است،اج فرآیندی یک فناوری نوآورانه برای کشف و تجزیه و تحلیل فرآیندهای تجاری با استفاده از داده های رویداد است،اج شده از CRM و سایر سیستم ها است. این به مدیران در سراسر سازمان امکان می دهد تا بینشی در مورد نحوه بهینه سازی و خودکارسازی فرآیندهای خود به دست آورند.
فرآیند کاوی به مدیران خدمات این امکان را میدهد تا گلوگاهها، دوباره کاریها و انحرافات را در فرآیندهای خدمات مید، خود شناسایی کنند، نقاط اصطکاک را درک کنند که مانع از دستیابی به اه، رزولوشن اولین لمس میشود، همراه با بینش عمیق در مورد چگونگی مق، با این مسائل برای افزایش کارایی عملیاتی و تعالی مشتری. .
مسیر رایج فرآیند کاوی:
- ردپای دیجیتال: هر فرآیندی ردپای دیجیتالی (معاملات) را در Salesforce Cloud و سایر سیستم ها بر جای می گذارد
- مجموعه رویداد: داده های تراکنش از جداول موجود در Salesforce Cloud و سایر سیستم ها است،اج می شود
- تجزیه و تحلیل فرآیند: الگوریتمها برای است،اج نقشههای فرآیند، تجزیه و تحلیل عملکرد و دوقلوهای دیجیتال از این دادهها استفاده میشوند
- بینش تجاری: بینش در مورد نقاط اصطکاک و مسائل مربوط به انطباق به دست آمده و برای اطلاع رس، مداخلات بهبود شما استفاده می شود
از رابط Apromore استفاده کنید
گزارش رویداد خود را به راحتی آپلود کنید
کجا و چرا می توانم از فرآیند کاوی استفاده کنم؟
فرآیند کاوی میتواند ارزش ،بوکار را تقریباً در هر صنعتی افزایش دهد: بانکها، فینسرورها، ارتباطات راه دور، مراقبتهای بهداشتی. فرآیند کاوی هنگامی که برای فرآیندهای مواجهه با مشتری در دفتر اصلی اعمال می شود، نشان داده است که می تواند میلیون ها نفر در هزینه صرفه جویی کند و در عین حال برتری مشتری و امتیاز خالص پروموتر (NPS) را افزایش دهد.
به ،وان مثال، پس از کمتر از یک سال از سفر است،اج فرآیند خود، یک بانک بزرگ در استرالیا میلیونها هزینه را با حذف دوباره کاری و شناسایی فرصتهای اتوماسیون با سود بالا در فرآیند منشاء وام خود به لطف بینشهای است،اج فرآیند کاهش داد. ممکن است فکر کنید این صرفه جویی در هزینه تأثیر نامطلوبی بر تجربه مشتری داشته است، اما منجر به زمان بازگشت سریع تر و نرخ خطای پایین تر شد. این به طور مستقیم به ارزش و رضایت مشتری ترجمه می شود.
هنگامی که فرآیند کاوی در فرآیندهای باطنی اعمال می شود، بینش و فرصت های بهبودی را برای کاهش تنگناها، دوباره کاری و سایر منابع ضایعات در این فرآیندها ایجاد می کند. همچنین ابزار قدرتمندی برای اولویتبندی و ارزیابی تأثیر تلاشهای اتوماسیون است.
یک آژانس ،تی بزرگ در اروپا با پرتودهی فرآیندهای خود با استفاده از فرآیند کاوی و سپس جستجوی هر منبع ضایعاتی، یکی پس از دیگری، زمان چرخش فرآیندهای ،ید به پرداخت را تقریباً 30 درصد کاهش داد.
