گیرد.

این می تواند بهترین اقدامات و عیب یابی را برای تکنسین های خدمات صحرایی در حین نصب ارائه دهد. به ،وان مثال، الگوریتم های بینایی کامپیوتری می توانند تصاویر یا ویدئوهای مکان های نصب را تجزیه و تحلیل کنند تا تکنسین ها را در طول فرآیند راهنمایی کنند و از دقت در طول مسیر اطمینان حاصل کنند و هر گونه مشکلی را که باید به آن رسیدگی شود، شناسایی می کنند.

فناوری هوش مصنوعی مولد که ایمن، قابل اعتماد است و بر اساس وسعت داده های مشتری شما ساخته شده است، می تواند سرمایه گذاری فیبر شما را در هر مرحله از مسیر بهینه کند. از شناسایی محله ها برای پروژه های زیربنایی گرفته تا ساده سازی تأسیسات منفرد خانه، در اینجا می توان کمک کرد.

1. مکان هایی را برای فیبر برای سرمایه گذاری خانه شناسایی کنید

استراتژی ها و فناوری های اساسی مورد نیاز برای روشن ، تجربیات مش، فیبر خود را کشف کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/fiber-to-the-،me/پیاده سازی های مولد هوش مصنوعی می توانند به شما این امکان را بدهند که سوالات خاصی را بر اساس داده های CRM شرکت خود بپرسید و به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و منجر به نتایج تجاری بهتری شوید.

اما، هر بار که یک پروژه جدید به تأخیر می افتد، تعداد مشتریان جدیدی که می تو،د جذب کنید، کاهش می یابد، چه تأسیسات زیرساختی گسترده تر یا خانه های فردی. این به نتیجه نهایی و رضایت مشتری شما لطمه می زند.

هوش مصنوعی زم، که فن آوری های شما در این زمینه حضور داشته باشند متوقف نمی شود.

می تواند از داده های مشتری پیشنهادات و قراردادها ایجاد کند، ایجاد را ساده تر کند، شخصی سازی، کارایی و دقت را در طول فرآیند بهبود بخشد.

این می تواند به بهینه سازی فروش و بازاریابی شما از طریق مزایای دیگر کمک کند، مانند:

این به توزیع کنندگان دید کامل برای مطابقت با کارگران و تکالیف را می دهد و به طور مداوم پروژه ها را بر اساس مهارت ها، مکان، موجودی و قو،ن تجاری تخصیص می دهد. این به آنها امکان می دهد نیروی کار سیار و هر شغل را روی یک صفحه نمایش ببینند.

همچنین می تواند به ارائه دهندگان فیبر کمک کند تا جوامعی را با بالاترین سطح علاقه به فیبر شناسایی کنند، و همچنین گردش های کاری هوشمند را برای افزایش سریع تر درآمد ثبت نام و نصب ایجاد کند.

بنابراین، چگونه می تو،د کارایی بیشتری را به فرآیند اضافه کنید و در عین حال سرمایه گذاری های قابل توجه تری را انجام ندهید؟ اینجاست که هوش مصنوعی و اتوماسیون وارد می شوند. هوش مصنوعی مولد می تواند به ارائه دهندگان ارتباطات کمک کند تا سرمایه گذاری های خود را بهینه کنند، و این شامل کمک به سرمایه گذاری در رونق فیبر می شود.

با برداشتن یک قدم جلوتر، هوش مصنوعی مولد روندهای فروش آینده را پیش بینی می کند، داده های فروش را تجزیه و تحلیل می کند و ارتباطات شخصی ایجاد می کند - به شما کمک می کند از فیبر به روند خانه حدا،ر استفاده را ببرید.

هوش مصنوعی و اتوماسیون مولد چه شناسایی مکان هایی برای نصب فیبر باشد و چه هشدار دادن به نمایندگان برای فرصت های فروش بیشتر، می تواند به افزایش سرعت شرکت شما برای جذب مشتریان فیبر و بهینه سازی این سرمایه گذاری های سنگین کمک کند.

لبه را در بوم فیبر به دست آورید

سپس هوش مصنوعی مولد یک پیشنهاد و قرارداد را با استفاده از تمام آن اطلاعات خصوصی در دامنه شما ارائه می دهد. یک نماینده فروش و مهندس شبکه در این حلقه هستند تا بازخورد انس، را برای تنظیم دقیق یا تطبیق پاسخ ارائه دهند و لمس شخصی مورد نیاز برای این کار را به خوبی ارائه دهند.