فرآیند است،اج برای انطباق
همچنین ابزار قدرتمندی برای ایجاد انطباق است. اولین چیزی که تیمهایی که فرآیند کاوی را پیادهسازی میکنند اغلب متوجه میشوند این است که فرآیندهایی که فکر می،د ساده و خطی هستند، به دلیل استثناهای متعدد شامل صدها مسیر مختلف هستند. این به اندازه کافی بد است که همه چیز آن چیزی نیست که شما انتظار دارید، اما می تواند به طور بالقوه فاجعه آمیز در صنایع بسیار تنظیم شده باشد، جایی که عدم مستندسازی، حسابرسی و گزارش صحیح در مورد فرآیندها می تواند منجر به جریمه های هنگفت شود.
شما می تو،د ارزش قابل توجهی را در فرآیندهایی مانند: درخواست خدمات صحرایی در شرکت های آب و برق، پذیرش مشتری و منشاء وام در بانکداری، رسیدگی به مطالبات در بیمه، خدمات مشتری در ،ده فروشی، یا سفرهای بیمار در علوم بهداشتی و زندگی دریافت کنید. توانایی درک، مدیریت و بهینه سازی این نوع فرآیندها نه تنها خوب است، بلکه برای سازمان هایی که به دنبال رشد و تمایز در بازار فعلی هستند، ضروری است.
مثال درخواست خدمات فیلد:
- اندازه گیری کیفیت در سطح خدمات: شناسایی دلایل اصلی برای سفارشات کاری که با اه، «اولین بار رزولوشن» و سایر SLA مطابقت ندارند
- ارزیابی تجربه مشتری: اصطکاک هایی مانند دوباره کاری و زمان انتظار طول، در درخواست های خدمات را مشخص کنید
- شناسایی ناهنجاری ها: از طریق راهحلها و سایر ناهنجاریها، دستورات کاری را که از بهترین شیوهها منحرف میشوند، شناسایی کنید
- تجزیه و تحلیل بهره وری نیروی کار: شناسایی منابع کم استفاده و بهینه سازی توزیع کار در بین تیم های خدماتی
فرآیند کاوی به طور یکپارچه در چشم انداز هایپراتوماسیون Salesforce قرار می گیرد، خواه در MuleSoft RPA برای اتوماسیون وظایف، Anypoint Composer برای یکپارچه سازی بدون کد، Flow Orchestration برای هماهنگ سازی فرآیند بدون کد، یا مدیریت و یکپارچه سازی API از طریق MuleSoft Anypoint Platform.
در زمینه MuleSoft RPA، فرآیند کاوی به تحلیلگران تجاری اجازه می دهد تا ،ن های دقیقی از بازده بازگشت سرمایه را از طریق قابلیت های شبیه سازی برای هر تلاش اتوماسیون کار به دست آورند و آن مزایا را به محض تحقق آنها نظارت کنند. از بسیاری جهات، فرآیند کاوی را می توان به ،وان یک سیستم منابع انس، برای ربات ها در نظر گرفت که به ما در استخدام، آموزش، ارزیابی عملکرد، بازآموزی و بازنشستگی و استخدام مجدد ربات ها در صورت نیاز کمک می کند.
مقالات IT را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
چگونه می توانم با فرآیند کاوی در Salesforce شروع کنم؟
Salesforce یک مشارکت ارزش افزوده با فروشنده پیشرو فرآیند کاوی ایجاد کرده است Apromore. اما این برای مشتریان Salesforce چه م،ایی دارد و چگونه افزودن این قابلیت مهم ارزش موثری را برای سازمانهایی که از Salesforce Customer 360 استفاده میکنند ارائه میکند؟
با استفاده از Apromore و MuleSoft با هم به ،وان مثال، ادغام عمیق از طریق کانکتور اختصاصی Apromore for Salesforce in Anypoint Platform به کاربران Salesforce این امکان را میدهد تا فرصتهایی را برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری خود شناسایی کنند، تأثیر آنها را از طریق شبیهسازی فرآیند در Apromore آزمایش کنند و آن ایدهها و فرصتها را مستقیماً به MuleSoft RPA Manager با تجزیه و تحلیل هزینه/منفعت وارد کنند.
این یکپارچهسازی برنامهریزیشده به ارائه یک تجربه کارآمد برای منبع ایدههای اتوماسیون با اطلاعات واقعی بهدستآمده از طریق بینشهای فرآیند کاوی برای مرکز توانمندسازی کمک میکند تا در کنار دیگر درخواستهای اتوماسیون تجزیه و تحلیل و مقایسه شود. پس از خودکارسازی با MuleSoft RPA، Apromore را می توان برای نظارت بر فرآیندهای بهبود یافته برای اطمینان از دستیابی به نتایج مورد انتظار استفاده کرد و در صورت نیاز آن را به دقت تنظیم کرد. این رویکرد نظارت مستمر و بهبود همان چیزی است که ما آن را “کاوی فرآیند رفت و برگشت” می نامیم.
است،اج فرآیند رفت و برگشت
است،اج فرآیند رفت و برگشت به این م،ی که دادههای Salesforce Cloud (مثلاً Service Cloud، Sales Cloud، Marketing Cloud و غیره) و سایر سیستمها به طور شفاف به پلتفرم است،اج فرآیند Apromore منتقل میشوند.
سپس Apromore به تحلیلگران تجاری امکان می دهد فرصت های بهینه سازی و اتوماسیون را کشف و ارزیابی کنند. قابلیتهای نظارت پیشبینیکننده آنها، مدیران و تحلیلگران ،بوکار را قادر میسازد تا از مسائلی در اجرای نمونههای این فرآیندهای تجاری، مانند نقض مهلتهای زم، یا شکایات مشتریان، جلوگیری کنند. آنها هشدارها و اعلانهایی را تولید میکنند که ممکن است برای ایجاد مداخلات برای جلوگیری از این و سایر پیامدهای منفی مورد استفاده قرار گیرند. به ،وان مثال، زم، که تعداد مواردی که پیشبینی میشود دیر باشد به حدی باشد که نقض شرایط SLA مشتری ممکن است ش،ته شود، میتواند باعث تشدید شود.
فرآیند کاوی رفت و برگشت به شما کمک می کند تا هر یک از فرآیندهای ،ب و کار خود را که در هر یک از Salesforce Cloud اجرا می شود، بهبود بخشید، مدیریت و نظارت کنید. برای مثال، سفارشهای کاری مدیریتشده در Field Service Cloud، ادعاهای رسیدگیشده در Financial Services Cloud یا سفارشهای انجامشده در Revenue Cloud.
مقالات پرطرفدار

AI + Data + CRM Trailhead Quests
3 دقیقه مطالعه

مقررات مولد هوش مصنوعی – چه م،ایی برای ،ب و کار شما می تواند داشته باشد
5 دقیقه مطالعه
پتانسیل فرآیند کاوی را باز کنید
چه به دنبال بهینهسازی عملیات و سیستمهای فعلی، شناسایی مناطقی برای اتوماسیون بیشتر، یا انتقال فرآیندهای اضافی به Salesforce، فرآیند کاوی فرصتی واقعی برای تسریع این ابتکارات و اطمینان از ارزش بیشتر ناشی از تجزیه و تحلیل دادهها و بینشهای واقعی ارائه میدهد.
علاوه بر این، فرآیند است،اج با Apromore، که یک راهحل کاملاً بدون کد است، میتواند این مزایا را در هفتهها و نه ماهها ارائه دهد. این واقعیت که بازده سرمایهگذاری حاصل از فرآیند کاوی معمولاً در محدوده 10 تا 20 برابر و اغلب 50 برابر است، به خودی خود استدلال قانعکنندهای دارد.
توجه داشته باشید: ادغام Apromore-MuleSoft RPA Manager قرار است در جولای 2023 منتشر شود.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/process-mining-mulesoft-apromore/